Kindvrij - Het nieuwste deel
zondag 1 april 2012 om 19:26
quote:elninjoo schreef op 01 april 2012 @ 18:31:
[...]
Vind het altijd wel leuk om de lokale supermarkten af te struinen naar lekkers.
Kan ik me voorstellen. Maar de supermarkten in Canada/Amerika zijn niet te vergelijken met die in IJsland
En als Snjo al zegt dat ze er geen lekker kaas hebben..
[...]
Vind het altijd wel leuk om de lokale supermarkten af te struinen naar lekkers.
Kan ik me voorstellen. Maar de supermarkten in Canada/Amerika zijn niet te vergelijken met die in IJsland
En als Snjo al zegt dat ze er geen lekker kaas hebben..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 2 april 2012 om 10:29
Lekker dat je hebt genoten Lam! Nog lekker buiten gelegen, of was het daar toch te fris voor? Hier was het lekker, maar wel met wat wind en als er dan een wolkje voor de zon komt, was het fris.
Maar ik vind het sowieso lekker om even buiten te staan om af te koelen, ook al is het hartje winter.
Maar ik vind het sowieso lekker om even buiten te staan om af te koelen, ook al is het hartje winter.
maandag 2 april 2012 om 17:05
Zooo ben ik ook weer een keertje. Heb het echt heel druk op het werk. Er zijn wat problemen met wat medewerkers dus dat vreet energie en tijd. Ben doodop als ik thuis ben. En het gaat nog niet eens om mensen die direct onder mij vallen, die gedragen zich zoals normaal, als kleuters.
Heb ik een medewerkster met kind een compliment gegeven over hoe ze daarmee omgaat....word het alsnog negatief opgepakt. Pfffff. Blijkbaar mag je ook niks positiefs zeggen als je zelf geen kinderen hebt. Of alleen in bepaalde bewoordingen ofzo.
Dat was dus ook de laatste keer dat ik probeer daar een compliment voor te geven
Hiem hoe is het met je been?
Lunax hoe is het met je? Ik zie dat je lange wandelingen maakt?
Sjno hoe was NL?
Lam welkom hier! Welke sauna was je?
Heb ik een medewerkster met kind een compliment gegeven over hoe ze daarmee omgaat....word het alsnog negatief opgepakt. Pfffff. Blijkbaar mag je ook niks positiefs zeggen als je zelf geen kinderen hebt. Of alleen in bepaalde bewoordingen ofzo.
Dat was dus ook de laatste keer dat ik probeer daar een compliment voor te geven
Hiem hoe is het met je been?
Lunax hoe is het met je? Ik zie dat je lange wandelingen maakt?
Sjno hoe was NL?
Lam welkom hier! Welke sauna was je?
dinsdag 3 april 2012 om 06:25
Môgge... Godsammekrake, wat een pijn in den harses had ik gisteren zeg! Tot vier uur op bed gelegen, en daarna om een uurtje of acht weer terug... Geslapen tot 5 uur (zal het wel nodig hebben gehad) en nu min of meer frisch ende fruitig opgestaan voor een dagje arbeiden....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 3 april 2012 om 07:50
Hasse, ik had gisteren ook al knallende koppijn, maar ik had ooit van mijn collega een migrainepil gehad om een keer uit te proberen. Die heb ik dus gisteren maar eens geprobeerd, en ja hoor, na een uur bijna nergens last meer van. Wat een genot zo'n pil, want normaal heb ik dan de hele dag koppijn.
dinsdag 3 april 2012 om 07:53
Goedemorgen,
Hasse, wat heb jij vaak hoofdpijn? Heeft dat een oorzaak, buiten de borrels om:-)?
Lirio, heeft er iemand van het personeel wel eens gezegd dat jij er niets van afweet omdat je geen kinderen hebt, of zijn er van schalkse opmerkingen gemaakt?
Ik was in Spa Sereen. Kijk maar even op google waar ze zitten. Misschien wel bij jou in de buurt.
Chucky, wellicht is dit handig om even met je huisarts te bespreken. Als je hier vaak last van hebt kan het een goede oplossing zijn blijkt dus wel.
Hasse, wat heb jij vaak hoofdpijn? Heeft dat een oorzaak, buiten de borrels om:-)?
Lirio, heeft er iemand van het personeel wel eens gezegd dat jij er niets van afweet omdat je geen kinderen hebt, of zijn er van schalkse opmerkingen gemaakt?
Ik was in Spa Sereen. Kijk maar even op google waar ze zitten. Misschien wel bij jou in de buurt.
Chucky, wellicht is dit handig om even met je huisarts te bespreken. Als je hier vaak last van hebt kan het een goede oplossing zijn blijkt dus wel.
dinsdag 3 april 2012 om 08:09
Geen idee Lam.. Ik gok dat het deze keer lag aan het feit dat ik het weekend koud had en dus mijn rugspieren aangespannen heb (dus dat mijn nek vast zat), andere keren zit de spanning in mijn rug --> hence hoofdpijn...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 3 april 2012 om 08:26
Hasseman masseert me regelmatig (heeft ooit cursussen gedaan) en dat helpt al een heleboel. Heb zelf het idee dat het de laatste tijd wel meevalt met de hoofdpijn hoor. Heb periodes gehad dat ik elke week knetterende koppijn had....
dinsdag 3 april 2012 om 08:53
Helaas was het serieus. Maar ach, ik weet van wie het komt, die persoon heeft zelf zeer weinig inlevings- en voorstellingsvermogen. Ik ben aan het leren om niet meer overal een strijd van te maken dus heb deze maar laten gaan. De moeite niet waard.
Hasse wat vervelend van je hoofdpijn! Wel fijn dat je man goed kan masseren! Ik ben jaloers Krijg de mijne niet zo ver. Ik heb trouwens een poos manuele therapie gehad en dat hielp ook erg goed. Bij mij gaat spanning in mijn schouders en nek zitten.
Spa sereen ziet er echt mooi uit! Is niet zo heel ver, dus die ga ik zeker een keer proberen.
Ben je wel eens in Spa zuiver geweest in het Amsterdamse Bos? Ook erg mooi.
Hasse wat vervelend van je hoofdpijn! Wel fijn dat je man goed kan masseren! Ik ben jaloers Krijg de mijne niet zo ver. Ik heb trouwens een poos manuele therapie gehad en dat hielp ook erg goed. Bij mij gaat spanning in mijn schouders en nek zitten.
Spa sereen ziet er echt mooi uit! Is niet zo heel ver, dus die ga ik zeker een keer proberen.
Ben je wel eens in Spa zuiver geweest in het Amsterdamse Bos? Ook erg mooi.
dinsdag 3 april 2012 om 09:58
Goedemorgen!
@Lirio: wat een heks van een mens, die collega. Gelukkig weet je wie het zegt. Maar toch. Alsof je je alleen maar in kunt leven in een ernstig ziek persoon als je dat zelf ook bent geweest. Of oprecht blij kunt zijn als iemand een huis heeft gekocht als je dat zelf ook hebt gedaan. Ofzo.
@Hasse: balen van de hoofdpijn! Was het te koud om buiten te slapen afgelopen weekend? of was je weer te schalks gekleed en heb je een koutje opgelopen?
@Lirio: wat een heks van een mens, die collega. Gelukkig weet je wie het zegt. Maar toch. Alsof je je alleen maar in kunt leven in een ernstig ziek persoon als je dat zelf ook bent geweest. Of oprecht blij kunt zijn als iemand een huis heeft gekocht als je dat zelf ook hebt gedaan. Ofzo.
@Hasse: balen van de hoofdpijn! Was het te koud om buiten te slapen afgelopen weekend? of was je weer te schalks gekleed en heb je een koutje opgelopen?
dinsdag 3 april 2012 om 09:59
En ik hoorde dat het UWV nog fotografen zocht, het is een groeiend markt. Ik denk dus dat Nien wel wat voorbeelden kan gebruiken, zodat ze zich goed kan voorbereiden.
http://www.ugo.com/web-cu ... shiest-pregnancy-pictures
http://www.ugo.com/web-cu ... shiest-pregnancy-pictures
dinsdag 3 april 2012 om 12:16
Lirio, daar ben ik nog nooit geweest. Ik weet dat daar heel veel mensen van mijn (freelance) werk komen en ik schaam mij niet voor mijn naaktheid, maar ik heb geen zin in verplichte kletsjes van: hoooi, hoe gaat het met je? Waar werk je op dit moment?
Zeker niet als ik al in leuk gezelschap verkeer waar ik genoeg mee kan praten.
Zeker niet als ik al in leuk gezelschap verkeer waar ik genoeg mee kan praten.
dinsdag 3 april 2012 om 19:22
quote:lamystere schreef op 03 april 2012 @ 12:16:
Lirio, daar ben ik nog nooit geweest. Ik weet dat daar heel veel mensen van mijn (freelance) werk komen en ik schaam mij niet voor mijn naaktheid, maar ik heb geen zin in verplichte kletsjes van: hoooi, hoe gaat het met je? Waar werk je op dit moment?
Zeker niet als ik al in leuk gezelschap verkeer waar ik genoeg mee kan praten.Om die reden ga ik nooit naar Elysium. Daar gaan de meeste mensen heen die ik ken.
Zeker niet als ik al in leuk gezelschap verkeer waar ik genoeg mee kan praten.Om die reden ga ik nooit naar Elysium. Daar gaan de meeste mensen heen die ik ken.
dinsdag 3 april 2012 om 19:48
quote:lirio schreef op 03 april 2012 @ 19:22:
[...]
Om die reden ga ik nooit naar Elysium. Daar gaan de meeste mensen heen die ik ken.
Ik zat zondag bij ons in de buurt in de sauna, en vroeg aan Kusuman "hoe gaan we het aanpakken als mijn ouders nu in ene binnen komen?"
De plannen van onder de sauna bankjes en op de bodem van het bubbelbad liggen tot ze uit het zicht verdwenen zijn passeerde de revue.
Echt ik ga zo met bekende naar de sauna, maar bekende tegenkomen in de sauna vind ik altijd zo raar.
Vooral in de kleedkamer, als één van beide partijen nog aangekleed is en de ander komt au naturelle binnen stappen.
[...]
Om die reden ga ik nooit naar Elysium. Daar gaan de meeste mensen heen die ik ken.
Ik zat zondag bij ons in de buurt in de sauna, en vroeg aan Kusuman "hoe gaan we het aanpakken als mijn ouders nu in ene binnen komen?"
De plannen van onder de sauna bankjes en op de bodem van het bubbelbad liggen tot ze uit het zicht verdwenen zijn passeerde de revue.
Echt ik ga zo met bekende naar de sauna, maar bekende tegenkomen in de sauna vind ik altijd zo raar.
Vooral in de kleedkamer, als één van beide partijen nog aangekleed is en de ander komt au naturelle binnen stappen.
dinsdag 3 april 2012 om 22:37
In juni opent een nieuwe sauna in de Beemster. In een oud fort. Ben benieuwd.
http://www.fortresortbeemster.nl/
http://www.fortresortbeemster.nl/
woensdag 4 april 2012 om 08:25
Goedemorgen,
Die aflevering van Phil had ik wel graag willen zien. Hoe stond Phil er zelf in, vond hij wel of niet kunnen? Eerlijk gezegd: ik val op dr. Phil. Hij heeft iets. En nu gaan jullie me keihard uitlachen. Maar ik vind hem lekker. Tenzij hij voor kinderen in een restaurant is.
Ik ga even je link kijken Hiem.
Edit: wow, mooi daar zeg en ze hebben ook veel net als in Spa S.
Die aflevering van Phil had ik wel graag willen zien. Hoe stond Phil er zelf in, vond hij wel of niet kunnen? Eerlijk gezegd: ik val op dr. Phil. Hij heeft iets. En nu gaan jullie me keihard uitlachen. Maar ik vind hem lekker. Tenzij hij voor kinderen in een restaurant is.
Ik ga even je link kijken Hiem.
Edit: wow, mooi daar zeg en ze hebben ook veel net als in Spa S.