Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Maris, wat ontzettend gaaf!!!! Kippenvel hier!! Ik ben zo verschrikkelijk blij voor jullie!! Poll en jij samen zwanger, hoe stoer!
Wow Mariss!!! Helemaal te gek!! Eindelijk!!! Bizar he, onze topicstartster eindelijk zwangerT!! En ik roep Bingo!!
Maris!!!! Wat geweldig!!! Hier ook kippenvel! Zo ontzettend blij voor jou/jullie! Het is je zo ontzettend gegund!

(tot nu toe nog geen sms gehad trouwens, maar ben nu ook op de hoogte )
kath, al haives nieuws?
Ik had ook nog niet 1 gehad deb, maar heb wel even kath gesmst.Zag dat char al geweest was, en maris hoef ik nu vast niet te smsen.. hihi
En inderdaad kath: bingo!!
Jaaaaaa!!! Wat een geweldig nieuws las ik zojuist bij ons, dankzij Pien~! Marisssss is zwanger!!!!!!!!!! Wiehooooooo wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd van nog een buuv
whatskebeurt met jullie schema trouwens?!? of ligt dat aan mij computer?
En holey cow! Ik lees eigenlijk ook nooit meer mee, kom nauwelijks toe aan ons eigen cluppie, en zie nu dat Speec al een tweede verwacht! Whoeiii wat leuk
Ze hebben geen idee waar de jeuk bij D weg kan komen. Allergie test was negatief. Hij heeft wel wat eczeem, meer op zijn benen, en hij krabt heel erg op zijn borst en in zijn hals. Hij had laatst medicijnen gekregen wat moet helpen tegen de jeuk van een allergische reactie, en daar regeert hij heel goed op. Hij wordt dan vaak nog maar 2 keer per nacht wakker, maar meer omdat hij zijn speen dan niet kan vinden ofzo. We zijn nu maar zelf aan het uit proberen. Een paar weken geen koemelk, kijken hoe het dan gaat. Maar er zijn zoveel dingen waar hij gevoelig voor kan zijn. Volgens de KA is er verder niets mis met zijn huid, behalve dat het droog is. We moeten maar blijven smeren met vette creme, maar dat doen we al iedere avond.

Beetje frustrerend, het is zo'n cirkeltje zo. Hij is zelf ook moe, en heeft daardoor best regelmatig een woede aanval. Maar ja, als je moe bent, kun je natuurlijk niet veel hebben, kan ik zelf ook niet nu we weer zo slecht slapen.

Nou ja, klaag modus maar weer uit.

En nog een hele dikke voor maris!!
Ik heb Yaya nog even gesmst, want Rain wist t al zag ik.

Ja, goed Haaifs nieuws!! Ik zal t daar nog wel even wat uitgebreider uit de doeken doen!
Zit hier tranen met tuiten te janken hier!!! MARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik moest nog harder huilen toen ik 3,5 jaar las over het schema. Zou er dan eindelijk een tijdperk van narigheid afgesloten worden?? Ik weet heus wel dat dat niet voor iedereen geldt. Het dringt ineens tot me door dat het echt al heel lang is eigenlijk. En dat we elkaar dus ook al zo lang 'kennen'. En dat er in de tussentijd zoveel gebeurd is. En dat het zo vreemd is dat jullie op een gekke manier een deel van mijn leven zijn.

Pfff, ik geef de hormonen maar de schuld.
Klinkt gezellig annika bij jullie in de buurt

Char, kraamtranen horen erbij, de emoties vliegen alle kanten op. Lekker dat J er al 4 uur tussen laat s nachts

Deb, hopelijk maakt het vandaag weer geen verschil dat je de voeding eerder doet

Duvel, heeft d dat drankje nu niet meer wat hij toen had? Ik vind het maar vreemd dat jullie zelf maar een beetje moeten gaan uitvogelen waar hij gevoelig voor zou kunnen zijn. Dit is toch geen doen

Pfff J1 slaapt nog steeds niet, 4e avond op een rij dat hij nu nog wakker is. Hij is verder niet vervelend ofzo, af en toe slaat de babyfoon aan en dan hoor je hem een liedje zing (nu is t lang zal ze leven…). Maar morgen is hij er gewoon weer rond 7.30 en heeft dan veel te weinig slaap gehad. Sukkeltje moet gewoon direct gaan slapen op bed.

J2 zegt nog steeds geen woord en dat frustreerd hem zo enorm. Hij kan soms echt zo boos worden, omdat hij niet duidelijk kan maken wat hij wil. Hij gilt en krijst dan alles bij elkaar. Zie er dan maar achter te komen wat er niet goed is.
quote:Polleke78 schreef op 28 maart 2012 @ 20:36:

Het dringt ineens tot me door dat het echt al heel lang is eigenlijk. En dat we elkaar dus ook al zo lang 'kennen'. En dat er in de tussentijd zoveel gebeurd is. En dat het zo vreemd is dat jullie op een gekke manier een deel van mijn leven zijn.

Dat vind ik nou ook. We hebben zoveel ellende en leuke dingen gedeeld de laatste 3,5 jaar. Maar zo fijn om een plekje te hebben om even je hart te luchten over welke onzekerheid dan ook..

Hopelijk kunnen we snel een meet organiseren waar iedereen kan ( ook al word dat natuurlijk heel moeilijk) en kunnen we poll en maris buikje bekijken!
Zwaar pissig op vent. Ik was er niet dus hij moest hem naar bed brengen. Pist à over zijn slaapzak heen met luier verwisselen. heeft vent een kwartier naar een schone lopen zoeken. Hele ritueel aangordt. À is nu nog klaarwakker. Jezus zeg. Ten eerste, hoe krijg je het voor elkaar dat je alles onder pist, ten tweede dan maar geen slaapzak hoor! À slaapt al zo rot in, ga je ook nog het ritueel doorbreken!!!
Moom, mannen zijn zo onhandig, ik snap er vaak ook niets van
Nee las net jouw frustratie... Pfaff hopelijk gaat rest van nacht weer eens goed.
Duuv: je hebt toen char bevallen was ook geen sms van me gehad (en party ook niet).. Ik kreeg hem wel van yaya en fan, maar had zo'n slecht bereik op het vakantiepark, dat ik zelf helemaal niets kon verzenden!

Zwaar onhandig, maar gelukkig krijgt iedereen altijd van 2 personen..

Maya: T bleef 's avonds ook steeds langer wakker en lag dan ook nog tot ruim 20.30 te zingen en te kletsen in bed. Nu hebben we besloten om haar niet meer elke dag 's middags op bed te doen, en het werkt prima! Ze gaat nu op het kdv nog slapen 's middags, en nog 2x per week thuis.

Als ze nu 's avonds op bed gaat, gaat ze binnen 10 minuten slapen.

Het is af en toe even doorbijten, omdat het haar humeur niet elke keer ten goede komt, rond een uurtje of 5 wordt ze dan moe, maar dat is even doorbijten.

Misschien dat eens proberen?
Moom: wat rot dat je vent het hele ritueel om zeep heeft geholpen.. Hopelijk gaat Atje gauw slapen, en dan lekker de hele nacht door.

(enne herkenbaar hoor, hier gebeurd het ook altijd bij man dat M hem onderpiest/spuugt of zelfs poept... hoe hij het voor mekaar krijgt is mij een raadsel)
Jaaaa, ik zit ook de hele tijd al met een big smile op de bank. Jeeee Maris is zwanger. We hebben bingo. Eindelijk!

Duuv, wat zul je moe zijn.... Vreemd hoor, dat je nu zelf maar wat moet gaan uitproberen. En zo sneu ook voor D. Dat ventje is op een gegeven moment natuurlijk ook uitgeput.

Kath, ik ga zo op haifs kijken. Klinkt goed!

Moom en GW, mannenfrustratie? Wel rot dat A'tje nu weer uit z'n doen is... Ik moet zeggen dat ik weinig klagen heb. Het enige is dat het er hier aan het einde van de "papadag" uitziet alsof er een bom ontploft is.

Maya, Berend zegt ook nog geen woord. Hij brabbelt wel veel, ook echt met de intonatie van een echte zin. Maar er is geen touw aan vast te knopen. J2 loopt al los toch? Hier nog geen tekenen in die richting. Hij is wel steeds meer boekjesverslaafd. Hij vond lezen altijd al leuk, maar nu sjouwt ie de hele dag boeken naar je toe om te lezen. Pfff, ik kan ze allemaal echt dromen (zelfs achterstevoren).

Vandaag ha gebeld voor een eerste afspraak, maar hij doet geen bevallingen meer. Echt jammer, want ik vond het wel fijn: lekker dichtbij, gewoon 1 persoon die je tijdens de zwschap en bij de bevalling ziet en hij woont hier om de hoek, dus dat vond ik ook wel een lekker idee in geval van spoed. Nu moet ik een afspraak gaan maken bij de vk praktijk een dorp verderop.
Mariss, wat geweldig, De 1e keer raak!

Nu zijn we eindelijk compleet (al kunnen er altijd kindjes bij)!

GW, ik heb deze gekocht. Ze zijn best smal.

schoentjes

Ik kom morgen of vrijdag wat uitgebreider reageren, maar moest Mariss vast feliciteren.
Deb, ik heb er wel aan zitten te denken om J2 niet meer iedere middag op bed te doen, vanmiddag heeft hij namenlijk ook eerst nog 1,5 uur gezongen, en vervolgens nog een uurtje geslapen. Maar ik vind het nog zo lekker dat hij s middags even gaat, zeker als J2 tegelijkertijd op bed gaat, heb ik even de handen vrij. En als vent er, zoals deze week s avonds niet is en hij zo rond 5 uur chagrijnig wordt en ik eten moet koken, zie ik ook nog niet echt zitten. En daarbij ben ik bang dat ik hem helemaal niet meer s middags op bed krijg. Je leest het een hoop tegens waarop IK hem s middags nog op bed wil hebben, maar mss is hij er idd wel aan toe om af en toe s middags niet meer op bed te gaan. Ik kijk het nog even aan en hoop erop dat het door het uur komt dat hij s avonds nog niet slapen wil

Speec, wat jammer dat je niet weer bij je eigen ha kunt bevallen. Was ook wel bijzonder, de meesten doen het al niet meer.
Hoera voor mariss!!!!!! Vindt het zooo gaaf! Super mariss en poll beide zwanger!
leuke schoentjes wel murron, zie dat ze ze ook op de duitse versie van de site hebben, dus mss bestel ik ze nog wel om te proberen.

Twijfel een beetje of ik de net gekochte schoenen terug zal brengen... was echt een beetje een -doe-die-dan-maar aankoop.
Meelezer juicht heeeeeel hard voor Mariss!!

En ook voor Polleke, dat had ik nog niet gedaan

Het is jullie gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven