Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Ik zeg pokkelpica kath!
Speec, het ging vandaag heel goed, maar ze waren ook met de bolderkar naar de speeltuin geweest, en ook nog spekjes mee, dus wat wil je nog meer Tsja, het is zeker een geval baadt het niet dan schaadt het niet. En geld uit de zak klopperij.. het wordt vergoed door de ziektekostenverzekering, waardoor ik dacht dat het dan misschien nog wel ergens op gebaseerd zou zijn, behalve de glazen bol van de kermis.

Maris wat super spannend!! Mag je nu vrijdag gewoon zelf thuis testen? Of doen ze dat in het ziekenhuis?

Moom, slaapt hij nog? Ik heb niet echt tips.. alhoewel R. wel echt een minder goede slaper is dan I. Van de week was ze 's nachts weer anderhalf uur wakker. Misschien dat er bij haar ook eindelijk een keer tanden komen? Ze heeft er nog steeds geen namelijk.

Deb, klinkt goed jullie vakantie! Succes bij de ha morgen, sneu voor de kleine man..

Kath, is er al nieuws over jullie bod op het huis?
Ebp

Net J voeding gegeven. Hij drinkt super goed! Zaligheid!

Nu weer ff bed in. *ik ben verliefd*
Wihoe h de hele nacht niet gehoord!
Hier ook niet gw
Hoera voor A. en H.! (hmm, Moom, misschien moet je die 2 eens koppelen..)

Fijn Char, dat J het zo goed doet! Snapt zijn zus al een beetje wat haar overkomen is?

Gisteravond vriend ff een snelle pokkelpica laten maken. Eens kijken of het me op foon lukt om deze te uploaden..
Woei moom, wat goed! Doet een mens goed hè. Hoe ging het eten gister?

GW heeft H nog last van dr oren? En fijn, doorslapen.

Char, lekker zeg dat ie het zo goed doet!

Kath. ben benieuwd naar je pokkelpica!

Justdeb, klinkt als een heel fijn weekendje weg. Toch wel bijzonder hoe zon tweede kindje mee gaat met de rest. Klinkt als vanzelfsprekend eigenlijk.

Husk, fijn dat het toch beter gaat met I. Tenminste op het eerste gezicht. Hoe is het met je werk eigenlijk. Loopt het allemaal nog?

Dit ff via foon. Typt niet heel handig maar is toch wel fijn even bijbeppen. N gaat weer goed, dr opstandige buien zijn weer over en ze is weer het zonnetje in huis. Zo lief lekker buiten aan het spelen. En kletsen en liedjes zingen. Ze verzint de liedjes waar je bij staat. Leuk hoor die fantasie.
En we hebben een vakantie geboekt. Twee weken Middellandse zee!!
Deb, klinkt al seen heerlijk weekendje weg, hopelijk zit het weer ons eind april ook zo mee

Becky, linkje op hyves waar jullie heen gaan.

Ik vind de zomer tijd niet leuk! J1 wilde gister wel op bed, maar heeft nogbijna 2 uur liggen kletsen. En vanmorgen half 8 wakker, zeg ik wat ben je vroeg. Zegt hij nee hoor, het donker is weg.
Hier ook even via telefoon, kan niet op hyves reageren dan, maar idd Speec, ik slaap er wel slecht van.. toen R. net geboren was en I. op zo'n plankje achter de wagen stond, dan riep ze mispoes! Liet zich er af rollen en rende een tuin in omdat ze steentjes gezien had! Als we nu gaan wandelen, wil ze in de buggy, hangt ze met haar hoofd opzij, en zonder dat ze hardop huilt, rollen de traantjes over haar wangen... Ze maakt geen strijd, huilt niet omdat ze iets wil wat niet mag, maar zachtjes alleen in een hoekje...

Becky, werk gaat super. Het wordt nu dusdanig druk dat ik moet kiezen tussen of een grote opdracht stoppen of iemand in dienst nemen.

Wat goed dat jullie vakantie geboekt hebben, lekker vooruitzicht! (Oké, het duurt nog even, maar toch)

Moom en GW fijn dat de kids weer goed geslapen hebben!

Maya, R. had gister 19 uur ook nog helemaal geen zin om te gaan slapen, die was nog druk aan het kletsen in bed. I. gaat gewoon slapen als je haar in bed legt, ongeacht hoe laat.. maar R. is zich dus misschien iets meer bewust van zomer en wintertijd.

Wel slim hoor van J1, het donker is weg Zondag was het bij ons eerst mistig, om een uur of 11 kwam de zon er door en riep I. "kijk mama, zon is toch wakker!"
och husk, de tranen springen in mijn ogen als ik dit lees, wat enorm verdrietig zeg. Wat kun je je dan machteloos voelen lijkt mij. Ik hoop met heel mijn hart dat je kleine meisje snel zichzelf weer is.
Wow becky, heb jullie vakantieverblijf nog even bekeken, wat een mega camping, aan speelkameraadjes voor n geen gebrk
och husk, je arme kleine dondersteentje :(

Beck, gisteren zat ie pas om half 7 te eten, en hij kreeg een olvaprut (ons pizzaavondje), die hij haast in 1 keer naar binnen geschrokt heeft. Vanavond weer vers!
Oh, wat zielig hus....
Oh hus

Wat ontzettend verdrietig zeg ...

Kath, jemig, ben je alweer 6 maanden zwanger? Wat gaat dat snel
Hus: ook hier direct tranen om I-tje. Arme moppie! Hoop dat ze snel weer de oude is!!
Ach hus, wat zielig!

Die arme I toch... Krijg dr zelf ook tranen van in mijn ogen als ik het zo lees...

Heb je verhaal op haifs gelezen, en het is het proberen waard toch? Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met haar.

Weet niet meer wie het zei (beck?), maar idd, M draait zo mee met de rest van het gezin.. Ik besef me wel dat dat ook een groot geluk is, want dat is niet vanzelfsprekend denk ik. M is gewoon een heel makkelijk en relaxed jochie en vind alles goed (tot nu toe ;))...

En hij is gewoon zo anders dan T wat dat aangaat.. die was veel minder relaxed als baby, die had al bijna van begin af aan, rust en regelmaat nodig. M maakt het allemaal niet uit, zolang hij maar zijn voeding krijgt als hij dat wil.. want anders kan ie ook heel hard huilen!

M heeft nu trouwens al een dikke week dat hij na zijn nacht/vroege ochtend voeding niet meer gaat slapen (2x heeft hij langer geslapen tot 6.30).. Hij is dan wakker, en druk aan het kletsen, lachen enz, maar slapen ho maar.. Dat houd in, hij is tussen 5 en half 6 wakker, wil dan zijn fles, krijgt die, is daarna klaarwakker... Tegen half 7 valt hij weer in slaap dan, maar dan hoef ik niet meer op bed te gaan, want even later is T weer wakker...

Maar aangezien hij ook nog een late voeding krijgt om 22.30/23.00, begint het me wel een beetje op te breken, nachten van 5 uur slaap (want om 23.00 een fles, betekend dat ik pas tegen 12en in bed lig), en vervolgens wel drukke dagen hebben en vanaf volgende week ook weer werken erbij..

Dat hij zo heel vroeg wakker is, vind ik op zich het grootste probleem nog niet eens(is als ik moet werken wel ideaal zelfs, deze tijd), maar dan zal hij eigenlijk de avondfles wat eerder moeten hebben, kan ik ook wat eerder in bed..

Maar dat durf ik weer niet gokken, want stel ik geef die fles een uur eerder, rond 22.00, dan ben ik bang dat hij om 4.00 wakker is...

Wat denken jullie... zal ik de gok vanavond eens nemen en kijken wat er gaat gebeuren? Of zal het beter zijn dat ik het zo laat, en hopen dat hij het zelf door gaat krijgen en de laatste fles gaat afbouwen?
Ik zou de gok nemen Deb. Bij ons bleek het namelijk niks uit te maken of we de laatste fles om 2200 of 2300 gaven. Hadden we al die tijd onnodig met kleine oogjes tot laat op de bank gezeten...
Gok wagen zou ik zeggen, maar ik heb zelf nooit aan een late fles gedaan
hier ook niet.

maar je vent dan, kan die niet de late fles doen?
Die werkt dan volgens mij moom
de eerste dan
Gewoon de gok wagen justdeb.

Husk, ik zou zo graag een beetje vrolijkheid van N aan I geven. Kan me zo voorstellen dat je er nachten van wakker ligt. Tenminste ik zou dat wel hebben. Dat je lieve vrolijke doerak veranderd in een klein hoopje mens. Heb je zelf ook het idee dat het door die ene verandering komt? Kun je daar wat aan doen denk je, zelf zeg maar?
Hus, wanneer moet I weer naar KA?
Husk, i vandaag ook naar kdv geweest? Hoe ging het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven