the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
donderdag 29 maart 2012 om 14:39
moe + onrustig + druk
al weken niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om ziek te melden
salaris binnen + lasten eraf = bijna max rood = zorgen
ga dus wat sociale dingen afzeggen, maar vind dat altijd erg moeilijk = druk maken
= allemaal rot en bleeeeh zit er even doorheen
maar komt goed,
Z E N
al weken niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om ziek te melden
salaris binnen + lasten eraf = bijna max rood = zorgen
ga dus wat sociale dingen afzeggen, maar vind dat altijd erg moeilijk = druk maken
= allemaal rot en bleeeeh zit er even doorheen
maar komt goed,
Z E N
donderdag 29 maart 2012 om 14:46
is wel heel moeilijk voor mij om zen te blijven en het positief in te zien. Hou het al tijdje voor me, praat ook gewoon over nieuwe jasjes / schoenen enz, maar kopen kan niet
Mezelf afentoe verwennen vind ik wel belangrijk, moest echt naar de kapper, wil het laten groeien (zoooo spijt van die bob, zie er niet uit), maar puntjes. Dus even lekker naar de kapper geweest. Van kadobonnen wil ik nieuwe dagcreme kopen.
Vrijdag een make-up party, maar ga dus doen alsof ik niets wil kopen / nodig heb
Meet gaat dus ook niet lukken
Had er toch wel zin an
Mezelf afentoe verwennen vind ik wel belangrijk, moest echt naar de kapper, wil het laten groeien (zoooo spijt van die bob, zie er niet uit), maar puntjes. Dus even lekker naar de kapper geweest. Van kadobonnen wil ik nieuwe dagcreme kopen.
Vrijdag een make-up party, maar ga dus doen alsof ik niets wil kopen / nodig heb
Meet gaat dus ook niet lukken
Had er toch wel zin an
donderdag 29 maart 2012 om 14:53
ik merk ook zo dat ik ouder wordt, echt heel erg gezeur dit, maar vind dat korte haar zo NIET staan. En mijn gezicht merk ik het aan. Twijfel aan een paar zonnebankjes voor wat kleur, maar dat zorgt ook weer voor veroudering.
Ik zie het vooral op sommige foto's, slappe huid, ga echt mijn moeder achterna, nu al, en dat is niet positief!
Geloof niet zo in anti rimpel maar oooh wat zie ik het aan mijn gezicht en baal ik ervan!
botoxje?
*zit even ook letterlijk niet lekker in mn vel dus*
Ik zie het vooral op sommige foto's, slappe huid, ga echt mijn moeder achterna, nu al, en dat is niet positief!
Geloof niet zo in anti rimpel maar oooh wat zie ik het aan mijn gezicht en baal ik ervan!
botoxje?
*zit even ook letterlijk niet lekker in mn vel dus*