Hollands Got Talent 2012
vrijdag 30 maart 2012 om 21:40
vrijdag 30 maart 2012 om 21:40
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 maart 2012 @ 21:38:
Kinderen worden gewoon positief gediscrimineerd. Mooi nieuw topic voor Egmond Codfriet en/of consorten. ***Gaap***Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.
Kinderen worden gewoon positief gediscrimineerd. Mooi nieuw topic voor Egmond Codfriet en/of consorten. ***Gaap***Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.
The time is now
vrijdag 30 maart 2012 om 21:43
quote:Banba schreef op 30 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.
Die heb ik direct uit mijn hersens gedelete!
Zien jullie ook elke keer in de topic lijst hiernaast >>
Het topic: Oren stretchen, en zijn jullie niet ook HEEL benieuwd hoe dat moet?
[...]
Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.
Die heb ik direct uit mijn hersens gedelete!
Zien jullie ook elke keer in de topic lijst hiernaast >>
Het topic: Oren stretchen, en zijn jullie niet ook HEEL benieuwd hoe dat moet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 30 maart 2012 om 21:45
vrijdag 30 maart 2012 om 21:47
quote:Banba schreef op 30 maart 2012 @ 21:40:
[...]
Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.Jasperina de Jong heeft er een heel mooi liedje over gezongen, kan helaas geen filmpje vinden, het heet "de Hit"
[...]
Eens hoor, van zingende kinderen gaan mijn nekharen overeind staan. Vooral die kleinste uit de voice kids finale, wat een loeder brrrrr.Jasperina de Jong heeft er een heel mooi liedje over gezongen, kan helaas geen filmpje vinden, het heet "de Hit"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 30 maart 2012 om 21:47