twee liefdes...........nieuw topic...
vrijdag 20 juli 2007 om 11:41
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
vrijdag 20 juli 2007 om 11:51
Claartje, ik denk dat je vooral eerst aan je zelf moet denken. Heb je een vertrouwenspersoon waarmee je zou kunnen praten? Het is belangrijk dat je voor jezelf op een rijtje krijgt wat je verwacht van je partner en jullie huwelijk. Dan kan je daar naar toe werken, of als het niet een gezamelijke toekomst is kan je plannen maken hoe je je eigen leven verder wil inrichten. Ik weet niet waarom maar ik moet denken aan de volgende vergelijking:
Het is het principe van het zuurstofmasker in een vliegtuig. In geval van nood voorzie je eerst jezelf van zuurstof en dan pas je kind. Gevoelsmatig is dat de verkeerde volgorde. De meeste moeders zijn geneigd éérst hun kind veilig te stellen en dan pas zichzelf. Maar als de moeder zichzelf te laat zuurstof geeft gaat het uiteindelijk toch ten koste van het kind. Hetzelfde gaat op in het dagelijks leven van werkende moeders. Om toe te komen aan zelfontplooiing, ontspanning en fatsoenlijk belegd brood op de plank, is het belangrijk in de eerste plaats goed voor jezelf te zorgen.
Het is het principe van het zuurstofmasker in een vliegtuig. In geval van nood voorzie je eerst jezelf van zuurstof en dan pas je kind. Gevoelsmatig is dat de verkeerde volgorde. De meeste moeders zijn geneigd éérst hun kind veilig te stellen en dan pas zichzelf. Maar als de moeder zichzelf te laat zuurstof geeft gaat het uiteindelijk toch ten koste van het kind. Hetzelfde gaat op in het dagelijks leven van werkende moeders. Om toe te komen aan zelfontplooiing, ontspanning en fatsoenlijk belegd brood op de plank, is het belangrijk in de eerste plaats goed voor jezelf te zorgen.
vrijdag 20 juli 2007 om 13:03
Hé, zijn we alweer toe aan een nieuwe start :o
Hot topic is dit, hoor...
@ Thea: wat is dat prachtig omschreven, het verhaal dat je als vrouw toch in de eerste plaats voor jezelf moet zorgen, dat je dan ook pas echt kan géven aan een ander (kind of partner). Mooi!!! Ik hoop dat Claartje er iets aan heeft, want wat lijkt het me moeilijk... Hoe gaat het verder nog met jou? Zie je het zitten om het gesprek met nr2 aan te gaan???
@ Claar, meid, ik hoop dat je toch weer wat geluk kan vinden. Nr2 lijkt me niet echt degene te zijn die jou dat kan geven, maar misschien is hij degene geweest die je de ogen opende? Misschien is hij de eerste stap naar toch voor jezelf kiezen? Ik vind overigens niet dat je je man levenslang schatplichtig bent omdat hij in het verleden veel voor je heeft gedaan... Je eigen leven nu gaat ook voorbij en als je meer ongelukkig bent met elkaar dan gelukkig, moet je je toch echt vragen durven stellen...
Hier is trouwens één van m'n beste vriendinnen van haar man af... Ze waren net zo lang getrouwd als wij en ineens was het over. We hebben haar helpen verhuizen, dus zijn erg betrokken en dat is toch wel confronterend, hoor...
Ik voel dan wel dat de liefde voor m'n man nog erg groot is.
Ondertussen is met 'ons' alles nog prima in orde! Volgende week verjaar ik en mijn man heeft me al verklapt dat ik een heel leuk cadeautje krijg (mag naar nr2 op m'n verjaardag
). Manlief heeft trouwens gisteren gebeld met nr2... Gek, hoor.. Er moest hier een klus gebeuren en man is niet zo handig. 'Je vriendje zou dat wel kunnen..' zei hij toen. Van het één kwam het ander en voor ik het goed en wel besefte belde hij naar nr2 met de vraag om hier even iets te komen doen. En nr2 komt vandaag, na z'n werk, dus langs....
Spannend, toch??? Ik vind het heel bijzonder dat het zo kan allemaal, verbaas er me nog elke dag over...
Nou, ga dan zo maar in bad en dan natuurlijk een flitsende outfit kiezen, hihi
Wil er dan toch altijd op m'n best uitzien, hoor, dat blijft onveranderd!
Liefs en een knuffel voor jullie allemaal,
Marlies
Hot topic is dit, hoor...
@ Thea: wat is dat prachtig omschreven, het verhaal dat je als vrouw toch in de eerste plaats voor jezelf moet zorgen, dat je dan ook pas echt kan géven aan een ander (kind of partner). Mooi!!! Ik hoop dat Claartje er iets aan heeft, want wat lijkt het me moeilijk... Hoe gaat het verder nog met jou? Zie je het zitten om het gesprek met nr2 aan te gaan???
@ Claar, meid, ik hoop dat je toch weer wat geluk kan vinden. Nr2 lijkt me niet echt degene te zijn die jou dat kan geven, maar misschien is hij degene geweest die je de ogen opende? Misschien is hij de eerste stap naar toch voor jezelf kiezen? Ik vind overigens niet dat je je man levenslang schatplichtig bent omdat hij in het verleden veel voor je heeft gedaan... Je eigen leven nu gaat ook voorbij en als je meer ongelukkig bent met elkaar dan gelukkig, moet je je toch echt vragen durven stellen...
Hier is trouwens één van m'n beste vriendinnen van haar man af... Ze waren net zo lang getrouwd als wij en ineens was het over. We hebben haar helpen verhuizen, dus zijn erg betrokken en dat is toch wel confronterend, hoor...
Ik voel dan wel dat de liefde voor m'n man nog erg groot is.
Ondertussen is met 'ons' alles nog prima in orde! Volgende week verjaar ik en mijn man heeft me al verklapt dat ik een heel leuk cadeautje krijg (mag naar nr2 op m'n verjaardag

Spannend, toch??? Ik vind het heel bijzonder dat het zo kan allemaal, verbaas er me nog elke dag over...
Nou, ga dan zo maar in bad en dan natuurlijk een flitsende outfit kiezen, hihi

Liefs en een knuffel voor jullie allemaal,
Marlies
zondag 22 juli 2007 om 12:52
zondag 22 juli 2007 om 13:04
Mijn berichtje (stond in een ander nieuw topic twee liefdes, vervolg) ook maar hier gezet.
Hallo allemaal,
Volgens mij hebben we nug twee nieuwe topics, nou ja, als we er maar eentje uitkiezen om verder te praten en te schrijven.
Wat hebben velen van ons het moeilijk, twijfels, het gevoel nu echt een keuze te moeten maken. Ik leef zo vreselijk met jullie mee. Twee liefdes het is soms zo mooi, zo fijn, maar het blijkt maar weer ook zo moeilijk! Daarom sla ik even een arm om jullie heen!!! En hoop echt dat we met z'n alleen een goede beslissing nemen.
Hier is het heel stil, nog steeds vanwege de vakantie. Het geeft aan de ene kant rust, maar de verlangens naar nr. 2 worden niet minder. Van het weekend op stap met mijn nr. 1, daar heb ik veel zin in, samen leuke dingen doen. De kinderen zijn er niet, allebei een weekje weg. Nr. 2 zie ik pas weer in september...... (vakanties verkeerd gepland, haha).
Van de week met mijn vriendin over nr. 2 gepraat, dat was zo heerlijk, gewoon even niet op hoeven te letten wat ik zeg, een luisterend oor bij haar. Dan realiseer ik me dat mijn nr. 2 echt een hele fijne vent is! Dat heeft vooral met de duidelijkheid naar elkaar te maken, geen valse verwachtingen, geen twijfels. Dat heeft alles te maken met de afspraken die wij samen hebben gemaakt.
Natuurlijk vind ik het vreselijk dat we elkaar zo lang niet zien en weinig contact met elkaar kunnen hebben.
Tot zover mijn verhaal maar weer even.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte, maar geniet ook van de mooie momenten!
Knipoogje
Hallo allemaal,
Volgens mij hebben we nug twee nieuwe topics, nou ja, als we er maar eentje uitkiezen om verder te praten en te schrijven.
Wat hebben velen van ons het moeilijk, twijfels, het gevoel nu echt een keuze te moeten maken. Ik leef zo vreselijk met jullie mee. Twee liefdes het is soms zo mooi, zo fijn, maar het blijkt maar weer ook zo moeilijk! Daarom sla ik even een arm om jullie heen!!! En hoop echt dat we met z'n alleen een goede beslissing nemen.
Hier is het heel stil, nog steeds vanwege de vakantie. Het geeft aan de ene kant rust, maar de verlangens naar nr. 2 worden niet minder. Van het weekend op stap met mijn nr. 1, daar heb ik veel zin in, samen leuke dingen doen. De kinderen zijn er niet, allebei een weekje weg. Nr. 2 zie ik pas weer in september...... (vakanties verkeerd gepland, haha).
Van de week met mijn vriendin over nr. 2 gepraat, dat was zo heerlijk, gewoon even niet op hoeven te letten wat ik zeg, een luisterend oor bij haar. Dan realiseer ik me dat mijn nr. 2 echt een hele fijne vent is! Dat heeft vooral met de duidelijkheid naar elkaar te maken, geen valse verwachtingen, geen twijfels. Dat heeft alles te maken met de afspraken die wij samen hebben gemaakt.
Natuurlijk vind ik het vreselijk dat we elkaar zo lang niet zien en weinig contact met elkaar kunnen hebben.
Tot zover mijn verhaal maar weer even.
Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte, maar geniet ook van de mooie momenten!
Knipoogje
zondag 22 juli 2007 om 13:25
dit weekend ;heb ik geen contact gehad met Nr2. Meestal maak ik het eerste contact en reageert hij daarop. Veel nagedacht dit weekend en blijf tot de conclusie komen dat ik mijn man, knderen en ouders gelukkig maak door niet te laten merken dat ik me niet gelukkig voel in dit huwelijk. Ik heb het gevoel dat ik voor manlief de plaats van zijn moeder heb ingenomen zodat hij nooit hoeft op te groeien. We zijn beiden in de 40, ik verwacht niet dat hij verandert. Ik wou dat ik in het begin van onze relatie had ingezien dat het niet een gelijkwaardige relatie was. Nu is het te laat om nog iets te veranderen. Sorry, ik voel me down vandaag.
zondag 22 juli 2007 om 13:41
@ Knipoogje: fijn dat je er met een vriendin kon over praten... Ben je niet bang dat het uitkomt eigenlijk? Ook al vertrouw je haar, het blijft toch een beetje eng, hé? Maar lijkt me wel een opluchting, hoor, om er over te kunnen praten! Hoe kijkt zij eigenlijk tegen de situatie aan? Wel jammer dat jullie elkaar nu tot september niet zien (slik!!!)..... Sterkte met het gemis, hoor!!!!
@ Thea: je schrijft dat je je man, ouders en kinderen gelukkig maakt als je leven zo behouden blijft, maar het valt me erg op dat je jezelf daarbij niet noemt.. Waar ben jij? Is jouw geluk altijd ondergeschikt dan? Je bent in de 40 (toch?), moet je dan de rest van je tijd maar 'uitzitten'? Zo lijkt het wel.. Ik hoop dat je ziet dat het leven echt kostbaar is en dat je niet tot je 70e of zo moet wachten om jezelf eens wat geluk te gunnen..... Knuffel!!! *;
@ Thea: je schrijft dat je je man, ouders en kinderen gelukkig maakt als je leven zo behouden blijft, maar het valt me erg op dat je jezelf daarbij niet noemt.. Waar ben jij? Is jouw geluk altijd ondergeschikt dan? Je bent in de 40 (toch?), moet je dan de rest van je tijd maar 'uitzitten'? Zo lijkt het wel.. Ik hoop dat je ziet dat het leven echt kostbaar is en dat je niet tot je 70e of zo moet wachten om jezelf eens wat geluk te gunnen..... Knuffel!!! *;
zondag 22 juli 2007 om 13:51
tsja.............als ik reeel ben weet ik dat het met nr 2 niks wordt..
Als ik eraan toe geef ben ik mijn gezin kwijt.
Maar ik merk dat nr 2 ook afstand neemt..heb hem dinsdag voor het laatst gesproken. en op mijn 2 smsjes reageerde die niet dus heb ook niets meer gsmst..
Wel zag ik zijn vader gisteren, wat een irritante man is die al om me heen hangt.
Net of die voelt dat ik zijn zoon leuk vind en andersom idem dito en hij ff vrolijk wil meedoen.
Vannacht had ik een levensechte droom...
Ik droomde dat ik een sms kreeg van hem waarin stond dat ie me miste..
Ik werd wakker en had geen smsje...maar het leek net of die dat zei..heel weird..
Ik merk gewoon dat ik echt schijtchagerijnig ben. kan der niet zoveel aan doen.
Mijn man strontvervelend, zoonlief die maar steeds roept dat papa de baas is en niet naar mama luistert.........en nr 2 waar ik niks van hoor..
naja, komt wel weer goed denk ik..
Als ik eraan toe geef ben ik mijn gezin kwijt.
Maar ik merk dat nr 2 ook afstand neemt..heb hem dinsdag voor het laatst gesproken. en op mijn 2 smsjes reageerde die niet dus heb ook niets meer gsmst..
Wel zag ik zijn vader gisteren, wat een irritante man is die al om me heen hangt.
Net of die voelt dat ik zijn zoon leuk vind en andersom idem dito en hij ff vrolijk wil meedoen.
Vannacht had ik een levensechte droom...
Ik droomde dat ik een sms kreeg van hem waarin stond dat ie me miste..
Ik werd wakker en had geen smsje...maar het leek net of die dat zei..heel weird..
Ik merk gewoon dat ik echt schijtchagerijnig ben. kan der niet zoveel aan doen.
Mijn man strontvervelend, zoonlief die maar steeds roept dat papa de baas is en niet naar mama luistert.........en nr 2 waar ik niks van hoor..
naja, komt wel weer goed denk ik..
zondag 22 juli 2007 om 13:58
En over mezelf: ik durf het al bijna niet meer te schrijven, maar het gaat hier zooooo goed....
Eergisterenavond zou nr2 langskomen (mijn man had hem gebeld om hulp te vragen bij een klus). Hij had echter 's avonds laten weten dat hij het niet zou halen. Ik was teleurgesteld.... Maar de volgende dag (gisteren dus) kreeg ik al 's ochtends een sms met de vraag of hij kon langskomen. Hij belde me 's middags ook nog even en héééé, wat is het toch heerlijk om gewoon met nr2 te kunnen bellen en smsen terwijl nr1 thuis is....
Nr2 kwam uiteindelijk gisterenavond langs. Man en ik moesten nog naar een feestje en dus was ik me volop aan het 'mooimaken'. Man en nr2 waren beneden aan het werk (aandoenlijk lief en bijzonder om ze samen bezig te zien en zelfs samen grapjes te horen maken en zo) en toen ik de trap afkwam was het even stil... Nr2 wist echt niet waar hij het had en staarde me gewoon ongegeneerd aan.. Ik zag er dan ook echt goed uit (al zeg ik het zelf ). Ben mooi gebruind van de afgelopen dagen en ik had een wit zomerjurkje aan met indrukwekkend-doch-net-niet ordinair décolleté. Mooie huid, fris opgemaakt én een good hairday, het hele plaatje klopte... Nr2 kon de hele tijd z'n ogen niet van me afhouden, toonde me even later ook hoe z'n handen trilden, echt van emotie (verliefdheid???)
Lief, toch? Man vond het achteraf alleen maar een groot compliment dat nr2 zo naar me keek, hij was best trots op z'n vrouwtje...
Wat ik ook heeeeeeeel lief vond, is dat m'n man 's avonds (vele uren na bezoekje van nr2) ineens zei dat nr2 echt wel een hele mooie en ook leuke man is en dat hij wel kan begrijpen wat ik in hem zie... Ik vond dat zo bijzonder, dat compliment betekende echt heel veel voor mij, het gaf me het gevoel dat man me dit om de juiste redenen gunt.... zo bijzonder!
Sorry voor het ego-gezwijmel meiden, maar jullie begrijpen vast wel dat ik helemaal op een roze wolk zit met m'n 'twee mannetjes'...
Eergisterenavond zou nr2 langskomen (mijn man had hem gebeld om hulp te vragen bij een klus). Hij had echter 's avonds laten weten dat hij het niet zou halen. Ik was teleurgesteld.... Maar de volgende dag (gisteren dus) kreeg ik al 's ochtends een sms met de vraag of hij kon langskomen. Hij belde me 's middags ook nog even en héééé, wat is het toch heerlijk om gewoon met nr2 te kunnen bellen en smsen terwijl nr1 thuis is....
Nr2 kwam uiteindelijk gisterenavond langs. Man en ik moesten nog naar een feestje en dus was ik me volop aan het 'mooimaken'. Man en nr2 waren beneden aan het werk (aandoenlijk lief en bijzonder om ze samen bezig te zien en zelfs samen grapjes te horen maken en zo) en toen ik de trap afkwam was het even stil... Nr2 wist echt niet waar hij het had en staarde me gewoon ongegeneerd aan.. Ik zag er dan ook echt goed uit (al zeg ik het zelf ). Ben mooi gebruind van de afgelopen dagen en ik had een wit zomerjurkje aan met indrukwekkend-doch-net-niet ordinair décolleté. Mooie huid, fris opgemaakt én een good hairday, het hele plaatje klopte... Nr2 kon de hele tijd z'n ogen niet van me afhouden, toonde me even later ook hoe z'n handen trilden, echt van emotie (verliefdheid???)

Wat ik ook heeeeeeeel lief vond, is dat m'n man 's avonds (vele uren na bezoekje van nr2) ineens zei dat nr2 echt wel een hele mooie en ook leuke man is en dat hij wel kan begrijpen wat ik in hem zie... Ik vond dat zo bijzonder, dat compliment betekende echt heel veel voor mij, het gaf me het gevoel dat man me dit om de juiste redenen gunt.... zo bijzonder!
Sorry voor het ego-gezwijmel meiden, maar jullie begrijpen vast wel dat ik helemaal op een roze wolk zit met m'n 'twee mannetjes'...
zondag 22 juli 2007 om 20:04
Marieke, moeilijk he? Ik begrijp dat je je k..... voelt! Ik sla even een arm om je heen!
Thea, ik moet zeggen dat ik het met Marlies eens ben, jij bent ook belangrijk, maar ik snap je wel, je gezin en wij vrouwen cijferen onszelf meestal weg he? Zo zitten we nu eenmaal in elkaar. Probeer wel de lichtpuntjes te zien, dat is het enigste advies wat ik je mee kan geven.
Claartje, meid, ook jou wens ik veel sterkte! Natuurlijk ben je chagerijnig, dat mag ook. Maar vergeet niet dat jouw bui ook alles te maken heeft met hoe je nu reageert op je man en je zoon, het is een wisselwerking he?
Een aflopende zaak, dat doet zo'n pijn kan ik me voorstellen.
Marieke, Thea en Claartje: ik wens jullie heel erg veel sterkte! en hoop dat jullie de juiste beslissing kunnen nemen, de pijn een plekje kunnen geven! Van hieruit een dikke knuffel voor jullie!
Marlies, wat heerlijk voor je! Echt genieten lijkt me! Heerlijk die rose wolk! Genieten meid!!! En jouw nr.1: gewoon een grandioze vent!!!!
Wat lief van je dat je aan me denkt m.b.t. mijn vriendin die inmiddels alles weet. Gelukkig weet ik zeker dat dit helemaal goed zit, mijn geheim is echt veilig bij haar. We hebben elkaar al gezien, zij, haar man, mijn nr. 1 en ik. Dat was even moeilijk voor haar en voor mij, maar ook daar hebben we al over gesproken. Nr. 2 kent ze niet, alleen uit mijn verhalen, dat maakt het voor haar ook makkelijker. Heel lief van haar, mocht mij iets overkomen dan zal zij nr. 2 daarover inlichten, dat is voor mij een geruststellend gevoel.
Ik heb nu lekker vakantie, dus ook meer tijd om aan nr. 2 te denken..... Alleen het denken aan nr. 2 versterkt het verlangen naar hem. Het duurt nog wel erg lang voor ik hem weer zie, maar dan..... Voorlopig geniet ik alleen al bij de gedachte aan.
Heel veel sterkte allemaal en geniet van alle mooie momenten!
Knipoogje
Thea, ik moet zeggen dat ik het met Marlies eens ben, jij bent ook belangrijk, maar ik snap je wel, je gezin en wij vrouwen cijferen onszelf meestal weg he? Zo zitten we nu eenmaal in elkaar. Probeer wel de lichtpuntjes te zien, dat is het enigste advies wat ik je mee kan geven.
Claartje, meid, ook jou wens ik veel sterkte! Natuurlijk ben je chagerijnig, dat mag ook. Maar vergeet niet dat jouw bui ook alles te maken heeft met hoe je nu reageert op je man en je zoon, het is een wisselwerking he?
Een aflopende zaak, dat doet zo'n pijn kan ik me voorstellen.
Marieke, Thea en Claartje: ik wens jullie heel erg veel sterkte! en hoop dat jullie de juiste beslissing kunnen nemen, de pijn een plekje kunnen geven! Van hieruit een dikke knuffel voor jullie!
Marlies, wat heerlijk voor je! Echt genieten lijkt me! Heerlijk die rose wolk! Genieten meid!!! En jouw nr.1: gewoon een grandioze vent!!!!
Wat lief van je dat je aan me denkt m.b.t. mijn vriendin die inmiddels alles weet. Gelukkig weet ik zeker dat dit helemaal goed zit, mijn geheim is echt veilig bij haar. We hebben elkaar al gezien, zij, haar man, mijn nr. 1 en ik. Dat was even moeilijk voor haar en voor mij, maar ook daar hebben we al over gesproken. Nr. 2 kent ze niet, alleen uit mijn verhalen, dat maakt het voor haar ook makkelijker. Heel lief van haar, mocht mij iets overkomen dan zal zij nr. 2 daarover inlichten, dat is voor mij een geruststellend gevoel.
Ik heb nu lekker vakantie, dus ook meer tijd om aan nr. 2 te denken..... Alleen het denken aan nr. 2 versterkt het verlangen naar hem. Het duurt nog wel erg lang voor ik hem weer zie, maar dan..... Voorlopig geniet ik alleen al bij de gedachte aan.
Heel veel sterkte allemaal en geniet van alle mooie momenten!
Knipoogje
zondag 22 juli 2007 om 20:51
hallo allemaal, het heeft even geduurd maar gelukkig heb ik jullie terug gevonden. Ik leef met iedereen mee. Ik ben blij voor je Marlies dat het allemaal zo loopt. jij bent zo ongever de enige hier die volmaakt gelukkig kan zijn met haar nr2. En dat alleen doordat je eerlijk bent geweest tegen over nr1. Ik heb hier nog steeds de moed niet voor. Als het hoofdzakelijk de sex was die me aantrekt in nr2, zou ik er misschien over beginnen. maar hoe kan ik hem vertellen dat ik van iemand anders hou?! Thea, je bent nog jong, hoelang zal je het vol kunnen houden om te doen alsof je gelukkig bent? De energie die je daar voor nodig hebt, raakt toch een keer op?
Morgen heb ik een heerlijke, lange ontmoeting met nr2 op een hele speciale plaats. ik kijk er naar uit en ben tegelijk zenuwachtig of mijn alibi wel waterdicht is (in plaats van een hele dag naar cursus, ga ik maar een uurtje). Ik denk dat zo gauw we samen zijn, alle zenuwachtigheid zal weg vallen.
Claartje en Marieke, hou je sterk, we hoeven niet over ons en onze gevoelens heen te laten lopen.
Morgen heb ik een heerlijke, lange ontmoeting met nr2 op een hele speciale plaats. ik kijk er naar uit en ben tegelijk zenuwachtig of mijn alibi wel waterdicht is (in plaats van een hele dag naar cursus, ga ik maar een uurtje). Ik denk dat zo gauw we samen zijn, alle zenuwachtigheid zal weg vallen.
Claartje en Marieke, hou je sterk, we hoeven niet over ons en onze gevoelens heen te laten lopen.
zondag 22 juli 2007 om 22:05
meiden jullie zijn echt lief
thea ik begrijp je zo goed.
zit in het zelfde schuitje
mijn man is echt lief aardig goed enz enz
maar zo saai
en hij wil geen sex meer
wat moet je daar nu mee
mijn gevoel is echt over en het liefste zou ik scheiden
maarja puberkind , mn ouders, schoonfamilie
er worden dan zoveel mensen ongelukkig door mij
moet eerst maar alles eens op een rijtje zetten en stoppen met nr 2
mezelf kennende ga ik dan zeker elke avond zitten wachten en dat is wel het laatste wat ik wil.
en stoppen met nr2 ?
dat zal niet lang meer duren
hij zal toch binnenkort wel smsen om het mij te vertellen ?
of zal hij niet snappen dat ik moet stoppen en gewoon door willen gaan met mij?
ben bang van wel
wordt moeilijk
thea ik begrijp je zo goed.
zit in het zelfde schuitje
mijn man is echt lief aardig goed enz enz
maar zo saai
en hij wil geen sex meer
wat moet je daar nu mee
mijn gevoel is echt over en het liefste zou ik scheiden
maarja puberkind , mn ouders, schoonfamilie
er worden dan zoveel mensen ongelukkig door mij
moet eerst maar alles eens op een rijtje zetten en stoppen met nr 2
mezelf kennende ga ik dan zeker elke avond zitten wachten en dat is wel het laatste wat ik wil.
en stoppen met nr2 ?
dat zal niet lang meer duren
hij zal toch binnenkort wel smsen om het mij te vertellen ?
of zal hij niet snappen dat ik moet stoppen en gewoon door willen gaan met mij?
ben bang van wel
wordt moeilijk
maandag 23 juli 2007 om 00:03
Claartje, uit wat ik begrijp word je toch wat respectloos behandeld door zowel nr. 1 als nr. 2. Ik heb dit zelf wel 20!!!!! jaar laten gebeuren en ik zeg expres laten gebeuren. Ik kom nu veel meer voor mezelf op en ik geef respect maar verwacht dat ook, dus accepteer niet meer van alles en nog wat. Kom op meid, je bent meer waard. Je zegt dat je zoontje over je heen loopt. Ja, hij heeft het voorbeeld van zijn vader. Laat zien dat jouw mening ook telt en dat je gelijkwaardig bent aan je man. En ook bij nr. 2 laat je het blijkbaar gebeuren. Niet pikken! Het is belangrijk dat je jezelf accepteert en waardeert om wie je bent. Anderen gaan dat dan ook doen. Ikzelf heb ook 2 jaar een depressie gehad na een bevalling. Voel je daar niet schuldig over. Je was ziek. Je hebt er toch niet voor gekozen? En zou jij je man niet helpen als hij ziek is? Sorry, dat ik dit allemaal een beetje hard zeg, maar ik hoop dat bij jou de knop omgaat. Wees blij met jezelf!!! Ik heb nr. 2 donderdag voor het laatst gezien. heerlijke dag gehad. We kunnen het samen zo goed vinden. Zaterdag kwam nr. 1 erop terug dat ik hem had gezegd dat mijn houden van voor hem niet het houden van tussen man en vrouw is. uitgebreid met elkaar gepraat. Hij wil ons er doorheen sleuren, maar weet dus niks van nr. 2. Nr. 1 is erg lief voor me, moet huilen bij mooie muziek, is paniekerig en emotioneel. Heb zo met hem te doen. Intussen mis ik nr. 2 heel erg. Zie hem eind augustus pas weer en realiseer me datik hier niet eindeloos mee door kan gaan. Niet eerlijk voor alle partijen. Maar een keuze maken is zo moeilijk. Knuffel voor jullie allemaal
maandag 23 juli 2007 om 08:46
Bedankt voor de lieve reacties. Ik was echt in een sombere bui gisteren. Het is ook niet zo dat ik heel ongelukkig ben of het slecht heb. Ik heb het afgelopen jaar door mijn vriendschap met Nr2 kunnen zien hoe anders, gelijkwaardiger een relatie kan zijn, daardoor zie ik nu wat ik mis. Maar ik ben nog niet zo ver dat ik ten koste van andere daar iets aan ga veranderen. Ik bedoel dat niet slachtofferig, het is gewoon een keuze die bij mij past denkt ik.
Iedereen sterkte gewenst, het leven is niet altijd makkelijk, of misschien maken we het onszelf wel te moeilijk.
Iedereen sterkte gewenst, het leven is niet altijd makkelijk, of misschien maken we het onszelf wel te moeilijk.
maandag 23 juli 2007 om 12:04
Josephien: denk wel dat je gelijk hebt maar ik moet toegeven dat ik het laatste jaar enorm in mijn voordeel daarin verandert ben.
had laatst een gesprek met mijn zusje en die zei over alles, moet je dan weer terug naar af......het sloofje da je eerst altijd was en maar over je heen laten lopen? neej, zei ik dat zal nooit meer gebeuren..
En dat zal ook never noit niet gebeuren.
En nr 2..........ik heb niet mijn eigen werkelijke gevoelens verteld. Heb alleen gezegd dat ik hem leuker als leuk vond en dat ik bij hem hetzelfde zag(das wat mijn gevoel zegt) en dat het niet kan..
Hijs jong en ik ben getrouwd..we staan op verschillende hoogten zeg maar..
Ik zei er gelijk bij dat ik niet hopeloos gek op hem was ofzo..
Ik denk, en ik weet dat het een hele zachte jongen is maar tis een binnenvertter dus hij zal nooit zijn werkelijke gevoelens vertellen..uit respect voor mij en mijn gezin. btw hij kent mijn kindje ook dus hij weet hoe mijn gezin is..manlief kent ie ook heel goed..
Ik kan niet voor hem invullen wat ie voelt maar hem kennende denkt hij hier ook wel eens aan..
Als we alleen vriendschap hebben...........waarom zou je iemand mijden?
En mijn eigen kerel..van het weekend was die weer relaxed he..zijn eigen zelf en dan hou ik wel van hem.
maar weet niet of dit genoeg is voor onze toekomst samen. Maar omwille van mijn zoon wil ik dat proberen. dies het waard om voor te vechten..
Maar het sexuele aspect heb ik nu even totaal geen zin in..
kan me er niet toe zetten.. 3 jaar lang doe je je best en wordt het niets en nu wil hij aldoor..
Raarr... maar ja, vandaag is hij een dag vrij en ik heb mijn loon net binnen..mss moeten we als gezinnetje maar even een lekker ijsje gaan eten ofzo............
allemaal een fijne dag verder...Ik hoop dat jullie je fijner voelen als ik nu..
Maar komt wel weer goed, ook wel met mij.........
Ik denk maar zo.......het lot heeft hem op mijn pad gebracht, als dit allemaal voorbestemd is komt het later wel...
had laatst een gesprek met mijn zusje en die zei over alles, moet je dan weer terug naar af......het sloofje da je eerst altijd was en maar over je heen laten lopen? neej, zei ik dat zal nooit meer gebeuren..
En dat zal ook never noit niet gebeuren.
En nr 2..........ik heb niet mijn eigen werkelijke gevoelens verteld. Heb alleen gezegd dat ik hem leuker als leuk vond en dat ik bij hem hetzelfde zag(das wat mijn gevoel zegt) en dat het niet kan..
Hijs jong en ik ben getrouwd..we staan op verschillende hoogten zeg maar..
Ik zei er gelijk bij dat ik niet hopeloos gek op hem was ofzo..
Ik denk, en ik weet dat het een hele zachte jongen is maar tis een binnenvertter dus hij zal nooit zijn werkelijke gevoelens vertellen..uit respect voor mij en mijn gezin. btw hij kent mijn kindje ook dus hij weet hoe mijn gezin is..manlief kent ie ook heel goed..
Ik kan niet voor hem invullen wat ie voelt maar hem kennende denkt hij hier ook wel eens aan..
Als we alleen vriendschap hebben...........waarom zou je iemand mijden?
En mijn eigen kerel..van het weekend was die weer relaxed he..zijn eigen zelf en dan hou ik wel van hem.
maar weet niet of dit genoeg is voor onze toekomst samen. Maar omwille van mijn zoon wil ik dat proberen. dies het waard om voor te vechten..
Maar het sexuele aspect heb ik nu even totaal geen zin in..
kan me er niet toe zetten.. 3 jaar lang doe je je best en wordt het niets en nu wil hij aldoor..
Raarr... maar ja, vandaag is hij een dag vrij en ik heb mijn loon net binnen..mss moeten we als gezinnetje maar even een lekker ijsje gaan eten ofzo............
allemaal een fijne dag verder...Ik hoop dat jullie je fijner voelen als ik nu..
Maar komt wel weer goed, ook wel met mij.........
Ik denk maar zo.......het lot heeft hem op mijn pad gebracht, als dit allemaal voorbestemd is komt het later wel...
maandag 23 juli 2007 om 16:00
Net 3 kwartier met Nr. 2 aan de telefoon gezeten - veel zakelijke dingen besproken, veel privé. Hij doet me nog steeds iets. Dat merk ik alleen al aan het lichte gevoel van paniek als ik zijn nummer herken op het display van mijn telefoon.
Toch merk ik wel dat de spanning minder is dan een aantal weken geleden. Hoe langer we met elkaar praten hoe vertrouwder, normaler en vriendschappelijker het weer wordt. Zodra de eerste 2 minuten van ons gesprek voorbij zijn, is het alsof we elkaar al weer jaren kennen en alles tegen elkaar kunnen vertellen.
Morgen zie ik hem weer. Ben benieuwd wat hij me irl weer doet.
Toch merk ik wel dat de spanning minder is dan een aantal weken geleden. Hoe langer we met elkaar praten hoe vertrouwder, normaler en vriendschappelijker het weer wordt. Zodra de eerste 2 minuten van ons gesprek voorbij zijn, is het alsof we elkaar al weer jaren kennen en alles tegen elkaar kunnen vertellen.
Morgen zie ik hem weer. Ben benieuwd wat hij me irl weer doet.
maandag 23 juli 2007 om 16:31
Hey meiden,
@ Sil: fijn om weer iets van je te lezen!! Heb je verder nog een leuke vakantie gehad? En morgen zie je 'hem' dus weer... Tja, het blijft toch spannend, ook al gebeurt er niet meteen iets, de spanning is er toch. Probeer ervan te genieten, meis, van het gevoel dat hij je geeft (en let je nog steeds op je outfit??? )
Tja en Marlies zweeft ondertussen een beetje verder op haar roze wolkje
Ik verjaar volgende week en manlief heeft al laten weten dat ik een soort 'tegoedbon' krijg voor een date met nr2. Zoals het nu loopt, spreken we samen af hoe en wanneer ik nr2 "mag" zien (nr1 wil bepaald gevoel van controle hierover houden en dat begrijp ik best). Hoe gek het misschien ook klinkt, maar hij heeft het er niet zo moeilijk mee als ik een half uurtje langsga bij nr2 en seks met hem heb dan dat ik urenlang bij nr2 zou zijn en dan uit eten zou gaan met hem of zo. Dat vindt hij ergens begdreigender voor onze relatie, liefst wil hij dat de contacten met nr2 kort en "zakelijk" (puur seksueel) zijn.
Ik vind dat niet zo'n probleem, hoor... Maar ben wel benieuwd hoe alles nu verder zal evolueren. Want nr2 moet zich hier natuurlijk ook goed bij kunnen voelen en of hij zich opdenduur niet 'gebruikt' gaat voelen..? Ik weet het niet... We zien wel, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs en knuffel,
Marlies
@ Sil: fijn om weer iets van je te lezen!! Heb je verder nog een leuke vakantie gehad? En morgen zie je 'hem' dus weer... Tja, het blijft toch spannend, ook al gebeurt er niet meteen iets, de spanning is er toch. Probeer ervan te genieten, meis, van het gevoel dat hij je geeft (en let je nog steeds op je outfit??? )
Tja en Marlies zweeft ondertussen een beetje verder op haar roze wolkje

Ik vind dat niet zo'n probleem, hoor... Maar ben wel benieuwd hoe alles nu verder zal evolueren. Want nr2 moet zich hier natuurlijk ook goed bij kunnen voelen en of hij zich opdenduur niet 'gebruikt' gaat voelen..? Ik weet het niet... We zien wel, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs en knuffel,
Marlies
maandag 23 juli 2007 om 17:01
Hoi Marlies,
Geniet van je roze wolk! En je verjaardag volgende week natuurlijk...
Natuurlijk let ik op de outfits... Het grootste gedeelte van mijn tijd gaat nu zitten in het redden van de relatie met Nr. 1 (en we zijn op de goede weg!), maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen tijd meer heb om te shopppen of om mijn kledingkast eens kieskeurig te bekijken.
De komende drie dagen zie ik er weer oogverblindend uit (voor mijn doen dan)....
Nu het met Nr. 1 beter gaat, merk ik wel dat ik me schuldiger ga voelen over mijn gesprekken met Nr. 2. Dat is goed, maar voelt soms wel vervelend. Ook al weet ik dat het met Nr. 2 niets zal worden, toch wil ik nog steeds een verpletterende indruk op hem maken. Zijn bevestiging zoek ik meer dan die van mijn Nr. 1. Verwarrende gevoelens...
Geniet van je roze wolk! En je verjaardag volgende week natuurlijk...
Natuurlijk let ik op de outfits... Het grootste gedeelte van mijn tijd gaat nu zitten in het redden van de relatie met Nr. 1 (en we zijn op de goede weg!), maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen tijd meer heb om te shopppen of om mijn kledingkast eens kieskeurig te bekijken.
De komende drie dagen zie ik er weer oogverblindend uit (voor mijn doen dan)....
Nu het met Nr. 1 beter gaat, merk ik wel dat ik me schuldiger ga voelen over mijn gesprekken met Nr. 2. Dat is goed, maar voelt soms wel vervelend. Ook al weet ik dat het met Nr. 2 niets zal worden, toch wil ik nog steeds een verpletterende indruk op hem maken. Zijn bevestiging zoek ik meer dan die van mijn Nr. 1. Verwarrende gevoelens...
dinsdag 24 juli 2007 om 10:26
Hi Meiden, Nr2 is vandaag weer aan het werk. Gisteren hadden we alleen zeer zakelijk telefonisch contact. Hij reageerde niet op privé mailtjes. Daar baalde ik dan wel weer van, hij is gewoon heel slecht in het bijhouden van zijn inbox. Ik kon geen berichtjes sturen omdat zowel hij als zijn vrouw thuis waren. Toen net stonden we even buiten te roken, zijn pakje sigaretten was leeg en hij mopperde dat hij zijn portefeuille vergeten was. Ik zei “you better be nice to me, I might lent you some money” Hij “oh fuck” Ik weer “maybe not that nice”. Daarna moesten we allebei wel even lachen
dinsdag 24 juli 2007 om 11:40
dinsdag 24 juli 2007 om 11:51
dinsdag 24 juli 2007 om 12:02
Haha, Thea, dat heb ik dus soms ook... dat hij een opmerking maakt en veeeeeeel later bedenk ik daar dan ineens dé meest gevatte reactie op ;) Voelt zo lullig, hé? Ik merk bij mezelf dat ik me de laatste tijd iets rustiger voel bij nr2, maar in het begin kon ik soms echt amper uit m'n woorden komen, kon amper een volzin produceren. Ik voelde me daar zo stom bij, want eigenlijk ben ik juist een hele vlotte prater, ik word er zelfs voor betaald (geef lezingen en zo).
Tja Sil, hier geen echte taalverwarring, maar toch... Nr2 en ik komen toch uit verschillende werelden. Lijkt een beetje op een goedkoop romannetje, maar hij is een arbeider en ik heb een academische graad. Ik weet zeker dat nr2 best verstandig is hoor, daar gaat het me niet om, ik geef er geen waardeoordeel aan. Maar het verschil in leefwereld is groot... Hij kan zich bijvoorbeeld echt niet voorstellen wat mijn job inhoudt, wat hem betreft zit ik de hele dag 'aan een bureautje'
. Ik heb eigenlijk een leidinggevende baan met een team medewerkers onder me en weet je... dat vertel ik hem niet eens, want dat lijkt dan meteen zo snoeverig... Soms vertel ik ook wel eens iets waarvan ik merk dat hij niet 'mee' is en ook omgekeerd, maakt hij zich soms druk over iets van het werk en zie ik het probleem niet
Ik vind het wel iets hebben hoor en verbaas me er eigenlijk over dat we toch zo'n klik hebben samen (en elkaar dus meestal wél gewoon begrijpen en aanvoelen). Lichaamstaal is overigens al helemaal geen probleem
Liefs en fijne werkdag nog Sil en Thea!!!
Marlies
Tja Sil, hier geen echte taalverwarring, maar toch... Nr2 en ik komen toch uit verschillende werelden. Lijkt een beetje op een goedkoop romannetje, maar hij is een arbeider en ik heb een academische graad. Ik weet zeker dat nr2 best verstandig is hoor, daar gaat het me niet om, ik geef er geen waardeoordeel aan. Maar het verschil in leefwereld is groot... Hij kan zich bijvoorbeeld echt niet voorstellen wat mijn job inhoudt, wat hem betreft zit ik de hele dag 'aan een bureautje'

Ik vind het wel iets hebben hoor en verbaas me er eigenlijk over dat we toch zo'n klik hebben samen (en elkaar dus meestal wél gewoon begrijpen en aanvoelen). Lichaamstaal is overigens al helemaal geen probleem

Liefs en fijne werkdag nog Sil en Thea!!!
Marlies