Moet ik het forum verlaten?
donderdag 22 maart 2012 om 15:19
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".
Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.
De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.
maandag 26 maart 2012 om 23:09
Scamp, het gaat weer met me. De teleurstelling van vorige week te boven. En weer denkende aan andere mogelijkheden. Volgende week nog dat gesprek, dus misschien dat optie 1 toch nog kan.
Yvonne: die avatars met gouden walnoot zijn gemaakt door Scamp. In het kader van het gouden eikel-topic, maar omdat dit niet zo aardig klonk (drie keer raden hoe of wat) is het gouden walnoot geworden. Eigenlijk ontstaan uit een soort van club. Meld je daar anders, misschien ontwerpt ze er ook eentje voor jou. Jij zou er prima bij passen intussen, gezien de reacties hier.
Yvonne: die avatars met gouden walnoot zijn gemaakt door Scamp. In het kader van het gouden eikel-topic, maar omdat dit niet zo aardig klonk (drie keer raden hoe of wat) is het gouden walnoot geworden. Eigenlijk ontstaan uit een soort van club. Meld je daar anders, misschien ontwerpt ze er ook eentje voor jou. Jij zou er prima bij passen intussen, gezien de reacties hier.
woensdag 28 maart 2012 om 21:08
Ik dacht effe dat in het mod-topic een waardig afscheid van ons Martje stond... Dá's nu jammer....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 28 maart 2012 om 21:59
quote:molly74 schreef op 28 maart 2012 @ 21:12:
Hasse, helaas.
Maar je bent elders geroepen. Topicje van EC geloof ik. En nog ergens, maar ik haal al die types door elkaar. Je bent in ieder geval tot president verkozen, gewild of niet. Ben ik president? *gaat topics doorspitten doet*... Echt, ik ben vereerd, tot tranen geroerd ende meer van dat soort onzin...
Hasse, helaas.
Maar je bent elders geroepen. Topicje van EC geloof ik. En nog ergens, maar ik haal al die types door elkaar. Je bent in ieder geval tot president verkozen, gewild of niet. Ben ik president? *gaat topics doorspitten doet*... Echt, ik ben vereerd, tot tranen geroerd ende meer van dat soort onzin...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 28 maart 2012 om 22:35
Ach da's waar Missy, dat vergeet ik steeds. Het mijne: "Secretaris TTTOT sinds er een TTTOT is."
Die van Tzippa zegt zoiets als: "Voorzitter T.T.T.O.T (Troll Topic Take Over Team) sinds 28/03/2012."
Dus het wordt ook tijd voor jou om een nieuwe te nemen. Typ maar iets, dan zeggen wij wel wat er staat.
Die van Tzippa zegt zoiets als: "Voorzitter T.T.T.O.T (Troll Topic Take Over Team) sinds 28/03/2012."
Dus het wordt ook tijd voor jou om een nieuwe te nemen. Typ maar iets, dan zeggen wij wel wat er staat.
donderdag 5 april 2012 om 10:22
quote:martin81 schreef op 05 april 2012 @ 10:09:
Mensen, lees mijn statement nog eens goed.
Helaas blijken er nog steeds misverstanden te zijn over de uitslag van de poll, de duiding ervan en de consequenties.
56% vindt dat je op mag rotten, een meerderheid dus.
25% negeert je.
11% vindt je anders of irritant.
3% vindt jou niet leuk.
------------------------------------------------------------------------------- +
95% heeft dus niets met jou en jouw ***-verhalen.
Slechts 5% vindt jouw topics leuk of zinvol.
Martin, wij begrijpen de uitslag van de poll heel goed, nou jij nog!
Mensen, lees mijn statement nog eens goed.
Helaas blijken er nog steeds misverstanden te zijn over de uitslag van de poll, de duiding ervan en de consequenties.
56% vindt dat je op mag rotten, een meerderheid dus.
25% negeert je.
11% vindt je anders of irritant.
3% vindt jou niet leuk.
------------------------------------------------------------------------------- +
95% heeft dus niets met jou en jouw ***-verhalen.
Slechts 5% vindt jouw topics leuk of zinvol.
Martin, wij begrijpen de uitslag van de poll heel goed, nou jij nog!
donderdag 5 april 2012 om 10:25
Mijn vraag aan Martin, op bladzijde 4:
de hamvraag is:
ga je ook daadwerkelijk weg als de massa je weg wil hebben??
of kom je dan onder een andere nickname terug en blijf je net zo bezig als nu...dan schieten we er nog niks mee op namelijk.
Zijn antwoord:
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Inderdaad.HOUDOE!
de hamvraag is:
ga je ook daadwerkelijk weg als de massa je weg wil hebben??
of kom je dan onder een andere nickname terug en blijf je net zo bezig als nu...dan schieten we er nog niks mee op namelijk.
Zijn antwoord:
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Inderdaad.HOUDOE!