Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
dat zou zomaar kunnen alf.

ben er in elk geval erg blij.

nu wachten op de lieve meneer postbode die het komt brengen.
leuk DR!
Schrijf gerust een egopost, Mara, als het niet lekker gaat.

Leuk, DR! Prijs is je op het lijf geschreven.
Das lekker vlot, Alf. Vind ze erg leuk en volgens mij zitten ze ook als pantoffeltjes.
Vind het ook heel snel Elynn! En dank Ik denk en hoop ook dat ze erg lekker zitten, hoor goede verhalen over Clarks in ieder geval.
vind je schoenen ook leuk alf. alleen de kleur is niet mijn ding, anders zou ik ook verleid worden. maar beter ook voor mijn portomonee
Ze zijn er ook in het donkerblauw en geel

Normaal draag ik die kleur ook niet veel, maar ik had een lichte schoen nodig
er waren twee blogs die ik hier regelmatig las en leuk vond om te lezen. Nynke en Werner, nu nokken ze er alle twee mee. jammer.
okee, had ze alleen in die kleur in de winkel zien staan.

maar geel doe ik niet aan. donker blauw wel mooi, maar in grijs lijken ze me dan mooier.
Ik lees de blogs vrijwel nooit, DR. Weet trouwens wel dat Nynke op 'mijn' middelbare school heeft gezeten.
@elynn ik de meeste ook niet. maar als ik een leuke blog zie hier, zijn die meestal van hen. wel mijn soort humor.
dubbel
Ik ga denk ik voor de grijsbruine cowboybag
goede keuze volgens mij sops.

past prima bij je garderobbe
en weer dubbel
Goede keus Chi! Echt mooi ding hoor.

Ik moet zo aan de arbeid, dus ik zwaai alvast naar jullie Fijne dag en tot later.

Mara, zeiken mag altijd he!

Ik ben weer vrolijk. Heb leuke nieuwe outfit aan, ga zo LC zien (op werk, dat wel), heb lekker geluncht en ga zo gewoon een latte halen. Tjakka.

DR, leuke (aan)winst!
dag dames !

nieuwe collega is alweer weg, ze mag sowieso maar 8 uur p/w werken, ach ja iedere man extra is meegenomen.

goed dat je weer vrolijk bent VD !

klagen mag idd, mara.

goede keuze chy !
het weer is echt omgeslagen hier, jammer, mooi weer went erg snel.
moe + onrustig + druk

al weken niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om ziek te melden

salaris binnen + lasten eraf = bijna max rood = zorgen

ga dus wat sociale dingen afzeggen, maar vind dat altijd erg moeilijk = druk maken

= allemaal rot en bleeeeh zit er even doorheen

maar komt goed,

Z E N
even verhaal in een notendop
mara !

kan me voorstellen dat je je niet echt lekker voelt zo maar wat je zegt, zen blijven is beter als je druk maken, altijd.
is wel heel moeilijk voor mij om zen te blijven en het positief in te zien. Hou het al tijdje voor me, praat ook gewoon over nieuwe jasjes / schoenen enz, maar kopen kan niet

Mezelf afentoe verwennen vind ik wel belangrijk, moest echt naar de kapper, wil het laten groeien (zoooo spijt van die bob, zie er niet uit), maar puntjes. Dus even lekker naar de kapper geweest. Van kadobonnen wil ik nieuwe dagcreme kopen.

Vrijdag een make-up party, maar ga dus doen alsof ik niets wil kopen / nodig heb

Meet gaat dus ook niet lukken :'(

Had er toch wel zin an
ik snap het mara, ik ga 95% zeker ook niet meeten, vind het ook jammer.

ook net iets teveel gekocht deze maand maar goed, dat balanceer ik volgende maand wel weer uit.
ik merk ook zo dat ik ouder wordt, echt heel erg gezeur dit, maar vind dat korte haar zo NIET staan. En mijn gezicht merk ik het aan. Twijfel aan een paar zonnebankjes voor wat kleur, maar dat zorgt ook weer voor veroudering.

Ik zie het vooral op sommige foto's, slappe huid, ga echt mijn moeder achterna, nu al, en dat is niet positief!

Geloof niet zo in anti rimpel maar oooh wat zie ik het aan mijn gezicht en baal ik ervan!

botoxje?

*zit even ook letterlijk niet lekker in mn vel dus*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven