Spuitend orgasme

26-03-2012 14:15 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezien dat er al wel enkele topics zijn over dit onderwerp, maar voor zover ik kan vinden is daar sinds 2010 niet meer in geschreven.

Ik ben al enige tijd gefascineerd door spuitend klaarkomen en vroeg me af of ik dat ook zou kunnen. Ik heb een hoop dingen op internet opgezocht en aan de hand van ervaringen van andere vrouwen heb ik gisteren voor het eerst een spuitend orgasme ervaren. Ik moet zeggen dat ik het gevoel wat ik had toen het vocht eruit spoot wel heel veel vond lijken op plassen en was ook verbaasd over de hoeveelheid vocht die eruit kwam. Daarna kon ik nog twee keer spuitend klaarkomen, dus ik weet vrij zeker dat het echt niet om urine kan gaan. Wat ik me nu afvroeg, zijn er meer vrouwen die het gevoel vinden lijken op plassen wanneer het vocht er uit spuit? De blaas zit natuurlijk wel heel dichtbij en voordat ik de stap neem om ook met een partner te gaan proberen of ik dan ook zover kan komen wil ik wel zeker weten dat het om een orgasme gaat en niet om een of andere vorm van incontinentie...
Fem nee, daar heb ik geen zin in. Maar zo ben ik er wel achter gekomen dat ik het kon.

Thee, helemaal gelijk. Heel veel handdoeken
Praten we hier langs elkaar heen? In je uppie (als alleen zijn) of in je uppie (met toeschouwer erbij); toch wel groot verschil! Alleen hoeft het niet zonodig, maar kan sporadisch voorkomen, maar alleen terwijl je een ander een visueel schouwspel geeft kan beslist de moeite waard zijn!

En die kliederboel: sex mag best beetje kliederen zijn; een douche doet wonderen nadien!
Gelukkig, ik dacht al dat ik ergens een NoT done issue had :-)
Het is geweldig om je eigen lichaam te leren kennen ipv de houding van alles is vies.

Komop vrouwen, niet zo preuts hoor!

Vies=lekker! :-)
quote:spraakwaterval schreef op 26 maart 2012 @ 18:35:

Eigenlijk maar 1 nadeel: iedere keer de lakens verschonen of de kussens van de bank tegen de verwarming zetten (+ 's ochtends rare blikken v/d kinderen daarover) na seks.Gatverdamme
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 26 maart 2012 @ 19:44:

[...]

Gatverdamme Lijkt wel een beetje op die man die zijn piel aan de gordijnen afveegt na anale s*ks
odi et amo
En vervolgens zitten de kinderen en de visite in mama's spuitmeukrommel... lekkker fris
Gatver de gatver, misschien ben ik wel te schoon hoor, maar ik krijg er zowat braak neigingen van.

Doe mij maar gewoon een frisse piemel en niet teveel gekledder.
Ja en?
Jaja, jezelf lekker onschuldig voordoen hier zeker
odi et amo
Ik vraag me even af, of ik hier serieus op in moet gaan?
Frisse piemel en vagina vooraf; Graag!! Maar dan.... mag er van mij gewoon gekledderd en gespetterd worden, met wat voor lichaamsvocht dan ook!

Erna lekker douchen, schone lakens erop en dan nog een keertje!!!!
Helemaal mee eens Zij...
Ik heb idd. ook altijd het gevoel alsof ik moet plassen als ik spuitend klaarkom.

Maar het schijnt erbij te horen.
Dat schijnt er bij te horen? Ik heb dat nooit gehad... dat gevoel...
Ik ook niet!

(ben jij mij Femm ?)
Wij (Zij) zijn elkaar zeker niet! dus 2 gevoelens, 1 zelfde gedachte, en gevoel
Sjee, zou je bijna morgen te lunchen vragen !
quote:femminile schreef op 26 maart 2012 @ 14:56:

Alhoewel er al een topic loopt hierover, toch een vraag aan Tinkelbel... How did you do that? Lijkt me godsonmogelijk, om mezelf aan t squirten te krijgen (als ik daar dan al zin in zou hebben).

Nou, bij mij was het vooral een kwestie van ontspannen: voelde de 'aandrang' al wel vaker bij G-spot stimulatie (wanneer een man me vingert), maar kon nooit compleet ontspannen. Ik las op een ander forum de tip om het dan in de douche te doen zodat je je niet druk hoeft te maken om het nat maken van het bed en dat bleek voor mij genoeg om me te kunnen laten gaan (met behulp van een G-spot dildo, maar daarna ook met mn vingers).

Ik moet zeggen dat ik het in mn uppie minder leuk vind om te seksen dan samen, maar aangezien ik momenteel geen vaste relatie heb ben ik een beetje op mezelf aangewezen. Ik wilde graag mijn eigen lichaam leren kennen en ben dit daarom gaan proberen, daarnaast kan ik me (helaas) beter ontspannen als ik alleen ben en kom ik daardoor makkelijker en sneller klaar.
quote:femminile schreef op 26 maart 2012 @ 18:50:

en 's ochtends zeg ik wel dat er witte wijn over de bank is gegaan...

*proest*

Dat deden wij ook weleens
Ik heb sinds ruim twee maanden een nieuwe vriend en als hij me met zijn handen bevredigt, doet hij iets waardoor ik ook ineens veel vocht verlies. Vond het de eerste keer wel genant maar ben er inmiddels aan gewend, en de manier van klaarkomen voelt heel anders maar niet minder heftig.
In mijn uppie nooit gelukt, maar wel bijna, Fem. Ik kan er zelf niet bij, maar heb wel een G-spotdildo (soort ei-vorm aan een steeltje) die aardig in de buurt komt .

En voor wie dit alles maar vies en plakkerig vindt: ik ben erg op schoon (beginnen), het is reuk-en smaakloos, zo ongeveer water, heel anders dan sperma of afscheiding oid. Ik ben ook niet vies van lichaamseigen vocht, niet van partner(s) noch mezelf. Hoort nu eenmaaal bij seks. Vraag me af of je wel echt kan genieten ervan als je dat soort dingen al "genant" vindt of liefst meteen wegmoffelt/ontkent dat dat er een natuurlijk onderdeel van is..

We zijn al relatief een heel schoon volk (niet overal ter wereld kan je dagelijks douchen zo vaak je wil of heb je schoon water uberhaubt), denk dat we wel ver van de natuur komen te staan, als alles altijd brandschoon en stofvrij enz moet zijn (huis, lichaam) alvorens te mogen/kunnen ontspannen.. tot op zekere hoogte is schoon en hygiene belangrijk, maar we kunnen ook steeds minder hebben, letterlijk en figuurlijk steeds allergischer voor natuurlijke dingen. (Lekkere) seks en netjes gaat gewoon niet samen

(en je hoeft geen "grove" seks te hebben hiervoor, maar alleen maar romantisch, zachtjes en lief vind ik persoonlijk dan weer saai en weinig aan)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 27 maart 2012 @ 12:02:

Vraag me af of je wel echt kan genieten ervan als je dat soort dingen al "genant" vindt of liefst meteen wegmoffelt/ontkent dat dat er een natuurlijk onderdeel van is..Ik heb zo 't idee dat zo'n houding (bewust maar mss. zelfs onbewust...) niet echt helpt om spuitend klaar te komen. Of sowieso klaar te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven