the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )
woensdag 14 maart 2012 om 16:43
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg
link naar deel 69:
Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
vrijdag 30 maart 2012 om 22:35
vrijdag 30 maart 2012 om 22:38
Ik heb ook geen zussen. En geen schoonzus. Dat wordt 'm dus niet.
Wil je zus in een traditionele trouwjurk?
Heb voor 1 dag werk. Denk dat dat zondag wordt. Morgen een beetje rommelen, F21 pakket terugsturen, naar de schoenmaker, broekbleek project. 's Avonds de kroeg in, als ik fit genoeg ben.
Jullie?
Wil je zus in een traditionele trouwjurk?
Heb voor 1 dag werk. Denk dat dat zondag wordt. Morgen een beetje rommelen, F21 pakket terugsturen, naar de schoenmaker, broekbleek project. 's Avonds de kroeg in, als ik fit genoeg ben.
Jullie?
vrijdag 30 maart 2012 om 22:42
Ik denk het wel, ook al wonen ze al jaren samen en hebben ze 2 kinderen tegen die tijd. Stiekem wil ze het wel volgens het boekje. Dus na de bevalling hard aan het sporten is geloof ik het plan
Ohja, het bleekproject
Alf, leuke familieplannen dus!
LC komt zo hierheen, lekker uitslapen, morgenochtend denk ik the usual (broodje halen, koffie drinken in tentje waar ik laatst met alf was), even sokken kopen en MS-joggingbroek ophalen bij naaiatelier. Om uurtje of 3 richting werk in GB-stad, tot 12 uur werken. Zondag uitslapen, sporten en dan weer werken tot een uur of 8. Zondagavond lekker niks. Maandag en dinsdag vrij.
Ohja, het bleekproject
Alf, leuke familieplannen dus!
LC komt zo hierheen, lekker uitslapen, morgenochtend denk ik the usual (broodje halen, koffie drinken in tentje waar ik laatst met alf was), even sokken kopen en MS-joggingbroek ophalen bij naaiatelier. Om uurtje of 3 richting werk in GB-stad, tot 12 uur werken. Zondag uitslapen, sporten en dan weer werken tot een uur of 8. Zondagavond lekker niks. Maandag en dinsdag vrij.
vrijdag 30 maart 2012 om 22:48
vrijdag 30 maart 2012 om 22:50
vrijdag 30 maart 2012 om 22:55
Inderdaad, we hebben het er op het goede moment van genomen.
Morgen lange klus maar wel 1 waarbij ik tussendoor mn facturen van maart kan maken en mn omzetbelasting vast kan doen, dus dan ben ik maandag echt echt vrij. Zie net dat ik dinsdag ook moet werken, was ik even vergeten
lang leven mn online planning
Morgen lange klus maar wel 1 waarbij ik tussendoor mn facturen van maart kan maken en mn omzetbelasting vast kan doen, dus dan ben ik maandag echt echt vrij. Zie net dat ik dinsdag ook moet werken, was ik even vergeten
lang leven mn online planning
zaterdag 31 maart 2012 om 00:06
quote:GeorgieBrown schreef op 30 maart 2012 @ 23:21:
Kort maar krachtig bezoek van Mirte?
Eh ja . Had me aangemeld en toen zat ik ineens in een serieus gesprek met Mirteman .
Flikken gezien. Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was met die Ier. Benieuwd hoe het afloopt, spannend!
Verder gewerkt vandaag, nieuwe broek maar weer aangedaan:) . Blij mee. Zat wat te strak bij benen maar hij is al lekker uitgerekt. Goed advies van de verkoopster om zeker geen maat groter te kopen.
Niets terug gelezen, doe ik morgen. Geen plannen, ook zondag niet, heerlijk!
Trusten en tot morgen .
Kort maar krachtig bezoek van Mirte?
Eh ja . Had me aangemeld en toen zat ik ineens in een serieus gesprek met Mirteman .
Flikken gezien. Ik had al zo'n vermoeden dat er iets was met die Ier. Benieuwd hoe het afloopt, spannend!
Verder gewerkt vandaag, nieuwe broek maar weer aangedaan:) . Blij mee. Zat wat te strak bij benen maar hij is al lekker uitgerekt. Goed advies van de verkoopster om zeker geen maat groter te kopen.
Niets terug gelezen, doe ik morgen. Geen plannen, ook zondag niet, heerlijk!
Trusten en tot morgen .