Help: ik krijg mijn laars niet uit,

25-03-2012 03:00 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedennacht, hoop dat ik misschien hier spoed hulp kan krijgen.

Ik ben ongeveer een uur geleden thuisgekomen en ik krijg mijn linker laars niet uit. Het voelt als of de voering achter mijn hiel heeft los gelaten en dit een prop wordt als ik de schoen uit probeer te doen. Ik kom er met geen mogelijkheid uit.

Wat ik geprobeerd heb: met lange schoenlepel proberen te steken. Bij de buren aangebeld of ze mee konden helpen trekken. Voet heeft wel wat speling, maar bij de hiel lijkt het te blokkeren. Boter in mijn laar geflikkerd, in de hoop dat het wat minder stroef ging. Maar die kl*te laars weet van geen wijken.

Heeft iemand nog een ander idee? Mijn buuv en ik weten het namelijk niet meer.
Open knippen? Als niks anders werkt...
Behalve knippen, want dat wil ik liever niet, maar als laatste redmiddel.
Hoop op iets anders juno2001
Ik heb het een keer gehad en toen ben ik naar een brandweerman gegaan en die kreeg hem uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dank je wel iig
quote:juno2001 schreef op 25 maart 2012 @ 03:02:

Open knippen? Als niks anders werkt...

Dacht ik ook al aan.

Zou het anders ook niet weten. Misschien met een breipen de prop proberen weg te duwen.
Weet je nog hoe die je voet er uit kreeg MV?
quote:Jonari schreef op 25 maart 2012 @ 03:05:

[...]

Dacht ik ook al aan.

Zou het anders ook niet weten. Misschien met een breipen de prop proberen weg te duwen.Dat kan ik nog proberen, even zoeken naar breipennen, heb ik nog ergens in de schuur liggen.
quote:Princi schreef op 25 maart 2012 @ 03:06:

Weet je nog hoe die je voet er uit kreeg MV?Nee weet ik niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 03:04:

Ik heb het een keer gehad en toen ben ik naar een brandweerman gegaan en die kreeg hem uit.

Geweldig!

Bel de brandweer dus.
Jammer, maar om nu de brandweer te bellen om dit probleempje, lijkt me een beetje te ver gaan ;)
Toen ik nog paardreed kregen we soms ook die laarzen zo moeilijk uit. Daar is wel een trucje voor maar moet je wel met zijn 2e zijn.
quote:Princi schreef op 25 maart 2012 @ 03:09:

Jammer, maar om nu de brandweer te bellen om dit probleempje, lijkt me een beetje te ver gaan ;)Snap ik, maar vind 't wel 'n hilarische oplossing. Hou je ons ff op de hoogte?
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 03:10:

Toen ik nog paardreed kregen we soms ook die laarzen zo moeilijk uit. Daar is wel een trucje voor maar moet je wel met zijn 2e zijn.Ik heb mijn buuv paraat. En vriend want die komt net thuis. Dus vertel
quote:juno2001 schreef op 25 maart 2012 @ 03:10:

[...]

Snap ik, maar vind 't wel 'n hilarische oplossing. Hou je ons ff op de hoogte?Tja die mannen in die pakken. Meest lekker fit, maar om die te bellen om dit vrouwenprobleem...
Je gaat op een stoel zitten. De ander voor je staan met de kont naar jou toe, je been met laars tussen haar benen. Zij pakt de onderkant van de hiel goed vast en jij duwt met je andere voet tegen haar kont. Op de manege lukte het ons altijd zo de laarzen uit te krijgen als het niet lukte met de laarzenknecht.
Het wachten is dus op MV's uitleg...Spannend hoor, zo midden in de n8.

Mosterd!
MV je bent geweldig. Het is gelukt met jouw uitleg.

En tja, kan dus geen heroïsch verhaal ophangen dat die lekkere brandweerman mij me uit mijn schoen bevrijdde, maar meer dat mijn buuv en mijn vriend de kontmethode hebben toegepast. Ik dank jullie hartelijk!
Fijn dat het gelukt is!
Geweldig. Nou dan pik je mijn verhaal toch over de laars en de brandweerman .
Gelukkig maar, ook zo lullig met je laars aan in bed. Truste!
Blijer kan ik even niet wezen. Mijn schoen is nog heel (al gaat die maandag gelijk naar de schoenmaker) en ik heb nog wel wat verhalen over brandweermannen , maar nu even niet, want ik moet slapen (en dat waren niet zo'n lekkeren, al wel heldhaftig).

Daarnaast, in dit geval weet ik ik nog niets van jouw brandweerman MV, Nogmaals dank voor jullie hulp!

Weltrusten
Zelfs rond drie uur 's nachts kan je nog op het viva forum rekenen.
fijn dat het je gelukt is met de tip van MV.

Viva-forum: uw 24/7 hulpdienst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven