twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Hoi allemaal

Het s een verslaving gewoon. Vanmiddag zie ik hem, maar gelukkig maar even. Hij gaat weg als ik kom. Ik wil hem wel in de armen vliegen. Maar het is beter van niet. Ik ben bang dat ik nog meer naar hem toetrekt. Soms is het beter om even afstand te nemen. Maar zonder hem kan ik niet. Ook al weet ik dat het beter is. Ik was ergens anders gaan werken, maar dat beviel niet. Dus blijft het zo het is. Ik kan goed zakelijk met hem omgaan, en hij met mijn. Maar soms vliegen de vonken naar elkaar toe en ja dan gebeurd er gewoon van alles. Ik geniet er dan weer van. Daarna wel even naar elkaar lonken. Is er iemand in de buurt dan kruisen onze ogen elkaar steeds. Maar we kunnen ook goed niets meer laten blijken als zijn vrouw of iemand anders in de buurt is. Wat erg, toch...... Maar ik wil hem niet missen. Ook al is het maar af en toe. Gelukkig zit ik niet alleen in dit schuitje. En kunnen we onze gevoelens hier bespreken. Dat zou ik niet kunnen missen. Ik hoop dat we er allemaal uit komen, wat de beslissing ook is.

Groetjes Lenneke
Ik ga soliciteren op een andere baan, maar ik sta er nog niet helemaal achter omdat te doen.

Hoi Thea

Ik heb ook gesollisciteerd en stond er ook niet helemaal achter, daarom beviel het ook niet denk ik. Ik wist dat het beter was, maar in mijn binnenste wilde ik het ook weer niet. Wat laf he? Ik heb het afgezegd. En ben er gewoon blijven werken. Denk er goed over na, en neem de beste beslissing.......? Sterkte ermee

Groetjes Lenneke
he allen! wat een verhalen... ik heb het achterlijk druk, dus ben weinig op het internet te vinden... dus sorry, ik ga even niet alles lezen en op reageren... binnenkort zal ik wat interactiever zijn...

hier gaat alles zijn gangetje... zoals ik laatst al schreef, het is wat rustiger geworden... de onrust is er uit... ben alleen bang dat dat niet veel goeds voorspelt... het is net alsof ik geaccepteerd heb dat hij er is... we sms-en weer veel, ook al zouden we stoppen.... hij heeft nu ook echt aangegeven niet te willen stoppen met ons contact omdat hij het veel te fijn vindt... in zijn reacties is hij ook steeds liever en ik merk dat ik geniet van al die aandacht...

vorige week hebben we elkaar weer van dichtbij gezien en dat was weer erg prettig.... kan eigenlijk niet wachten tot de volgende keer, maar merk ook aan mezelf dat ik daar wel wat voorzichtig in ben.... geen afspraken gemaakt zeg maar.... juist doordat er wat meer rust is (misschien omdat hij ook wat rustiger is en heeft toegegeven?) kan ik er wat beter mee omgaan en hou ik het iets meer af..... (misschien is mijn doel bereikt en heb ik hem veroverd om het zo maar te zeggen? vind het erg slecht van mezelf om daar achter te komen). De gevoelens zijn sterk, erg sterk... hij is lief, sterk, lekker (!).... vind het heerlijk om stiekem een zoen te stelen in de lift op het werk als we er toevallig samen in staan.... en dat is alleen maar een zoen.... dit kan toch niet alleen maar lust zijn, daarvoor gaat het veel te ver!

ergens voel ik me erg slecht dat ik dit allemaal doe en toesta, maar aan de andere kant geniet ik er werelds van!
Vandaag is mijn laatste dag, thuis schrijf ik meestal niet op het VIVA forum omdat ik te bang ben dat ik een keer vergeet af te sluiten etc. Dus tenzij ik vreselijk van me af moet schrijven blijft het hier wat mij betreft 3 weken stil.

3 weken zonder collega, tenzij wij elkaar op een feest van een andere collega zien volgende week. Ik ga in ieder geval, hij wist het nog niet.

Ik heb na afgelopen maandag niets meer van hem gehoord, had ik ook niet verwacht maar eerlijk gezegd wel gehoopt.

Meiden, sterkte allemaal doe alleen waar je echt achter kan staan en tot ziens!!
Hoi tantetje

Ik heb dat ook hoor. Ik wil stoppen maar ook weer niet. Als ik zijn mooie bruine ogen zie smelt ik. Als hij me maar even aanraak al is per ongeluk. Hij doet ook lief voor mijn, soms te lief. Dan kan ik wel in zijn armen wegsmelten. Zijn blik, dat wil ik niet meer missen. Als ik mijn ogen sluit zie ik hem, als ik mijn gedachten laat gaan zie ik hem, als ik droom zie ik hem, als ik mijn hart volgt voel ik hem. Mijn man is mijn maatje, die ik ook niet kwijt wil. Het vertrouwde wat we samen hebben, kan ik ook niet missen. Mijn kinderen zijn mijn alles. Maar toch, klopt het niet........ Ik ben al lang bezig geweest om hem uit mijn hoofd te krijgen, zie forum: hoe zet je iemand uit je hoofd. Maar het lukt me niet. Daarom maar bij jullie aangesloten. Van me afschrijven, dat is het enigste waarmee ik het een beetje los kan laten. Ik heb hem genegeerd, maar ik kan het niet meer en hij ook niet. We trekken steeds weer naar elkaar toe. Ik kan nu nog geen beslissing nemen.

Groetjes Lenneke
Hoi Thea

Ik zal je goede raad en je begrip en natuurlijk jou gaan missen.

Ik hoop dat het je goed gaat. En dat je nog eens even kom bijkletsen. Heel veel succes op je ander werk, en met je gevoelens. Ik hoop dat je de goede beslissing heb genomen, en je hierdoor de afstand krijg die je hebben wil. (f)

Groetjes Lenneke
Hai allemaal, vlak nadat ik het berichtje op 12 maart had geplaatst kreeg ik toch een sms je!! en nog en en nog een... donderdag elkaar gezien ! Was weer helemaal goed! ik laat t maar gewoon gebeuren whatever. Je leeft maar een keer. ja zo denk ik nu en straks als nr 1 weer veel te lief is voor me denk ik weer heel anders. want lief dat is nr 1 zeker! hij verdient ook echt niet dat ik er uberhaupt aan een nr 2 denk.
Hoi allemaal,

Vraagje, wat als je pas als je jaren al getrouwd bent en je komt dan pas je ware (ook getrouwde!) liefde tegen?

Wat als je al 6! jaar om elkaar heenhebt gedraaid, want je hebt beiden kids en weet dat het gewoon niet kan?

Wat als het onontkoombaar is gebleken en je intens veel van elkaar bent gaan houden, al 4! jaar lang, al 2x hebt geprobeerd te stoppen, maar toch weer terug komt bij elkaar omdat je niet zonder elkaar kan?

IK vraag dit omdat bij sommigen van jullie er toch een nr2 is terwijl je veel van je nr1 houdt, voor mij is dat nog steeds een raadsel, want is het niet zo dat als je al echte liefde hebt er geen ruimte is voor een ander, of ben ik nou zo naief???

Pinky, ik zou het NOOIT accepteren als mijn nr2 er nog anderen op nahield, dan is het geen echte liefde, als het voor jou ook niet meer als een scharrel betekent, so what>?

groetjes Anna
Anna, wie ben ik om nr 2 omgang met anderen te verbieden? Ikzelf heb toch ook een ander nl. nr 1? Bovendien is de manier waarop ik erachter en gekomen ook niet echt zoals het hoort, dus wie ben ik om daar wat van te zeggen. Ik zal nooit mn nr. 1 verlaten! Er is ook niks lichamelijks gebeurd tussen nr 2 en mij, dus ook wat dat betreft kan ik niet zeggen dat hij mij zou "bedriegen". Hij geeft mij geen illusies wat dat betreft, het is bij ons alleen puur "geestelijk/emotioneel" . En voor mij is het dus wel mogelijk gebleken om van 2 mensen te houden !
Tsss mijn nummer 2 reageert dus niet op mijn mail....Hij heeft hem wel gelezen en leest ook nog steeds elke dag mijn Hyves...Wat wil hij nou dan? Volgende week is het de 21e, heb ik dan nog niets van hem gehoord verwijder ik hem gewoon..Hoelang blijf ik nog verliefd op hem?? Ik weet verstandelijk ook wel dat ik hem NU moet verwijderen zodat ik door kan gaan met mijn leven en mijn nummer 1, maar het is zo moeilijk...Maar ik hou me vast aan de 21e (ik hoop uiteraard dat ie daarvoor wel reageerd). Hoelang heeft iemand nodig om na te denken over hoe hij de vriendschap in wil vullen?

Fijn weekend allemaal en Thea, jammer dat je er een paar weken niet bent, ik zal je missen. Heel veel plezier in je vakantie

X Misty
Sorry Pinky, ik bekeek het vanuit mijn eigen situatie, en met so what bedoelde ik als jij daar vrede mee hebt, dan is het toch goed? Ik zou het zelf alleen niet willen, het is juist fijn te weten van de anderen hier hoe hun er mee omgaan, dat heeft mij altijd geholpen, en ja, het blijkt dus echt te kunnen, twee liefdes, maar ben er zelf achter gekomen dat het er bij mij maar 1 is! hi

Misty, probeer het los te laten, misschien komt het dan zomaar inene weer, dat heb ik ook gedaan , en ja hoor, daar was hij weer,

Lenneke, ja, daarom ben ik ook van het topic 'hoe krijg je iemand uit je hoofd' verdwenen, want ik krijg hem NOOIT uit mijn hoofd, net als jij, en probeer ook maar te genieten van de momenten die je samen hebt, niet meer en niet minder,

Thea, voor je het weet zijn die drie weken weer om!

tantetje, heerllijk he, dat gevoel, de rust, de 'zekerheid' dat hij jou ook niet kwijt wil!

Knipoogje, aan jou stukjes heb ik ook altijd heel veel , ze helpen mij te relativeren, en blij te zijn met de momenten ( al zijn die schaars) dat ik bij hem kan/mag zijn, en de dagelijkse telefoontjes, over de dagelijkste dingen, misschien leuk om te horen dat wij eerst een half jaar gemaild hebben voor we elkaar ontmoeten, dus wij hadden eerst al een emotionele band, we kenden elkaar toen al maar draaiden al jaren om elkaar heen,

fijn weekend allemaal groetjes Anna
Nou dames, ik heb hem helemaal verwijderd. Hij kan me nu op geen enkele manier meer bereiken (of hij moet mijn telefoonnummer nog hebben, maar dat betwijfel ik).. En het voelt eigenlijk best wel goed nu..Geeft wel rust...Ik verwacht niks meer van hem..Ik hoop dat ik hem over een tijdje ook uit mijn hoofd heb, maar daar wordt aan gewerkt.

X Misty
Nou dames, ik heb hem helemaal verwijderd. Hij kan me nu op geen enkele manier meer bereiken (of hij moet mijn telefoonnummer nog hebben, maar dat betwijfel ik).. En het voelt eigenlijk best wel goed nu..Geeft wel rust...Ik verwacht niks meer van hem..Ik hoop dat ik hem over een tijdje ook uit mijn hoofd heb, maar daar wordt aan gewerkt.

X Misty
Hallo allemaal,

Eigenlijk draaien we allemaal in een cirkeltje rond. Wij zijn de enigen die dit cirkeltje kunnen doorbreken door een keuze te maken.

Als je niet gelukkig bent in je cirkeltje en je kunt daar niet mee omgaan, dan is het tijd om uit dat cirkeltje te stappen. Laat ik het anders zeggen, als je nr. 2 je meer verdriet geeft dan vreugde, kies dan voor jezelf. Natuurlijk is dat helemaal niet makkelijk. De spanning, de aandacht, de liefde zijn heerlijk. Maar als de onduidelijkheid, het niet reageren van nr. 2 je leven gaat beheersen, ga je er zelf ook aan kapot.

Zo... dat moest ik even kwijt.

De afspraak tussen mijn nr. 2 en mij is niet doorgegaan, het was onmogelijk (vanwege ons beider werk en te lange reistijd) om elkaar te ontmoeten. Toch is het goed, we hebben een heerlijk gesprek op msn gehad, we begrijpen het van elkaar en die ontmoeting komt er als we het minder druk hebben.

Wij hebben bijna dagelijks contact, altijd eerst via de mail/msn, pas daarna via sms of telefonisch. We nemen geen risico, willen zeker weten dat onze nr. 1 niet de telefoon opneemt of het smsje leest. In het weekend sturen we elkaar mailtjes en zullen nooit telefonisch contact met elkaar opnemen, ook 's avonds door de weeks zullen we elkaar nooit bellen. Voorzichtigheid is geboden.

Twee liefdes.... hoe kan dat? Tja.... een moeilijke vraag. Het is ons overkomen is niet het goede antwoord, maar misschien ook wel. Nr. 2 en ik hebben elkaar op een chatsite op internet "ontmoet". Gezellige, maar ook spannende gesprekken en langzamerhand heeft ons contact zich verdiept, zijn we van elkaar gaan houden. Ik hou niet minder van mijn nr. 1 dan voorheen. Ik heb er een liefde bijgekregen, mijn nr. 2.

Ik wil nog iets anders kwijt, ook een tweede liefde moet (voor mij in ieder geval) een gelijkwaardige relatie zijn, beiden geven en nemen, beiden weten waar je met de ander aan toe bent.

Ik moet een beetje om mezelf lachen, zit hier een heel verhaal op te steken, ach.. ik voel en vind het gewoon zo. Ik hoop van harte dat jullie ook de rust kunnen vinden zoals ik die heb. Neem het zoals het komt en geef in ieder geval je gevoelens bloot aan je nr. 2. Als hij deze gevoelens begrijpt, accepteert (overigens wederzijds) dan vind je rust.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
quote:Knipoogjes schreef op 16 maart 2008 @ 10:55:

Hallo allemaal,

Eigenlijk draaien we allemaal in een cirkeltje rond. Wij zijn de enigen die dit cirkeltje kunnen doorbreken door een keuze te maken.

Als je niet gelukkig bent in je cirkeltje en je kunt daar niet mee omgaan, dan is het tijd om uit dat cirkeltje te stappen. Laat ik het anders zeggen, als je nr. 2 je meer verdriet geeft dan vreugde, kies dan voor jezelf. Natuurlijk is dat helemaal niet makkelijk. De spanning, de aandacht, de liefde zijn heerlijk. Maar als de onduidelijkheid, het niet reageren van nr. 2 je leven gaat beheersen, ga je er zelf ook aan kapot.

Zo... dat moest ik even kwijt.

x Knipoogje

wauw! wat een reactie! zo klopt het helemaal..... er is even gesproken over of het juist is om van 2 mensen te kunnen houden, ik denk wel degelijk dat het kan.... alleen onze maatschappij accepteert het niet en daarom denken mensen er liever zelf ook niet over na... maar goed, dat is weer een discussie van andere orde...

hier alles erg stil... heb hem dit weekend bijna niet gehoord.... wel saai, weet ook niet waarom niet, wellicht is hij het toch zat (spookt toch direct weer door mijn hoofd!)

vrijdag had ik niet gereageerd op hem, even geen tijd... kwam er pas na een uur of 3 op terug.... damned! hij was chag! dus blijkbaar werkt het andersom ook.... heb ook gezegd dat hij niet zo moest zeuren... ik kan niet altijd direct reageren.... was eerlijk gezegd wel een beetje bozig... maar goed, smiddags nog gebeld en alles uitgesproken....

maar nu is het dus stil... gisteren maar 1 bericht gehad, maar dan wel met een paar zoenen 'in de sms'.... dus het is niet zo dat hij nog boos is denk ik... maar toch, krijg er de kriebels van... vandaag ook nog niks gehoord.... word ik altijd een beetje dwars van, dan stuur ik ook maar niks meer... haha...

misty! ik hoop dat je het volhoudt! ik vind het erg dapper van je! knipoogjes: ik hoop dat het bij mij zo rustig gaat worden als bij jou, of dat ik eerder de wijsheid heb om er uit te stappen!

liefs!
quote:MistyVienna schreef op 15 maart 2008 @ 17:50:

X Misty

Goedzo Misty! Je zal zien dat het je heel veel rust gaat geven. Ja het is ook saai maar echt, ook heerlijk rustig. Niet meer zo gespannen je mobiel in de gaten houden, niet meer als een gek de pc aanzetten want misschien ....

Goedzo Misty, je hebt voor jezelf gekozen!
Hallo allemaal

Knipoogje wat heb je dat mooi verwoord, het klop idd zo!!!

Laten we er maar van genieten zolang het zo blijft. Ik heb gisteren gewerkt en het was super druk. Samen met mijn GM en zijn vrouw en alle andere collega's. Ik heb genoten van zijn mooie bruine ogen die mijn steeds kruisten. Het was eigenlijk te druk, we hadden nergens tijd voor. Maar ja de dag vloog voorbij. Toen we aan het poetsen waren met z'n allen, moesten we steeds stireken naar elkaar kijken op het deuntje van Gerard Joling maak me gek. Kijk dan ben ik weer in mijn nopjes....... Daarna nog wat gedronken met z'n allen. Super gezellig. Weer thuis met mijn eigen gezinnetje, denk ik toch stiekem weer aan hem. Ik geniet gewoon.

Groetjes Lenneke
heerlijk Lenneke! snap helemaal wat je bedoelt..

hier gaat het iets minder.... hij heeft ruzie met zijn vrouw gehad (voor de zoveelste keer) en zegt dat zijn relatie op de helling staat.... tja, wat moet ik daar mee.... heb ook gezegd dat ik denk dat ik niet degene ben die hem daarin van advies kan zijn, maar heb wel gezegd dat een huwelijk van zo ontzettend veel jaar wel een kans zou moeten krijgen als dat er nog in zit...

moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat hij zou gaan scheiden... vind het toch een minder veilig idee zeg maar, dat hij single zou zijn..... (erg hoor, aan jezelf denken, terwijl hij het moeilijk heeft).... vind het wel oprecht vervelend voor hem, had hem het liefst vastgehouden en geknuffeld, maar dat kon niet op het werk... ik hoo p ook oprecht dat hij er uit komt met zijn vrouw en mocht dat niet het geval zijn, de juiste keuze kan maken...

verder inderdaad weer heerlijk genoten van de aandacht!

wordt vervolgd dus...
Heb vandaag ook weer een superdag gehad! veel aandacht, knipoogjes en mail/smsjes! ik kan echt niet meer zonder....

voorlopig wegen de leuke momenten op tegen de minder leuke.. dus ik ga hier echt nog geen punt achter zetten.
hoi allemaal..

Even weer een berichtje van mij. heb het ontzattend druk dus lees niet zo heel veel meer mee. Wil jullie wel allemaal sterkte en succes wensen bij het maken van jullie keuzes. Uit ervaring weet ik hoe moeilijk sommige keuzes zijn.

maar ben zo ontzettend blij dat ik mijn eigen keuze heb gemaakt en ben weggegaan. Ben nu zo ontzettend gelukkig met mijn nr 2 die mijn nr 1 is geworden nu. Er gaat een hele andere wereld voor me open en ik wist niet dat die zo mooi kon zijn. Hij respecteerd me om wie en wat ik ben en houdt gewoon ontzettend veel van me.

Heb geen betere keuze kunnen maken als dit...

Soms moet je uiteindelijk voor de moeilijkste weg kiezen maar als je dit doet en er veel gelukkiger van wordt heb je het er voor over. Maar moet wel eerlijk zeggen dat er tussen mijn nr 1 en mij niets anders meer was als een broer zus relatie.

Zit nu weer in een volwaardige man vrouw relatie en het voelt goed..

dikke knuffel voor jullie allen
2 jaar geleden kwam met de lente

de winter in mijn hart.

Een innig afscheid,scheidende wegen,

en voor beiden, thuis,een nieuwe start.

Langzaam ontdooien de tranen,

en het hele grote verdriet.

Vandaag is het weer lente,

maar vergeten kan ik hem niet.
Hallo allemaal

Ik ga er ook voor.Het kan me niets meer schelen. Na jaren tobben om hem uit mijn hoofd te krijgen, probeer ik het niet meer. Het was een hele moeilijke tijd. We trokken toch steeds naar elkaar toe. Ik miste de warmte die hij me gaf, de aandacht die ik nodig heb. Maar ik weet dat het nooit iets met ons gaat worden, of misschien wel, wie weet..... Claartje had jij je dat toen kunnen bedenken? Als ik hem zie, voelt het goed. Al is het alleen maar oogcontact. Wij weten wel beter. Vanmiddag ga ik werken. Ik zie hem maar even want hij gaat weg als ik er ben. Het is iets tussen ons en verder niemand weet er iets vanaf. Alleen jullie...hi hi

Groetjes Lenneke
lenneke, toen mijn nr 2 en ik aan elkaar toe hadden gegeven dat we echt vreselijk verliefd waren op elkaar was er geen ontkomen meer aan. al jaren hebben we een hele bijzondere band samen en een hele diepe vriendschap en plots beseften we dat we bij elkaar hoorden en met elkaar verder wilden.

Ik had mijn scheiding toen al in werking gezet, want ik besefte dat ik met mijn ex niet door kon gaan.

voor ons de beste beslissing want wij zijn als vrienden beter dan als meer.
het huilen staat mij nader dan het lachen op dit moment. hij reageerde gisteravond/nacht niet meer op mijn laatste sms je.. heb hem vandaag wel gezien op t werk maar dat was allemaal gewoon luchtig. geen emailverkeer, was ook druk met afspraken hoor.

maar toch het is een gevoel wat ik nu heb en ik weet dat dat pas over gaat als ik een heel lief mailtje of smsje terug heb ontvangen.... op dit moment denk ik echt, had ik hem maar nooit ontmoet !! ben kortaf tegen iedereen in mn omgeving en moet nu nog een heel paasweekend door voor ik m weer zie !!! en mn verjaardag ook nog es vieren. ik hou zo verschrikkelijk veel van hem maar kan dat maar niet laten blijken, want weet dat dat afschrikt als je dat teveel laat zien.. Nou ja, het helpt wel even om het hier op te schrijven. sterkte allemaal maar weer ! en geniet als het wel allemaal heerlijk gaat !
nog even , wat ik ook zooo irritant vind is dat ik elke twee minuten mn mail check !! echt ziek gewoon! wil nu gewoon niet het huis uit gaan om andere dingen te doen, boodschappen b.v. om maar niet zn mailtje te missen. Hoe laag kun je zinken...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven