Miami vliegtickets juli
maandag 26 maart 2012 om 19:15
maandag 26 maart 2012 om 19:20
quote:Mistyan schreef op 26 maart 2012 @ 19:18:
Ja, ik ben 3 jaar geleden ook in juli geweest, heel warm, maar wel te doen. maar toen waren de tickets iets meer dan 600 euro, schrok dus wel even
Ik ben er drie jaar terug ook geweest en wilde in Mei weer gaan, maar sloeg ook achterover van de prijzen,
Maar misschien heeft iemand het antwoord.
Ik lees mee.
Ja, ik ben 3 jaar geleden ook in juli geweest, heel warm, maar wel te doen. maar toen waren de tickets iets meer dan 600 euro, schrok dus wel even
Ik ben er drie jaar terug ook geweest en wilde in Mei weer gaan, maar sloeg ook achterover van de prijzen,
Maar misschien heeft iemand het antwoord.
Ik lees mee.
maandag 26 maart 2012 om 19:25
Ik heb afgelopen reis iemand ontmoet die in Florida woont en zij vindt de zomers er niet te harden: warm en vooral ook vochtig/benauwd.
Zou dan eerder 'n wat noordelijkere staat doen. Montana/Wyoming (Yellowstone) is heel erg aangenaam qua temperatuur in de zomer.
Tickets zijn sowieso duur in het hoogseizoen, daar kom je niet onderuit.
Zou dan eerder 'n wat noordelijkere staat doen. Montana/Wyoming (Yellowstone) is heel erg aangenaam qua temperatuur in de zomer.
Tickets zijn sowieso duur in het hoogseizoen, daar kom je niet onderuit.
maandag 26 maart 2012 om 19:50
maandag 26 maart 2012 om 20:00
Valt best mee in juli.
Is inderdaad warm maar in het westen is het ook heet.
Vorig jaar waren we in texas ook heet maar lekker voor strand etc.
Twee jaar geleden in florida geweest in juli.
Kon het er goed uithouden.
Je bent alleen aan de late kant om een ticket te boeken voor juli.
Alles wat enigzins betaalbaar was is al weg.
Tickets voor amerika kan je het best rond december of januarie boeken.
Probeer het eens op chase.nl.
Succes
Is inderdaad warm maar in het westen is het ook heet.
Vorig jaar waren we in texas ook heet maar lekker voor strand etc.
Twee jaar geleden in florida geweest in juli.
Kon het er goed uithouden.
Je bent alleen aan de late kant om een ticket te boeken voor juli.
Alles wat enigzins betaalbaar was is al weg.
Tickets voor amerika kan je het best rond december of januarie boeken.
Probeer het eens op chase.nl.
Succes
maandag 26 maart 2012 om 20:06
quote:Dummels schreef op 26 maart 2012 @ 19:59:
Het is bijna onmogelijk om goedkopere tickets te vinden. Wij hebben vorig jaar al geboekt (voor augustus) en zijn met z'n zessen ruim 4400 euro kwijt. Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper.Dat is niet helemaal waar hoor, de prijzen van vliegtickets fluctueren echt met de dag.
Het is bijna onmogelijk om goedkopere tickets te vinden. Wij hebben vorig jaar al geboekt (voor augustus) en zijn met z'n zessen ruim 4400 euro kwijt. Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper.Dat is niet helemaal waar hoor, de prijzen van vliegtickets fluctueren echt met de dag.
dinsdag 27 maart 2012 om 09:14
Dank jullie wel, ik ga nog even verder zoeken. Ik weet dat ik aan de late kant ben maar ik heb drie jaar geleden in mei geboekt en toen was het ook goedkoper, misschien omdat ze dan de laatste stoelen nog kwijt willen? Ik realiseer me ook dat je over moet stappen, directe vluchten zijn helemaal niet te betalen. maar ik zoek ng wel even verder.
dinsdag 27 maart 2012 om 10:43
700 euro voor het hoogseizoen is een goede prijs hoor.
Juli is zowiezo een dure maand.
Kijk voor je ticket op een doordeweekse dag.
Liefst dinsdag of woensdag.Dit verschilt ook met de prijs.
Ook de vertrekdatum scheelt.Vliegen op een dinsdag woensdag of donderdag is goedkoper om te vliegen.
In het weekend is je ticket meestal duurder.
Zou niet wachten op een lastminute mocht je een goede prijs vinden meteen boeken.
Juist de laatste plaatsen in het vliegtuig worden alleen maar duurder naar Amerika.
Juli is zowiezo een dure maand.
Kijk voor je ticket op een doordeweekse dag.
Liefst dinsdag of woensdag.Dit verschilt ook met de prijs.
Ook de vertrekdatum scheelt.Vliegen op een dinsdag woensdag of donderdag is goedkoper om te vliegen.
In het weekend is je ticket meestal duurder.
Zou niet wachten op een lastminute mocht je een goede prijs vinden meteen boeken.
Juist de laatste plaatsen in het vliegtuig worden alleen maar duurder naar Amerika.
dinsdag 27 maart 2012 om 10:44