Masterflirt

17-03-2008 12:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend las ik in NRC Next een artikel over 'Masterflirt", een cursus van 250 euro waarbij twee mannen (waarvan 1 zijn twee vriendinnen heeft gedumpt via sms) gaan vertellen aan onzekere maagdelijke mannen die nog nooit of 1 keer een vrouw hebben gehad hoe ze vrouwen moeten scoren.

http://www.masterflirt.nl...

Ze leren de mannen ondere andere dat als je vrouwen een beetje afzeikt/positief bekritiseert ze vanzelf op je afkomen. Is dat niet verschrikkelijk?

Ik heb wel vaker mannen in het uitgaansleven meegemaakt die me begonnen te bekritiseren als soort van versiertruc. Ik doe daar niet aan mee. Ik heb geen zin in spelletjes en trucjes.
Ik moet gelijk denken aan Tom Cruise in Magnolia. En tja, die cursus... ik hoop dat die onzekere mannen slimmer zijn dan dat. Ik denk dat ze meer baat zouden hebben bij andere cursussen en dat ze snel genoeg zullen ontdekken dat als je een leuke, gelijkwaardige relatie wil, dit niet de oplossing is.
Ik moet denken aan bollenboer Henk uit Boer zoekt Vrouw Die had ook een beetje die strategie, maar het werkte niet echt.
Het zou mooi zijn als die mensen ontdekken dat ze moeten beginnen met zichzelf te leren kennen, en daarvan te gaan houden.

Spiegeltje, spiegeltje...
Haha, Felicitaatje, dat was ook mijn eerste gedachte. Vooral die schets van de 2 leiders zeg maar.
quote:Mevrouw75 schreef op 17 maart 2008 @ 12:46:

Haha, Felicitaatje, dat was ook mijn eerste gedachte. Vooral die schets van de 2 leiders zeg maar.Yep precies . Ik ben niet zo'n Tom Cruise fan maar ik vond dat hij het echt geweldig deed haha.
Ik denk dat ik over deze 2 mannen heb gelezen in de Panorama. Daar werd gezegd: Je moet niet vragen: Mag ik jou een drankej aanbieden? maar zéggen: Jij krijgt van mij een drankje, wat drink je? M.a.w. gebiedende wijs...*zucht* Ik hoef jouw drankjes niet..zoek maar een breezersletje
Gewoon antwoorden met: jij krijgt van mij geen sex. En dan wel een beetje gebiedend.

quote:Feliciaatje schreef op 17 maart 2008 @ 13:08:

Gewoon antwoorden met: jij krijgt van mij geen sex. En dan wel een beetje gebiedend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven