Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
mara toch !

ik zou niets doen zolang je je door die andere dingen in de put voelt, noch qua haar noch voor je huid.

als je je later beter voelt, die dag komt er echt wel weer, dan kun je altijd nog iets overwegen, vanuit een positievere insteek.
nee dat weet ik PTT, zou niet durven ook

haha
Weetje verder weet ik echt wel dat ik blij mag zijn, er zit momenteel aan alles helaas even een klein negatiefje...

Werk-combi die ik leuk vind (veel onrust + druk)

Lieve vriend (geen minpunten, alleen door drukte weinig tijd voor elkaar)

Leuk huis (helaas nog lang niet af)

Rij auto (aan het afbetalen)

Verder ben ik echt wel blij!

*ben mezelf aan het oppeppen *
ik ben zo bang voor medische dingen als ze al noodzakelijk zijn dat ik zoiets als botox nooit zou laten inspuiten, ik zou flauwvallen als iemand met die spuit komt aanzetten.
quote:MaraMila schreef op 29 maart 2012 @ 15:05:

Weetje verder weet ik echt wel dat ik blij mag zijn, er zit momenteel aan alles helaas even een klein negatiefje...

Werk-combi die ik leuk vind (veel onrust + druk)

Lieve vriend (geen minpunten, alleen door drukte weinig tijd voor elkaar)

Leuk huis (helaas nog lang niet af)

Rij auto (aan het afbetalen)

Verder ben ik echt wel blij!

*ben mezelf aan het oppeppen *duim voor je dat het ook helpt.
nu even niet, maar komt wel, dat weet ik ook

even een dip, en alleen IK kan die oplossen....
Ach Mara, het is ook veel. Veel veranderingen, nieuwe financiele situatie. Even pas op de plaats. Geld is handig en neemt zorgen weg, maar ook dingen die gratis zijn, kunnen leuk zijn (wat vaker met vriend op de bank bv)

Ik tune uit, nog even wat dingen hier afmaken en zometeen naar werk II...
werk ze VD !
Net jeans gescoord, blij mee

MS jeans
1 keer is genoeg...
dubbelblij zo te zien mirte !

zonder gekheid, mooie broek !
nog 45 minuten en alweer een werkdag om.

vind mensen inwerken echt niet leuk, volgende keer mag iemand anders het doen
Sorry, had niet terug gelezen. Beetje ontactisch dat ik mijn nieuwe aankoop show terwijl Mara net heeft verteld over financiële shit...

Mara, geldzorgen zijn k*t maar niet lekker in je vel zitten is nog vervelender. Dan lijkt alles nét even erger, zoals rimpels/haar/werk enz. Hopelijk is het van tijdelijke aard en kun je binnenkort weer blij zijn met jezelf.
Zocht al een tijdje naar een lichte jeans, beetje baggy model en ineens liep ik er tegen aan . Heb 'm al aan ben soms net een klein kind.
ach je bedoelt het toch goed, mirte.
Werkstress en geldzorgen zijn ook dingen die er behoorlijk inhakken en lastig opzij te zetten zijn, Mara. Niet gek dat ze steeds door je hoofd blijven spoken. Maar hoe dan ook: dit soort zaken (of andere) komen geregeld terug in het leven en het lijkt me geen kwaad kunnen om te onderzoeken hoe je er beter mee om kunt gaan, want voortdurende spanning is echt niet fijn.

Mooie broek, Mirte! Vond je nieuwe jasje ook al zo mooi (en wil het eigenlijk zelf ook wel). Goed aan het scoren de laatste tijd.

PTT, ik vind mensen inwerken juist wél heel leuk (mits het leuke mensen zijn dan).
En ik wil ook graag een lichte jeans voor de zomer. Heb qua licht alleen m'n Diesel Louvely (bootcut) en zou er wel twee skinny's/slims bij willen. Vind de broeken van MS erg mooi, maar ze sluiten figuurtechnisch absoluut niet aan bij m'n bouw (ze hebben de combi van mijn breedte- en lengtemaat niet en de pasvorm is ook prut bij mijn figuur, erg jammer).
quote:mirte2 schreef op 29 maart 2012 @ 16:55:

Heb 'm al aan ben soms net een klein kind.

Haha, dat doe ik ook vaak.

Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd?
daar zal het ook wel aan liggen, ach ja voor ons team is iedere aanvulling positief nu.

deze maand teveel geld uitgegeven, nu ook goed opletten:

- zoon's blackberry

- gabor ballerina's

- kapper

- sandwich jurk

- goudkleurige top

- enkellaarzen, chaneljasje en ring in U.

leve de kinderbijslag !!!!

Is het geen leuke nieuwe collega? Je toch geregeld met hem/haar te maken krijgen, toch?

Nah ja, dan vind ik het ook niet zo gek dat je geen geld over hebt voor de meet. Maar goed, ieder z'n prioriteiten.
nee hoor, elynn, dat is niet zo, de meet had ik met overnachting sowieso niet kunnen betalen, ok ik heb nu wat KB mee uitgegeven maar ik kan sowieso alleen gaan als ik de belasting al terugheb, waar de kans niet groot op is.
en aankopen in U. heeft DR voorgeschoten, ben haar toch geld schuldig .
Ik heb ook teveel geld uitgegeven, lang leve de spaarrekening .

Elynn, jasje is echt leuk. Ik vind 'm nog nét iets stoerder dan die van MS. Broeken van MS blijken wel bij mijn figuur te passen, maar de bovenkleding dan weer niet.
ik heb nog nooit iets van MS gepast, zou het echt niet weten.

correctie: ooit een soort noors gebreid vest maar ik verzoop er bijna in.
quote:Elynn schreef op 29 maart 2012 @ 17:08:

[...]

Haha, dat doe ik ook vaak.

Zette je als kind na Sinterklaas en je verjaardag ook al je cadeaus op je nachtkastje en naast je bed, zodat je er voor het slapen gaan nog naar kon kijken en er 's ochtends meteen mee wakker werd? Ja. En ik kan ook heel erg genieten van iets wat ik krijg of koop. Kan broek of jasje zijn maar ook een tijdschrift of een mooie bos bloemen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven