welke buggy?

04-04-2012 14:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Ik ben opzoek naar een buggy zodat ik met een van de 2 kinderen op pad kan. (we hebben nu een duowagen).

De buggy moet eigenlijk plat kunnen, makkelijk op te vouwen zijn en het liefst mee op de fiets kunnen?

Ik had gekeken naar de maxicosi mila en of de chicco liteway..

Iemand een idee?

ps. Het kan zijn dat dit topic er nu 2x staat, maar internet liep vast.. en toen was mn tekst weg?
quote:charlotte1 schreef op 04 april 2012 @ 16:22:

De Maclaren is echt een superbuggy. Erg stevig, verstelbaar (onze kinderen konden er zelfs goed in slapen) rijdt soepel, kind van nu 5 zit er zelfs heel af en toe nog in. Geld meer dan waard! (en kan aan de universele buggydrager)

Eens. Alleen die McLaren van mij kan echt niet achterop de fiets. Dus bekijk even welk type. Ik heb er eentje met wat grotere wielen en was te groot voor achterop.

Het ligt er dus ook helemaal aan wat je ermee gaat doen. Wij gebruiken hem heel intensief vanaf dat ons kindje 3 maanden is. Kinderwagen staat werkeloos op zolder.
Dank je wel voor de reacties, ik vind de mc te duur voor die keren dat ik hem gebruik. Het zal niet dagelijks zijn.

Maar ik zal eens kijken naar de koelstra en de chicco, ik vind ook het model van de chicco erg leuk!
Wij hebben de quinny zapp xtra.

Die heeft wel een ligstand en onze dochter zit er goed in.

Het zitje kan zowel naar je toe als van je af gezet worden!

Wij hadden bij onze zoon de Chico en die zat daar juist als een zoutzak in:)
Voor mij gaf de prijs in combinatie met ervaringen de doorslag. Daardoor werd het de Koelstra: 80 euro en overwegend positieve reacties.

Ik vind het vreemd dat de prijzen zo uiteen lopen, terwijl elke buggy wel voors en tegens heeft. (Dat blijkt als je gaat zoeken.)
Ik heb een NUNA PEPP.

Ik sleep hem overal mee naartoe. Vooral handig omdat hij super makkelijk op en uit te klappen is met 1 hand. Op de fiets is hij ook heel makkelijk en stabiel met bijbehorende buggydrager. Kost wel 200 euro maar ik vind m het geld meer dan waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven