Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Bastiaan van Schaijk :puke:

Over wannaba's gesproken, wát een verschrikkelijke vent. Vooral tijdens HNTM *gruwel*
Past precies bij jou DR
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 11:03:

[...]

Wat dacht je van een kleding swap? Ik heb ook allerlei spul wat ik niet meer aandoe, maar wel nog als nieuw is.weet niet of het je smaak is. maar we kunnen altijd een keer kijken.
Bastiaan van Kots, omg. Die kan ik écht niet hebben
quote:pixie_x schreef op 28 maart 2012 @ 11:04:

Bastiaan van Schaijk :puke:

Over wannaba's gesproken, wát een verschrikkelijke vent. Vooral tijdens HNTM *gruwel*Ja, dat dus. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
quote:darkrainbow schreef op 28 maart 2012 @ 11:04:

[...]

weet niet of het je smaak is. maar we kunnen altijd een keer kijken.Jup en ik heb nog best wel wat nette kleding die ik dus nooit draag maar wel nog helemaal goed is. Oa jurkjes (hoe kan het ook anders) en truien en rokken.
Zo dan, eerste indruk van Nieuwe Meisje: een starend ijskonijn
Haha, wat zijn we weer eensgezind mbt Bastiaan van Kots (mooi, Chi!)

Nieuw meisje: beetje... eng, zoals ze je aanstaart!

Nobody likes my shoes??
Ik Ik!

Jeej! Ik dacht al nu heb ik iedereen weggejaagd

Hoe issie, VD?
quote:vivadiva85 schreef op 28 maart 2012 @ 11:25:

Ik Ik!

Idem idem!
waar staan ze dan alfea?
Vorige pagina, maar ik PTT ze wel even

http://www.clarks.eu/p/20348992

Thanks Chi!
die zijn cute idd!
Ik denk dat Ceci ze ook mooi vindt.

Alles goed, gisteren lang met LC gebeld hem uit de put gepraat , nu rustig aan het werk.

In mijn nieuwe shirt

Aan: baggy jeans met gaten, donkerroze shirt met zwarte tekst, witte IM-gympen. Ijsgroen horloge.

Het merk is trouwens echt Maison Scotch wannabe, er zit ook een ijzeren detailtje opgenaaid.. (een sleuteltje), nu nog een kettinkje erbij krijgen en het is compleet

Chyou, neem wel je rust he! Als je te snel weer aan het werk gaaat kan t zo lang doorsluimeren zo'n virus
over ptt gesproken: die ketting die ik van haar gehad heb met oorbellen is echt beeldig , maar ik krijg het sluitinkje niet open,..
Dank Ceci, dacht wel dat jij ze leuk zou vinden idd

VD, je outfit klinkt mooi

Ik heb een zwarte jeans aan met een oversized dun gebreide trui met driekwart mouw van de H&M, lichtblauw met donkerblauwe hartjes erop. Time-turner necklace om en wit bloemetje in m'n haar
@VD; Ik weet, ik weet.. Als ik thuiskom schuif ik magnetron bami erin en ga ik de hele avond bankhangen

Ik heb de gave om niet goed uit te zieken... M'n baas zit een beetje op mijn nek.. Krijg een beetje het gevoel dat ik niet ziek 'kan' of 'mag' zijn ofzo.
@meisje:

ze lijkt op een jongen die zoon kent maar dan in travestie, verder geen mening / zeg al elke week hetzelfde.

maar goed wel mond dicht, dat is iets, dan wel weer die blik...

ach we zijn niets goeds gewend.

@ ceci: aan 1 kant kun je het slotje omhoog tillen en hem dan openen.

ik zoek een plaatje.
Chhyou, ziek is ziek, baas heeft echt pech. Bewaak je grenzen goed hoor, anders blijft hij proberen er over heen te gaan.

Ik ben vandaag met fiets + trein zodat ik vanavond gelijk even langs groentefruitkraam kan fietsen en dan ga ik vers eten klaarmaken voor LC en samen voetbal kijken
https://www.bijouarianne. ... /leren-armband_0288_2.jpg

zie je dit slot ?

aan de rechterkant kun je het openmaken.

eens met alf en VD, als je echt ziek bent moet je gewoon niet werken.
Eens met VD. Bazen proberen vaak een beetje te bullyen om het kaf van het koren te scheiden, er zijn natuurlijk ook veel aanstellers. Maar als je écht ziek bent heeft ie het er maar mee te doen, hoor.

Ik ga zo met Alfman even in de stad lunchen, heerlijk. Daarna gaat hij Warhammeren en ik even nieuwe beha's kopen, denk ik.
Ik bekijk nu de tekst pas die op mn shirt staat, in spiegelbeeld

Er staat Things to Do (echt VD dus )

En dan

- laying in the grass, staring at the sun

- talkin about nothing for hours

etc etc.. I like
Leuk Alf! (of naja, leuk, noodzakelijk kwaad) Ik heb gisteren een mooie gekocht van Marie Jo met kraaltjes op de bandjes, heel zomers dus

wat betreft bazen, t kan nog erger, kijk mn programma maar terug wat vrijdag werd uitgezonden, te bizar voor woorden
gaaf shirt VD !

ik heb het gezien, gekker kan bijna niet nee !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven