Mode & Beauty alle pijlers

Rokjes!

29-03-2012 12:39 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Ik heb al eerder een topic geplaatst dat ik graag wat meer jurkjes e.d. zou dragen. Ik heb toen heel wat tips gehad en intussen veel gepast maar niets staat voor mijn gevoel echt leuk. Ik dacht nu, wie weet zijn rokjes wel wat voor mij! Maar helaas.. Overal waar ik kijk is het ofwel t-shirtspul, van die simpele onderrokjes zeg maar die je nu overal ziet en als ze wel een sluiting hebben zitten ze in mijn taille te strak. Kokerroken benadrukken als ik ga zitten net wat ik niet wil laten zien en drukke prints of uitlopende rokjes laten mijn kont voor mijn gevoel huge lijken .

Ik ben +/- 1.68 en heb maat 42. Ik ben over de hele linie wat steviger maar op mijn buik/rondom mijn maag/in mijn taille zit wat meer vet. Ik heb geen hele grote borsten maar ook geen kleine.

Tips?
Cateautje: je opmerking over het bolletje snap ik niet helemaal.

Ster: heel veel succes met winkelen en ik weet zeker dat je gaat slagen. Ik vind die dames die je hebt gepost heel mooi hoor en helemaal geen propjes.
Dat bolletje verwijst naar de bolle buik die uit het rokje steekt als je en profiel kijkt en in de loop van de dag wordt die bol steeds groter. Ziet er niet uit.
Ach zo.

Nou, misschien heb ik geen bolletjesbuik dan en mijn vriendinnen ook niet. Dat het er niet uit ziet is jouw mening, maar we gaan allemaal toch behoorlijk goed gekleed door het leven hoor. En zonder zichtbare buikjes. Ik denk dat het veel met de pasvorm te maken heeft.
Het gaat mij ook niet om jou Lupine. Ik reageer op de vraag van Ster, zij is het middelpunt van dit topic, wat mij betreft.
Het gaat mij ook niet om mezelf. Ik geef net als jij gewoon advies aan Ster, alleen mijn advies is anders dan de jouwe. Misschien kwam het zo over, maar ik probeer dit topic heus niet naar mezelf toe te trekken. Ik neem mezelf alleen als voorbeeld.
http://www.stepswebshop.nl/product/1254 ... oplin.aspx

Ik heb zelf vanmiddag deze gekocht. Ik kan niet helemaal je figuur inschatten Ster maar bij mij staat hij prima. Mijn maten zijn 40-42 bij de heupen, 36 taille en 38 borst. Ik heb ook een klein buikje maar doordat je de rok in de taille draagt zie je daar niks van. Je krijgt er een heel vrouwelijk figuur van. Succes met rokjes en jurkjes shoppen!
quote:ster89 schreef op 29 maart 2012 @ 12:50:

[...]

Ik ben van 89 en ben bang dat zoiets me ouder doet lijken dan ik ben.. Ook om de lengte

Deze rok viel bij mij juist wel goed qua lengte (op de knie) en ik ben maar 1.60.

Een paar andere rokjes van dat merk waren me wel te lang.
Ik draag heel vaak korte rokjes en jurkjes met een legging en laarzen Met een brede riem kun je ook best veel camoufleren.
Een rechte rok met een brede riem om je buik!

De brede riem verhult dan je eventuele buik.

Heb hier een foto van mij geplaatst, om te zien wat ik bedoel.

Wel een vage foto, maar daar gaat het niet om, haha.

Succes!

Riem met rokje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven