zoek een liedje
zaterdag 24 maart 2012 om 14:25
Ik vraag of iemand het liedje kent wat.ze gebruiken in het filmpje. Als je gangmaokers 2012 intypt op youtube. Ze noemen zich harmonie de hoge nood. Ik kan het niet duidelijker maken. Het is een liedje zonder zang. Ik weet niet hoe ik moet linken met een telefoon. Het is gangmaokers. Met een o
Bazinga!
zaterdag 24 maart 2012 om 14:51
quote:vivalda schreef op 24 maart 2012 @ 14:25:
Ik vraag of iemand het liedje kent wat.ze gebruiken in het filmpje. Als je gangmaokers 2012 intypt op youtube. Ze noemen zich harmonie de hoge nood. Ik kan het niet duidelijker maken. Het is een liedje zonder zang. Ik weet niet hoe ik moet linken met een telefoon. Het is gangmaokers. Met een oEn als je nou eens zo'n programmaatje op je telefoon installeert en dat mee laat draaien met het nummer? Dan komt er vast een titel uit.
Ik vraag of iemand het liedje kent wat.ze gebruiken in het filmpje. Als je gangmaokers 2012 intypt op youtube. Ze noemen zich harmonie de hoge nood. Ik kan het niet duidelijker maken. Het is een liedje zonder zang. Ik weet niet hoe ik moet linken met een telefoon. Het is gangmaokers. Met een oEn als je nou eens zo'n programmaatje op je telefoon installeert en dat mee laat draaien met het nummer? Dan komt er vast een titel uit.
zaterdag 24 maart 2012 om 14:53