Mode & Beauty alle pijlers

Crack- Nagellak

31-03-2012 15:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de fotos van google ziet het er best grappig uit.

Ik heb mezelf dus even laten gaan in een webshop en heb verschillende kleurtjes gekocht.

Vandaag binnengekomen en gelijk even proberen natuurlijk.

Nou het komt echt niet in de buurt van de plaatjes van google !

Hebben jullie ervaring met deze nagellak ? En krijgen jullie het wel mooi ? En hoe doen jullie dat dan ?

Het kan misschien komen omdat ik een vrij goedkoop merk heb gekocht.Zou het met duurdere merken wel goed uitpakken ?
Ik neem aan dat je een kleurtje onder de crack gebruikt? Die moet echt heel goed droog zijn. Bovendien maakt het uit of je het dun of dik opsmeert. De mate can cracken verschilt daardoor.
Welk merk heb je trouwens gekocht?
Klopt . Ik heb als basis : zwart , wit , roze & diamant kleur. En voor de crack heb ik roze , zilver , blauw , rood & bruin. En daarover nog een kleurloze nagellak ter versteveging .

Ik weet niet of ik hier de reclame mag maken . Maar ik heb het van het merk Fogan. Ik wist niet of het iets was. Maar voor 1 euro per potje wou ik het best proberen. Wil best een duur merk kopen maar niet als het er zo raar uit blijft zien als nu hihi
Ik heb cracknagellak van DA, ook niet duur en die werkt feilloos! Wel een blanke lak erover, anders bladdert het snel af...
Ik heb gewoon de originele... Van Loreal geloof ik? Werkt super!
Ja, bij mij ziet het er gewoon uit zoals het eruit hoort te zien. Je moet in 1 keer een goede dikke laag aanbrengen. Dus niet een paar keer eroverheen of te dun. En inderdaad de onderste normale laag goed droog laten worden. Minstens 4 uur later opbrengen.
De originele shaun-the-sheep?

Oogappeltje, 4 uur is wel erg overdreven lang wachten. Met een sneldrogende topcoat heb je aan een minuut of 10 genoeg (volgorde: kleur-topcoat-crack-topcoat).

Flower, als de lak te dik is kun je er ook nog wat nagellakverdunner in doen.
Ik heb laatst crack nagellak gekocht op de markt Werkt prima. En bij een vriendin die precies dezelfde heeft zou het niet werken. Al zei zij wel dat ze het er erg dun op had gedaan. Misschien dus wat dikker doen?
Ik dus vanmiddag lekker me nagels gedaan. Wel een uurtje laten drogen voordat ik de crack erop deed.

Lekker slim had ik geen nagellak remover in huis. Vriend op pad gestuurd haha. Zal het vanavond nog een keertje proberen en kopen dat het lukt. Anders toch even voor een andere lak kijken.
Ik lak eigenlijk noooit me nagels. Maar dit vond ik er wel erg leuk uitzien. Iemand nog tips om de kleuren te combineren en wat leuk is ?
Sorry, heb het even gechecked en het is Rimmel! (dacht wel dat zij de eerste waren?) "Crack your color" heet het. Wordt echt net zo mooi als op de plaatjes
Oh enne... Ik smeer het er direct op als de eerste (effen) laag droog is. Dus al na 10 minuutjes.
Ik heb het zeventien jaar geleden voor het eerst op mijn nagels gehad, grappig dat alweer een jaartje in is !
Het eerste merk die met crackle polish kwam was het Amerikaanse covergirl 15 jaar geleden. Toen werkte het alleen nog niet zo goed als nu
quote:nellaaa schreef op zaterdag 31 maart 2012 15:57 Het eerste merk die met crackle polish kwam was het Amerikaanse covergirl 15 jaar geleden. Toen werkte het alleen nog niet zo goed als nu

Hahaha ok,dat is grappig, ik was namelijk acht jaar *nu 25 *

toen de beste vriendin van mijn moeder mijn nagels er mee had gelakt,en mijn moeder mij daar te jong voor vondt.

( weet nog dat het een rood-bruine kleur was )
Hahaha, wat leuk littleme! Dat soort dingen blijven je altijd blij. Ik weet ook nog wat mijn allereerste nagellak was, denneboomgroene glitter Was een jaar of 10 denk ik.
Ik vind het een van de lelijkste dingen die ik ooit in mijn leven gezien heb, die crack nagellak.

Maar dat wordt hier zeker niet gevraagd, he...

Kunnen jullie niet alsjeblieft zorgen dat die rage uitdooft? Door het gewoon niet meer te kopen? Ofzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Veel combi's vind ik ook inderdaad niet mooi VC. Af en toe zit er echter eentje tussen waar ik toch wel blij van wordt. Dus aan mij heb je niet veel
quote:nellaaa schreef op 31 maart 2012 @ 23:22:

Veel combi's vind ik ook inderdaad niet mooi VC. Af en toe zit er echter eentje tussen waar ik toch wel blij van wordt. Dus aan mij heb je niet veel Nee he?
Sorry
Handschoenen mogen ook hoor
De onderlaag moet echt kurkdroog zijn, des te beter het 'barst'.
Ik heb het vorig jaar gekocht, gewoon een goedkoop merk. Wat ik zelf een mooie combi vind is neon roze en dan zwarte crack lak. Je moet er een hele dikke laag van opsmeren. Mijn lak van een euro werkte erg goed!

Persoonlijk: LEEEELIJK lijkt net alsof een kind je nagels heeft gelakt. Andere mensen vonden het wel erg mooi, maar voor mij hoeft het niet meer. lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven