Beginnende Weight Watcher - tips
maandag 26 maart 2012 om 15:17
Sinds woensdag doe ik de WW Online. Ik zou het leuk vinden om hier tips uit te wisselen over lekkere gerechten en producten die weinig Points hebben. Het andere topic over WW is in de vorm van een tabel, dus dat is heel wat anders.
Mijn tips: kleine matzes, per 2 stuks 1 point. En lange vingers zelfde.
In Belgie heb ik vorige week allemaal WW producten gekocht in de supermarkt. De lasagne was wel aardig maar die maak ik beter, en met meer groenten, zelf.
Mijn tips: kleine matzes, per 2 stuks 1 point. En lange vingers zelfde.
In Belgie heb ik vorige week allemaal WW producten gekocht in de supermarkt. De lasagne was wel aardig maar die maak ik beter, en met meer groenten, zelf.
maandag 26 maart 2012 om 15:30
Ik eet zelf vaak de Vitalu crackers. Wel een punt meer per stuk, maar vullen voor mij net wat beter dan 'witte' crackers. En filet americain op brood, weinig punten, véél smaak
De producten en recepten gebruik ik eigenlijk niet, omdat het voor mij dan teveel weg gaat hebben van een dieet waarvoor ik van alles moet doen en laten. WW werkt voor mij juist zo goed omdat ik kan blijven eten wat ik lekker vind, alleen rekening moet houden met het aantal punten.
De producten en recepten gebruik ik eigenlijk niet, omdat het voor mij dan teveel weg gaat hebben van een dieet waarvoor ik van alles moet doen en laten. WW werkt voor mij juist zo goed omdat ik kan blijven eten wat ik lekker vind, alleen rekening moet houden met het aantal punten.
maandag 26 maart 2012 om 16:16