Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
murron,

daar waar de groente nu gekweekt wordt lopen natuurlijk ook katten, is goed voor de afweer denk ik dan maar. En je wast het toch van tevoren?

Ik heb mijn hele jeugd groente uit eigen tuin gegeten en wij hebben altijd katten gehad en toch nooit toxoplasmose opgelopen, dus volgens mij loopt het zo'n vaart niet.

En als je er nog een paar afrikaantjes bij zet blijven de katten ook nog uit de buurt.

Ik heb eigenlijk nog nooit van luier merk gewisseld, bestel ze op mijn werk en vind het wel makkelijk. Alleen in Maleisie hadden we anderen, daar hadden we op het laatst echt een prutmerk, had voor de terugvlucht nog nwe gekocht omdat die andere zo bagger waren.
Maya, pijp helemaal onderaaan 13 cm breed, op kruishoogte ca 16,5' en de taille is 17 cm
Luiers: hier zweer ik bij p@mpers.... altijd voor T gehad, en nu voor M tot nu toe ook alleen maar..

Voor T hoeven we nu overdag geen luiers meer hebben, ze krijgt nu op dagen dat ze naar het kdv gaat een kruidv@t luierbroekje aan, en voor de nacht een kruidv@tluier...

Murron: M had vandaag ook weer 5 flessen (naja, 4,5 want de laatste ging maar de helft van op).. Het was natuurlijk ook een lange dag, en morgen ook, dus dan zal hij wel op 5 uitkomen...

Ik heb liever dat hij dan 4 krijgt en die helemaal opdrinkt, dan 5 en er een potje van maakt door slecht te drinken en meer dan de helft per fles over te laten.

Maya: jou beide J's zijn ook goed bezig! J1 ook al bijna zindelijk overdag! Scheelt idd een hoop in de kosten! Wij doen nu met een (groot)pak luiers (56 stuks) maar liefst 8 weken!!

En J2 aan het lopen gegaan! Jeeeeeej!!!

Nou M heeft net zijn laatste voeding (naja, de helft ervan dan) gehad.. Alles ligt klaar voor morgenvroeg, zodat ik (hopelijk) niets vergeet, en we allemaal op tijd klaarzijn, en om even voor 7 de deur uitkunnen.... Pfffffff.... Om 16.45 hoop ik weer met kids thuis te zijn, en kan de avondspits weer beginnen. Man is werken dan, dus ik mag het alleen doen.. Volgens mij val ik morgenavond om 19.00 ook in slaap

Als ik er morgenavond aan toe kom, laat ik weten hoe de eerste werkdag gegaan is...

Truste allemaal!
Succes justdeb! Pfff voor zeven de deur uit..........
Succes morgen deb!!

Moom, bedankt voor het opmeten. Ik heb 1 broekje wat hem goed zit in 86, die ga ik morgen even opmeten
quote:DJ.Momo schreef op 04 april 2012 @ 22:05:

Succes justdeb! Pfff voor zeven de deur uit..........

Dat is vrij normaal als je geen kantoorbaan hebt hoor.

Justdeb, ik denk morgen aanje, als ik ook kort voor 7 de deur uit ga
zo zal ik nu eens een update schrijven hier.

Ik zweer bij Pampers hoor, en ik vind het helemaal niet zo duur eigenlijk. N. gebruikt max 5 a 6 luiers per dag, als ze naar kdv gaat thuis 2 soms 3. Ik koop vaak 3 pakken voor 30 euro (en vaak -/- 10 euro korting via bonnen) dus dat is het geld niet.
wat kosten dan bijv. kruidvatluiers?

ik heb de pampers dus voor minder dan de inkoopsprijs ben ik sinds gisteren achter
Ik zweer ook bij P@mpers. Vind de luiers van Kruidv@t echt 10x niks !!

Hier idd ook met aanbiedingen bij Et0s en met bonnetjes (korting op korting, dat mag hier)
Ik heb ook dagen dat ik om 07.15 uur begin dus half zeven weg. Tis niet mijn hobby zeg maar.

Hier alles goed, beginnen met de voorbereidingen voor N. d'r verjaardag. Over anderhalve week is het zover. Leuk hoor maar wel weer druk, met eten voor 40 man/vrouw/kind. Maar ik heb er zin in iig. Hopelijk N. ook .

Ze hobbelt trouwens iedere avond op haar paard, soms gaat dat niet helemaal goed met d'r voetjes. Dus hobbelde ze weer tegen d'r voeten aan, zeg ik 'kijk uit'. Ze zegt, met een boze stem 'ja kijk uit paard'. Je kon me opvegen.

Ik vind het echt een toffe leeftijd nu. Ze zat zondagochtend op de fiets, we waren naar kom in de kas, en ze was het niet met ons eens. Dus gaat ze boos zitten kijken in d'r stoeltje. Zegt ze uit zichzelf "N. boos, papa en mama niet lief'

Echt zo grappig dat ze die verbanden gaat zien.
Jeetje wat vroeg... ik begin meestal pas om kwart voor 9... Wij gaan pas thuis weg rond kwart over 8... Ik ben om half 7 nog niet eens wakker...
Fan, ik werk 4 * 9 dus ik moet ook wel. Het zijn alleen hele lange dagen, ook omdat ik ook de avonden nog met N. alleen heb want vent is aan het werk.

Daarom ook petje af voor justdeb, die heeft dat ook en dan nog twee kids.

Justdeb, is het voor je man tijdelijk dat hij geen dagdiensten draait of permanent? Kan een werkgever dat zomaar bepalen, dat er geen dagploeg meer is? En krijgt hij dan wel 150 of 200% uitbetaald? ik weet niet wat voor werk hij doet maar het is nogal een beslssing van een werkgever om zomaar de dagploeg af te schaffen.
Fan, voordeel is wel dat ik i.p. wel al om 16 uur vrij ben, nu redt ik dat meestal niet, maar vind het wel lekker dat ik nog redelijk veel tijd dan met H heb. En weinig kookstress want warm gegeten heeft ze dan toch al.

Schenken jullie eigenlijk iets met Pasen? Schijnt hier dus vrij standaard te zijn.
Succes vandaag deb! Al ben je al lang en breed onderweg nu.

Gw, schenken? Aan wie en wat dan? Ik heb een paastak staan dat dan weer wel. En heb een eierverfmolen gekocht en dan gaan we zondagmorgen verven!

Ik zweer ook bij pampers trouwen. Wij gebruiken de active fit 4+.
Hee rainie, hoe is het met jou dan?? Alles weer een beetje te boven?

We geven r niks, ze krijgt de week erna genoeg denk ik. Vroeger kregen we wel nieuwe kleren voor Pasen.
Kruidvat luiers zijn 12,99 afhankelijk van de maat hoeveel erin zit. Voor maat 4+ zijn dat er 72.

Dit zijn de enige luiers waarmee de kinderen s ochtends nog droog zijn (waarschijnlijk plassen ze nogal veel s nachts). Heb al heel wat luiers geprobeerd in aanbieding, maar vond de rest allemaal slechter voor de nacht.

wij doen niks met pasen. Zegt me nou heleml niets. Andere jaren moet ik dan ook werken, maar dit jaar vrij. Hoef alleen koninginnedag te werken, van de komende feestdagen.

Mijn diensten zijn sowieso heel onregelmatig, ik werk echt nooit van 9-5. Vind het nu wel lekker, altijd gedeelte van de dag bij de kinderen thuis, maar ook altijd s nachts oppas nodig. Wordt over 1,5 jaar wel lastig als j1 naar de basisschool gaat.
Ik denk dat ik me deze pasen maar eens uit ga schrijven bij de kerk. Heb er helemaal niets mee, sorry als ik mensen voor hoofd stoot
sowieso mexxgirl...

Ik sta niet eens ingeschreven.
We zaten net appeltje te eten, heb ik appeltje op. krijg ik schouderklopje van j1 zegt hij memo is een grote jongen. hihi

moom, broekje is te wijd om de benen voor j2 (idd wel smal om de buik). had nog 2 broekjes van j1 bewaart die er smal uitzien (1met zelfde maten bij benen als jij zei) maar zijn beide toch te wijd die gaan maar direct door naar kleine grote neef (die is met zn 7maand al 11,5kg) volgende week ga ik met mn moeder even shoppen en dan neem ik t broekje wat goed zit maar mee en dan de andere broekjes er maar opleggen.
Ik ook niet, kost alleen maar meer belasting hier
quote:germanwings schreef op 05 april 2012 @ 10:34:

Ik ook niet, kost alleen maar meer belasting hier

werkelijk?

Sja, hier van huis uit hele circus doorlopen. Mag dus maar liefst 6 brieven gaan schrijven dat ik me 'er niet meer verbonden mee voel' om netjes te blijven.
Kirchensteuer heet dat hier, aantal % van je salaris
Stond net bij de printer, werd ik gefeliciteerd door een collega met m'n zwangerschap... Sjeemig. Ik heb maar gezegd dat ze het nog even stil moet houden (ontkennen lukte me toch niet met m'n rooie kop). Ik zei "ja, ik ben zo moe, ik zie eruit als een lijk. Daar zul je het wel aan gezien hebben" . Nee, het was m'n buik....
dus, speec.
Speec

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven