Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69

Zo, twee beha's gescoord. M'n maat was toch weer anders, dus maar goed dat ik het heb laten opmeten. Ze waren wel duur Van Chantelle, zwart en ivoor, wel handig. Kan ik er weer even tegen.

Verder een lekker bagel met mozzarella, pesto, parmaham en zongedroogde tomaatjes bij Bagels&Beans gegeten, met aardbeiensap. Mmm.
Fijn is dat, Alf, goed passende bh's. Heb m'n maat nog nooit op laten meten. Neem er altijd gewoon een paar mee naar de paskamer en kijk dan welke het fijnst zit. Moet bij m'n volgende bh-koop-sessie ook maar 's een verkoopster vragen of ze m'n maat wil opnemen. Enne, klinkt lekker, je bagel.

Heb de hele dag thuis gewerkt en tussendoor buiten in de zon latte gedronken, gerookt, geluncht en zulks. Prima dag, hoewel de productiviteit nogal tegenviel. Maar ach, heb toch geen deadline in m'n nek hijgen.

Tune nu even uit, want ga dochter naar voetbal brengen.
Is zeker fijn Elynn, vooral als je zo'n lieve verkoopster hebt die van alles komt aandragen. Ik vind het zelf gewoon altijd lastig, en eigenlijk wel handig dat ze alles naar je komen brengen

Bagels&Beans is echt een leuke keten vind ik, zo blij dat ie nu ook hier in de stad zit. Hun verse sapjes zijn ook zalig.

Jouw dag klinkt ook goed! Gelukkig even geen deadline, ook weleens lekker
Chantelle is wel duur, maar ook goed. Goede investering alf.
Ik dacht precies hetzelfde Ceci Ze zitten ontzettend lekker!

Alfman is trouwens helemaal fan geworden van Topvintage Hij zei vanmiddag dat ik voorlopig gewoon geen H&M meuk moest kopen (zijn woorden) en sparen voor de mooie dingen die ik daar had gezien. Lief
goed geshopt alf !

altijd fijn de bagel en beans.

morgen naar het werk, weer een nieuwe invaller inwerken.
idd lief van alfman !!!
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 16:29:

Ik zou ook altijd eerst beginnen met een katoenen proef ptt.

Moet ik alleen eerst nog een naaimachine scoren.volgens mij vindt je die te kust en te keur op MP.
Ik vond het ook leuk

Ik moet er weer vandoor trouwens, D&D. Fijne avond!
ok alfea ! have fun !

Hele dag aan de slag geweest op locatie. Had eigenlijk morgen een presentatie, maar die is verzet. Wel morgen een uitje met opdrachtgeverT. Beetje tegen mijn principes, maar goed, kon er niet helemaal onderuit.

Hoe is het hier?
quote:princessetamtam schreef op 28 maart 2012 @ 18:06:

[...]

volgens mij vindt je die te kust en te keur op MP.Moet ik er wel budget voor hebben
Mijn best gedaan om eea bij te lezen, maar het was VEEL. Dus ben de helft al weer kwijt.
Ik heb mijn nieuwe ketting om die ik van ptt gekregen heb.
Leuk cadeau. Staat je goed.
Dank je GB. Ben er ook erg blij mee (vandaar dat ik hem aan iedereen show. )
quote:Ceci schreef op 28 maart 2012 @ 20:20:

[...]

Moet ik er wel budget voor hebben ook weer waar.

Rozzie is niet zo fit, keelpijn, hoofdpijn, neuspijn en ook de longpijn is weer in tha houseee!

Wie o wie heeft er ervaring met de huidverzorging van Clinique? En dan zo'n setje met milde reiniging foam, een tonic en die moisturizing lotion?

Lijkt me wel fijn spul, maar duur, dus ik kom eerst even vragen hier
Geen ervaring met de huidverzorging, wel met andere spullen van Clinique. Is fijn spul.
Thanks Ceci. In het boekje wat ik meegenomen heb staat dat je huid na 2 weken zichtbaar veranderd is.

Nu is dat natuurlijk een heel mooi praatje, maar ik wil even weten of dat ook echt zo is
Het is een praatje, Roz. Dat is 't toch altijd. Reclame noemen ze dat. Wonderen bestaan niet.

Naar dat je weer pijn in je longen hebt. Doe rustig aan! De rest heerst volgens mij. Ik kwakkel ook een beetje en op locatie ook ongeveer de helft van de mensen (die me dus lekker hebben aangestoken )
Mirte, jammer van jasje, maar nu is ie tenminste uit je hoofd!

Vind blousje bij model trouwens veel te strak zitten, niet echt florisant.

Chyou, I cowboybag. Ik heb een cognac-kleurige, grote, nog steeds blij mee. Vind de grijze ook prachtig.

Alf, Chantelle is absoluut mijn favoriete merk. Blijft ook lang mooi!

Het is de investering waard.

en bagel & Beans, vooral die met bacon en gerookte kip. Mjam. Lang niet geweest trouwens, terwijl t vlakbij zit.

Roz, ik heb geen clinique, zou t wel willen Heb best goede huid, maar niet helemaal egaal. En het is best vaak ergens in de aanbieding.

Ik ben verliefd op deze tas:

willikhebben

Die hengels
dag dames !

geen ervaring met clinique, roz.

naar dat je pijn aan je longen hebt, zorg dat je je rust pakt als het nodig hebt.

gave tas VD !

vervelend GB, dat gekwakkel, dat is nog erger als echt ziek worden, dan wordt je tenminste beter.
Ik hoor inderdaad veel mensen om me heen die ziek zijn/worden/geweest zijn. Bah. Zit er niet echt op te wachten.

Op zich is mijn huid niet heel erg raar, af en toe een paar pukkeltjes. Wel heb ik over het algemeen een vrij rode huid met daarop nog eens rode vlekjes.

Nu is het zo dat ik nogal laks ben met het reinigen van mijn huid. 's Ochtends doe ik het wel maar 's avonds doe ik het eigenlijk nooit.

Ik koop altijd wel heel blij spullen voor het reinigen maar vervolgens doe ik er vrij weinig mee.

Dus ik ben nu op reinigingstocht. Ik ben nu trouw elke ochtend en avond mijn gezicht aan het reinigen, en ik moet zeggen dat dat best goed bevalt
Oh, nog vergeten te melden. Heb in de lunchpauze geshopt. Wilde even naar de Etos voor hoestdrank en kwam langs New Yorker. Heb in de sale een zwarte skinny gescoord voor 10 euries. Ga dit weekend proberen of ik 'm kan bleach-dyen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven