Moet ik het forum verlaten?
donderdag 22 maart 2012 om 15:19
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
vrijdag 23 maart 2012 om 23:25
vrijdag 23 maart 2012 om 23:27
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 23:25:
Ik heb je post gelezen, Molly.
Je wilt dus een bedrijf starten, maar je hebt geen vermogende man. Dat beantwoordt niet de vraag of je uberhaupt een man hebt.
Verder zou ik graag meer willen weten over je bedrijf. En hoeveel geld je nodig denkt te hebben.
Ik zag het. Dank je.
Je hebt gelijk, dat ik een vermogende man zoek zegt niets over mijn status op dat gebied. Maar da's ook niet van belang denk ik.
Ik heb je post gelezen, Molly.
Je wilt dus een bedrijf starten, maar je hebt geen vermogende man. Dat beantwoordt niet de vraag of je uberhaupt een man hebt.
Verder zou ik graag meer willen weten over je bedrijf. En hoeveel geld je nodig denkt te hebben.
Ik zag het. Dank je.
Je hebt gelijk, dat ik een vermogende man zoek zegt niets over mijn status op dat gebied. Maar da's ook niet van belang denk ik.
vrijdag 23 maart 2012 om 23:49
Je mag best reageren hoor Martin. Maar het trieste vind ik dat je dat bijna alleen doet bij de mensen die enigzins neutraal of zelfs in het onmogelijke geval bijna positief over je zijn. Nou snap ik dat dit laatste wel de overduidelijke minderheid is dus dat dat makkelijk antwoorden is maar ballen heb je niet zie ik al. Je negeert alles wat tegen je is en daarom vindt iedereen jou zo stront irritant.
Correctie, niet iedereen. Je hebt ook nog die overweldigende 5% natuurlijk. Even vergeten.
Correctie, niet iedereen. Je hebt ook nog die overweldigende 5% natuurlijk. Even vergeten.
vrijdag 23 maart 2012 om 23:54
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 23:19:
Weet iemand of Molly een relatie heeft?http://youtu.be/W00TgwcZqFs
Weet iemand of Molly een relatie heeft?http://youtu.be/W00TgwcZqFs
zaterdag 24 maart 2012 om 00:06
Martin, waarom begin je nu ineens over heel iets anders (de al-dan-niet relatie van Molly), zonder antwoord te geven op allerlei vragen die je al meerdere keren gesteld zijn? Dat voegt toch niks toe aan de discussie? En sowieso, waarom interesseert het jou?
Anyway, ik ga ook slapen. Ik voeg me bij de fanclubdag van secondhandsuus
Anyway, ik ga ook slapen. Ik voeg me bij de fanclubdag van secondhandsuus
Time spent with a cat is never wasted
zaterdag 24 maart 2012 om 00:15
Ach Martin, weet je, als een topic me leuk lijkt om daar meer op mee te schrijven, doe ik dat, of jij dan wel of niet reacties geeft zal me werkelijk mijn kont oxideren en dat is niet onaardig bedoeld.
Voor de rest boeit het me niet hoe/wat jouw topics/reacties zijn. Ik vermoed dat je zelf er een groter probleem van/mee maakt dan nodig is.
Maar als het jouw ego streelt om er zelfs een poll/topic voor aan te maken, is dit mijn enige reactie erop.
Succes, of niet.
Voor de rest boeit het me niet hoe/wat jouw topics/reacties zijn. Ik vermoed dat je zelf er een groter probleem van/mee maakt dan nodig is.
Maar als het jouw ego streelt om er zelfs een poll/topic voor aan te maken, is dit mijn enige reactie erop.
Succes, of niet.