Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Whehehe, ptt.
Leuke schoenen
erg spannend alf
Spannend Alf!

Ik verveel me zo hard op werk! Ga maar leuke blogs zoeken.
Ik ga mezelf eens lekker op de bank nestelen met Dance with Dragons Fijne dag iedereen!
hier ook rustig vd, ach ja, nog 3 uurtjes.
Cool, Alf, van dinsdag.

Was leuk bij dochter op school. Cd met eigen nummers gekocht. Ga 'm zo beluisteren. Heb dochter eerder meegenomen, want ze was bleek, had niks gegeten en voelde zich niet lekker. Ze ligt nu op de bank met een dekentje en de Donald Duck en TamTam.
Beterschap voor E-dochter Elynn!

Ik heb me weer eens nuttig gemaakt, even opgeruimd enzo.

Nu aan een bakje nasi van eergisteren Was nog over en heb ik meegenomen naar werk.

Ik heb besloten om een stukje van mijn haar af te knippen. Het is lang, maar het is té lang. Het is niet mooi meer, het hangt maar een beetje en het ziet er vaak klitterig en pluizerig uit. Dus ik denk ik er een stukje af laten halen en dan kan ik weer even vooruit. Ik dacht aan ongeveer deze lengte: Klik

Dan is het nog steeds egwoon 'lang' en kan ik een staart in enzo, maar denk dat die lengte nu net even wat beter staat. En het groeit wel weer. Lang is lang
Wat is Emma Watson toch een mooie meid he. Vind ik
beterschap voor dochter elynn

@chi ik vind dat korte haar van haar echt fantastisch. ik zou echt het lef niet hebben va lang naar zo kort in één keer. duurde bij mij toch wel eenpaar jaar.
Kort haar zou ik nooit voor gaan. Zou ik never nooit durven haha, maar bij haar staat het bv echt geweldig! Geen idee of het bij mij zou staan
quote:chyou schreef op 30 maart 2012 @ 14:33:

Wat is Emma Watson toch een mooie meid he. Vind ik

Vind ik ook, en ook nog eens getalenteerd! Leuke meid/vrouw Mooi kapsel!

/ is weer weg, pakte alleen de telefoon om te whatsappen...
bij mij ging ht dus vrij geleidelijk en ging het vooral elke keer korter omdat elke paar maanden een ander kapsel kreeg/wilde bij de cursus. en je kunt er moeilijk haar bij knippen.

inmiddels vind ik dit mij ok veel beter staan.

er staan twee fotos van mij met langer haar in het album, en echt drie keer niks.
Ik vind Emma Watson leuk en getalenteerd maar niet zo mooi. Smaken verschillen.

Chi, volgens mij staat dat je goed, je haar iets korter.

Heb een paar jaar lang heel kort haar gehad, echt heel kort. Was destijds ook geregeld kappersmodel (en werd dus gratis geknipt). Had het eerst lang, toen in een bob en heb het kort daarna radicaal afgeknipt. M'n inspiratiebron was (niet lachen) Madonna in Rain: klik, we hebben het dus over de prehistorie .
wel een gaaf kapsel van madonna. geloof zeker dat het je goed heeft gestaan. foto's?
quote:Elynn schreef op 30 maart 2012 @ 15:02:

Ik vind Emma Watson leuk en getalenteerd maar niet zo mooi. Smaken verschillen.

Chi, volgens mij staat dat je goed, je haar iets korter.

Heb een paar jaar lang heel kort haar gehad, echt heel kort. Was destijds ook geregeld kappersmodel (en werd dus gratis geknipt). Had het eerst lang, toen in een bob en heb het kort daarna radicaal afgeknipt. M'n inspiratiebron was (niet lachen) Madonna in Rain: klik, we hebben het dus over de prehistorie .Volgens mij heb ik wel eens een foto van jou met uberkort haar gezien ( was E-dochter toen nog niet écht een babytje?)
Haha, ik zei al: prehistorie (= ver voor het digitale tijdperk en ik heb thuis helaas geen scanner, zal binnenkort even proberen of een foto van een foto lukt).
ben erg benieuwd elynn.

trouwens grappig ik had als kleuter kort haar. en toen ik het lang had zei mijn vader altijd dat hij het leuk zou vinden als ik het weer kort knipte want het stond zo schattig. in de tweede klas ooit weer kort gegaan, maafr echt heel slecht kapsel. en nu weer 10 jaar later weer kort. en nog steeds heel schattig natuurlijk
quote:chyou schreef op 30 maart 2012 @ 15:21:

[...]

Volgens mij heb ik wel eens een foto van jou met uberkort haar gezien ( was E-dochter toen nog niet écht een babytje?)

Ja, klopt, was een zwart-wit foto, geloof ik. Maar dat was al veel later. Heb het vlak voor mijn eindexamenfeest kort laten knippen. Rain is van 1993.
Ja kan me herinneren dat je kort haar had en een baby'tje op schoot Op die foto.

Het kortste wat ik ooit heb gehad is een korte boblijn tot mijn kaak, en ik vond het verschrikkelijk hahaha.
Haha, kan me nauwelijks meer voorstellen dat die semi-puber hier op de bank ooit dat schattige baby'tje is geweest. En dat korte haar kan ik me ook niet meer bij mezelf indenken.
bij mij past het dus echt gewoon veel beter.

geeft me meer karakter. vind kort haar bij vrouwen sowieso geweldig. mciehelle williams ook bijvoorbeeld.
DR, ik vind kort haar bij jou ook mooier. Kan het bij veel vrouwen - mits een goeie kop en stijl - wel waarderen. Vind Kylie Minogue bijvoorbeeld ook mooier met kort haar.
ik kan me daarom helemaal ergeren aan de lang haar politie die vinden dat het vrouwen nooit staat. ach ja.

kort haar bij jou kan ik me wel voorstellen. maar bij chy dan weer helemaal niet.
quote:Elynn schreef op 30 maart 2012 @ 15:24:

[...]

Ja, klopt, was een zwart-wit foto, geloof ik. Maar dat was al veel later. Heb het vlak voor mijn eindexamenfeest kort laten knippen. Rain is van 1993.

Die foto die Chy bedoeld heb ik idd ook gezien

@ Chi: Staat je vast goed trouwens, dat Emma W. kapsel! (wel nog voor de meet doen dan he )

*moet ook maar weer eens een afspraak maken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven