Paar dagen weg

30-03-2012 17:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment ben ik druk met mijn afstudeer onderzoek en zoals bij velen brengt dit veel stress met zich mee. Nu lijkt het me leuk om er in mn eentje een paar dagen tussenuit te gaan wanneer ik klaar ben. Ik heb namelijk pas in oktober mijn vakantie gepland en ga dus niet op zomervakantie. Zelf zat ik te denken aan 3 dagen Parijs of iets van een wellness weekend. Hebben jullie nog andere tips?
Waarom alleen, als ik vragen mag?
Lekker uitwaaien aan de kust/op een van de waddeneilanden in een hotel met wellness-faciliteiten.
Het lijkt me fijn om alleen te gaan omdat ik dan zelf kan bepalen wat ik ga doen en hoe ik mijn dag ga indelen. Daarnaast kan ik dan rustig nadenken over wat ik wil gaan doen na mijn studie. Een soort bezinningsreisje dus.
quote:mopsie schreef op 30 maart 2012 @ 17:25:

Lekker uitwaaien aan de kust/op een van de waddeneilanden in een hotel met wellness-faciliteiten.Leuk idee!
Beste Elly, wat is het doel van je reis, Parijs is mooi, maar ook erg druk? Wat is ongeveer je budget?

Gr, Amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou inderdaad ook aan een vakantie aan de zee denken, omdat je wilt uitrusten en nadenken. Bij de zee kun je zo lekker uitwaaien. Je kunt naar een waddeneiland, maar natuurlijk ook naar een kustplaats. In Zeeland zijn ook ontzettend veel mooie plekjes!
Wanneer ongeveer? Kun je het hoogseizoen mijden?
Texel!
Alleen in Nederland weg lijkt me echt saai, ik zou gaan voor Barcelona, Porto, Sevilla, Bologna, ofzo
test
Hey Elly21,

Ik heb hetzelfde: ook net afgestudeerd en wil graag even alleen weg om rustig na te denken wat ik nu wil gaan doen. Ben benieuwd of je al weet wat het gaat worden

Ik zit zelf te denken aan Malaga, dat klinkt lekker zonnig haha ;)
Wat dacht je van het prachtige Rome? Ben er zelf ook alleen naar toe geweest en dan is drie dagen nog te kort! Ben ook alleen in Parijs geweest trouwens, haha. In ieder geval voelde ik me daar heerlijk alleen. Een lange vakantie liever samen, maar dit was heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven