lompe/grappige/vreemde dingen
donderdag 29 maart 2012 om 15:26
Neem een hamer.
Geef ( ingepakt) een flinke klap op de lolly zonder stokje
.
De lolly verpakking openmaken.
De brokken uit de verpakking in de geopende mond gieten.
Resultaat ... Hapklare brokken ipv zo'n ding waar je over een half uur nog aan lebbert
iets aparts ... de supermarkt heeft doodnormale dingen niet op voorraad
Geef ( ingepakt) een flinke klap op de lolly zonder stokje
.
De lolly verpakking openmaken.
De brokken uit de verpakking in de geopende mond gieten.
Resultaat ... Hapklare brokken ipv zo'n ding waar je over een half uur nog aan lebbert
iets aparts ... de supermarkt heeft doodnormale dingen niet op voorraad
donderdag 29 maart 2012 om 15:26
Ik had ook zoiets tijdens de vergadering met alle teamleiders.
Wilde dus m'n blikje cola open maken , scheurt dat stukje wat je met het lipje door moet duwen kapot en gaat maar een ienie mienie stukje open.
Ik heb het met m'n pen open moeten wrikken.
Vond ik ook grappig. M'n collega's ook.
Ach. Het bracht weer een lach in het moeilijke gesprek.
Wilde dus m'n blikje cola open maken , scheurt dat stukje wat je met het lipje door moet duwen kapot en gaat maar een ienie mienie stukje open.
Ik heb het met m'n pen open moeten wrikken.
Vond ik ook grappig. M'n collega's ook.
Ach. Het bracht weer een lach in het moeilijke gesprek.
donderdag 29 maart 2012 om 15:37
donderdag 29 maart 2012 om 15:42
quote:manji schreef op 29 maart 2012 @ 15:37:
Was ik gisteren bij V&D en daar hing een spijkerbroek,waar één pijp van was afgeknipt. Dacht eerst dat het soms de nieuwe mode was,maar bij nader inzien bleek de pijp er zijn afgeknipt. Ik ben er mee naar een verkoopster gegaan en die had al veel rare dingen meegemaakt,maar dit sloeg alles.Toen ik bij v&d werkte heeft er ooit eens iemand in het pashokje zitten poepen en zijn/haar kont afgeveegd aan een nieuw rokje...
Was ik gisteren bij V&D en daar hing een spijkerbroek,waar één pijp van was afgeknipt. Dacht eerst dat het soms de nieuwe mode was,maar bij nader inzien bleek de pijp er zijn afgeknipt. Ik ben er mee naar een verkoopster gegaan en die had al veel rare dingen meegemaakt,maar dit sloeg alles.Toen ik bij v&d werkte heeft er ooit eens iemand in het pashokje zitten poepen en zijn/haar kont afgeveegd aan een nieuw rokje...
donderdag 29 maart 2012 om 15:48
donderdag 29 maart 2012 om 15:49
quote:b-100 schreef op 29 maart 2012 @ 15:48:
Op werk hebben wij leenauto's. Ik moest vandaag met 1 van die auto's op pad. Vind ik in het dashboardkastje een spaghetti shirtje, flink besmeurd met olievlekken e.d.
Dan vraag ik me toch af.. Wat heb je gedaan, en waarom laat je dat shirtje als aandenken achter?Ik las al spaghetti sliertje...
Op werk hebben wij leenauto's. Ik moest vandaag met 1 van die auto's op pad. Vind ik in het dashboardkastje een spaghetti shirtje, flink besmeurd met olievlekken e.d.
Dan vraag ik me toch af.. Wat heb je gedaan, en waarom laat je dat shirtje als aandenken achter?Ik las al spaghetti sliertje...