The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 26 maart 2012 om 20:52
maandag 26 maart 2012 om 20:53
quote:Liezze schreef op 26 maart 2012 @ 20:50:
Nu het toch reclame is mag ik mijn blije dag vast even met jullie delen.
Ik heb me vandaag echt uit de naad gepoetst. Niet zoals normaal, zo voor het zicht, snel-snel. Maar echt overal achter, alle randjes, alle radiators, de banken aan de kant. Ik had het op m'n heupen blijkbaar
En het is hier schoon en fris
Ben een tevreden mens als ik zo rondkijk!
En....net een afspraak met de accountant gehad, blijk ik ineens beste vriendjes met de belastingdienst te zijn.
Althans voor nu even, krijg me toch een sloot geld terug
Wat een goeie berichten!!!
Lekker van genieten dus!
Enne....shop till you drop!
Nu het toch reclame is mag ik mijn blije dag vast even met jullie delen.
Ik heb me vandaag echt uit de naad gepoetst. Niet zoals normaal, zo voor het zicht, snel-snel. Maar echt overal achter, alle randjes, alle radiators, de banken aan de kant. Ik had het op m'n heupen blijkbaar
En het is hier schoon en fris
Ben een tevreden mens als ik zo rondkijk!
En....net een afspraak met de accountant gehad, blijk ik ineens beste vriendjes met de belastingdienst te zijn.
Althans voor nu even, krijg me toch een sloot geld terug
Wat een goeie berichten!!!
Lekker van genieten dus!
Enne....shop till you drop!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 26 maart 2012 om 20:56
quote:Charlotte69 schreef op 26 maart 2012 @ 20:55:
Ik kan het voor geen meter volgen want mijn gezinsleden maken me helemaal gek hier (ze blijven lullen, zeuren, zaniken). Ik heb nu iedereen weggestuurd, behalve man en hond, die zijn hier nog.
Meer heb je ook niet nodig Char!
En oja.. namens mijn vader: BEDANKT!
Ik kan het voor geen meter volgen want mijn gezinsleden maken me helemaal gek hier (ze blijven lullen, zeuren, zaniken). Ik heb nu iedereen weggestuurd, behalve man en hond, die zijn hier nog.
Meer heb je ook niet nodig Char!
En oja.. namens mijn vader: BEDANKT!
maandag 26 maart 2012 om 20:57
quote:c_estelle schreef op 26 maart 2012 @ 20:52:
Wanneer kom je bij mij de boel doen Liezze?
Ehm, nou ik woon best ruim en nu ben ik dus heel enthousiast over het feit dat ik 1 verdieping grondig heb gedaan. Maar eigenlijk is het gewoon nog 3 te gaan
Ik loop hier altijd achter de feiten (lees zooi en stof) aan
Dus mezelf aanbieden, daar ben ik nog niet echt aan toe, sorry!
Wanneer kom je bij mij de boel doen Liezze?
Ehm, nou ik woon best ruim en nu ben ik dus heel enthousiast over het feit dat ik 1 verdieping grondig heb gedaan. Maar eigenlijk is het gewoon nog 3 te gaan
Dus mezelf aanbieden, daar ben ik nog niet echt aan toe, sorry!
maandag 26 maart 2012 om 20:59
maandag 26 maart 2012 om 20:59
quote:Liezze schreef op 26 maart 2012 @ 20:57:
[...]
Dus mezelf aanbieden, daar ben ik nog niet echt aan toe, sorry!Geeft niet hoor, ik ga morgen hier maar eens aan de gang...... maar waar begin ik? Alles is een bende!
[...]
Dus mezelf aanbieden, daar ben ik nog niet echt aan toe, sorry!Geeft niet hoor, ik ga morgen hier maar eens aan de gang...... maar waar begin ik? Alles is een bende!
maandag 26 maart 2012 om 21:02
quote:c_estelle schreef op 26 maart 2012 @ 20:59:
[...]
Geeft niet hoor, ik ga morgen hier maar eens aan de gang...... maar waar begin ik? Alles is een bende! Mijn tactiek van vandaag: timer op 30 minuten zetten en dan los gaan! Na 30 min. mocht ik van mezelf een sigaretje roken, maar vaak was ik dan zo lekker bezig dat ik er nog een half uurtje achteraan plakte. Schiet echt lekker op! Succes morgen!
[...]
Geeft niet hoor, ik ga morgen hier maar eens aan de gang...... maar waar begin ik? Alles is een bende! Mijn tactiek van vandaag: timer op 30 minuten zetten en dan los gaan! Na 30 min. mocht ik van mezelf een sigaretje roken, maar vaak was ik dan zo lekker bezig dat ik er nog een half uurtje achteraan plakte. Schiet echt lekker op! Succes morgen!
maandag 26 maart 2012 om 21:03
nee, bijna een uur in de wachtkamer (inloopspreekuur en spoedgeval tussendoor :-s Heb het gevoel dat ze wat te makkelijk zijn met inloopspreekuurgevallen als er mensen 15 minuten binnenblijven - los van het spoedgeval dan natuurlijk)...
Ben inderdaad ca. tien minuten binnen geweest. We dachten aan blaasonsteking, maar in urine was weinig te zien. Waarschijnlijk lichte incontinentie na de sterilisatie.
Ben inderdaad ca. tien minuten binnen geweest. We dachten aan blaasonsteking, maar in urine was weinig te zien. Waarschijnlijk lichte incontinentie na de sterilisatie.
maandag 26 maart 2012 om 21:03
quote:Liezze schreef op 26 maart 2012 @ 21:02:
[...]
Mijn tactiek van vandaag: timer op 30 minuten zetten en dan los gaan! Na 30 min. mocht ik van mezelf een sigaretje roken, maar vaak was ik dan zo lekker bezig dat ik er nog een half uurtje achteraan plakte. Schiet echt lekker op! Succes morgen!
briljante actie!
Jammer dat ik niet meer rook!
[...]
Mijn tactiek van vandaag: timer op 30 minuten zetten en dan los gaan! Na 30 min. mocht ik van mezelf een sigaretje roken, maar vaak was ik dan zo lekker bezig dat ik er nog een half uurtje achteraan plakte. Schiet echt lekker op! Succes morgen!
briljante actie!
Jammer dat ik niet meer rook!