Entertainment alle pijlers

Sensation White

01-04-2012 18:51 20 berichten
Gisteren startte de verkoop en vandaag is het al uitverkocht !

Dit is het 4e jaar dat ik ga en ik ben er nog steeds niet zat van.

De voorpret vind ik héérlijk! Het uitzoeken van een outfit met eventueel gekke accessoires (vorig jaar ging ik in een wit jurkje, met witte kousen en vleugeltjes + regenboog oogschaduw. Oh en blacklight nagellak!). Allemaal mensen die in witte outfits richting het station lopen. Bij voorbaat al een beetje aangeschoten zijn omdat de drank daar níet te betalen is.

Wie gaat nog meer? Heb je al een idee wat je aan doet? Met wie ga je?

Ik kan niet wachten .
Niemand ?
Alle reacties Link kopieren
Nee, al krijg ik de kaarten gratis.

Maar veel plezier met jouw voorpret!
Ik vind thema feesten overigens wel leuk hoor, dus ik begrijp je voorpret wel.

Ik zou op zoek gaan naar een witte jurk met een soort tutu, soort spitsen, witte pruik, witte schmienck, enorme witte nep wimpers, witte lenzen, nagellak. En dan een superglanzende lipgloss.
Hmm een balletthema is idd leuk! Thanks voor het idee.

Ik had verwacht dat er wel meer vivaerts zouden gaan. Aangezien er duizenden mensen gaan.
Neuh, niet mijn muziek sorry.
Ja en?
Nee, ben er nog nooit geweest, maar wil nog steeds een keer gaan. Ik snap je voorpret heel goed en outfits uitkiezen is altijd leuk, zeker als je je ook nog een beetje kan verkleden. Heel veel plezier in ieder geval!
Sorry, hier ook geen fan. Kan me wel heel erg verheugen op het Festival Oude Muziek in september. Alleen hoef ik daar niet in een witte tutu te verschijnen
Welke muziek wordt er gedraaid?
quote:Nammma schreef op 01 april 2012 @ 19:47:

Welke muziek wordt er gedraaid?Opening van 2009 met een mix aan muziekstijlen die er gedraaid worden : klik
Iemand enig idee waar ik een witte tutu kan kopen ?
Een tutu kun je makkelijk zelf maken, heb ik ook gedaan afgelopen zomer.

Je koopt gewoon van dat gaas bij de naaiwinkel en stikt dat vast aan een stuk elastiek. Ik heb zelf geen naaimachine en heb dat met de hand gedaan, ben er maar een uurtje ofzo mee bezig geweest en was er vijf euro aan kwijt.
Leuk dat je het idee leuk vind! En wat lupine zegt: elastiek en tule.
Ben naar Sensation White 2007 geweest. Gewoon om een keer meegemaakt te hebben, ben normaliter van de rock concerten. Heb me eigen goed vermaakt, was een goed feestje en vooral mooi om te zien
Thanks! Dan ga ik dat maar eens even doen. Een mooie panty erbij en dan witte flatjes waar ik wit satijnen linten aan bindt die a la spitzen om mijn engels geknupt worden.

Ik ga eens op zoek naar witte veren voor in mijn haar. Swanlake thema !
quote:Tijntje schreef op 01 april 2012 @ 20:49:

Ben naar Sensation White 2007 geweest. Gewoon om een keer meegemaakt te hebben, ben normaliter van de rock concerten. Heb me eigen goed vermaakt, was een goed feestje en vooral mooi om te zien Mooi he? Het gevoel wat ik krijg als je bovenin in de arena staat.. Je kijkt naar beneden en ziet dit: klik
quote:eleine schreef op 01 april 2012 @ 21:15:

[...]

Mooi he? Het gevoel wat ik krijg als je bovenin in de arena staat.. Je kijkt naar beneden en ziet dit: klikVolgens mij ga je ook de muziek vanzelf leuk vinden als je daar staat. Luister zelf eigenlijk nooit naar dance/trance, maar daar is het opeens leuk . Voor de rest is het ook gewoon veel mensjes kijken! De ene outfit is nog gewaagder dan de andere
Ik ga voor de esrte keer naar sensation. Ik woon niet zo lang in Nederland ..sorry van mijn Nederland is niet helemal goed.

Ik komt uit Brazilie een ben ik een keer in sensation in Brazilie geweest!
Ik heb ook geen tema..maar vind ik weel leuk...ik denk dat ik ga allem met een heel mooi jurk en haaracessorie!
Veel te duur en te massaal vind ik Sensation,het ziet er wel mooi uit alles in het wit maar ik vind de muziek niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven