Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Ja, lach maar... Hoe moet ik dit in vredesnaam nog 2,5 week verborgen houden?

Overigens vind ik het wel een impertinente vraag. Misschien had ik vandaag gewoon wat last van gasvorming ofzo? Ik zou zoiets nooit tegen iemand durven zeggen.

En ik voel me dus al lelijk met m'n witte hoofd met blauwe wallen en blijkbaar heb ik dus ook een hangpens.
Dat ben ik met je eens Speec, ik zou dat ook echt niet zomaar aan iemand vragen/suggereren.

Misschien met kleding iets verbergen? Of misschien heeft ze het toch gewoon aan je gezicht gezien en dacht ze daardoor het ook aan je buik te kunnen zien...

Toen ik van R. 6 weken zwanger was, vroeg iemand die bij ons kwam eten (zij hadden het nagerecht gemaakt) "mag jij eigenlijk wel een toetje met alcohol er in?" Ze zag het aan mijn ogen zei ze.
arme speec.

ik heb hier op kantoor ook heel wat vrouwen vroeg in de zwangerschap al gespot, maar sommigen tot hun verlof zelfs er nooit naar durven vragen!

Niet volgende week paasvakantie?
Oh speec

Hier laatst plaatsvervangende schaamte, ik was in rontgenruimte aan het werk met vpl

stormt baas binnen, wat doet zij hier, weg!!!" we keken allebei een beetje dommig, zegt baas ja zij is toch zwanger?

Uh nee, alleen beetje dik, auch
ooh ik had dat ook met de buurvrouw van Moom, vroeg ook hardop aan Moom wanneer ze een nieuw buurjongetje of -meisje kregen. ehm nou niet dus
quote:Becky26 schreef op 05 april 2012 @ 16:22:

ooh ik had dat ook met de buurvrouw van Moom, vroeg ook hardop aan Moom wanneer ze een nieuw buurjongetje of -meisje kregen. ehm nou niet dus je moet weten dat buurvrouw 50+ is. hihihi. maar haar poetsie is wel hoogzwanger.
Ik draag al wat wijdere kleren dan normaal.... Nou ja, dan speculeren ze nog maar even over of ik zwanger ben of niet. Ik maak het niet eerder bekend dan na de echo.

Nu lang paasweekend!

Na, 12w krijg je ook weer meer energie, toch? Ben zoooo moe. Herken dat niet echt van de vorige keer.
Ik kreeg laatst ook te horen : Ben je weer zwanger? Antwoord : Nee hoor gelukkig niet, ben gewoon veel te vet !

Hihihihihihi.
Berend loopt! Ik kwam net thuis en hij sjouwt ineens de hele kamer door. Zo gaaf. Moest zelfs een traantje wegpinken, maar ik ben ook hormonaal belast natuurlijk.
Wow, gaaf speec!
Laatste stukje is dan nog snel gegaan ineens speec, had hij helemaal de smaak te pakken na de losse stapjes? Gaaf hoor!

Justdeb, hoe is het gegaan vandaag (en vanavond thuis?)

H wordt echt zo wijs, ik was haar lopend gaan halen bij de go omdat ik toch nog even bij de post moest zijn en parkeren daar een crime is. Terug kwam ze een pakje zakdoekjes tegen, zegt ze mama, tassendoekje (heeft ze dus gewoon het duitse woord letterlijk naar het nederlands vertaald!)

En haar bodywarmer heet tegenwoordig bauchjacke (buikjas ).
voor Berend!
Haaaaaaiiii!!!

Ik leef nog!!! hahaha!

Maar maaaan ik ben moe!

Vanmorgen begon heel goed, alles liep op rolletjes... tot 6.30, toe heeft M nog even álles wat hij had opgedronken, uitgespuugd. Hij eronder, ik eronder, álles... Dus huphuphup alles weer schoon.. Man uit bed geroepen om op de kids te letten, zodat ik mezelf ook weer op kon frissen.. Man de rest van de fles gegeven, en toen we op het punt stonden weg te gaan, gooide hij dat er ook weer uit... Pfffff....

Maar goed, we waren op tijd de deur uit, en ik was op tijd op mijn werk.. (had uiteraard nog wel even gebeld hoe het met M was, maar die was ubervrolijk, en had later alles opgedronken en niet meer gespuugd). Als man niet thuis gewees was, waren we echt te laat geweest...

Prima gewerkt vandaag, al was het weer erg wennen..

Vanavond ging ook prima, we waren om 16.45 weer thuis, meteen eten opgezet, nog even lekker met de kids bezig gehouden, gegeten met T, beide kids weer opgefrist, M gevoed, en om 19.30 lagen ze beide in dromenland..

Maar als ik dit zo meerdere dagen in de week moet doen, ben ik wel kapot denk ik...

Oh en T had het super gedaan vandaag op het kdv, ze was 3x wezen plassen op het toilet daar! Ze was zó trots op zichzelf, en ik was uiteraard megatrots op haar!
Zo, nu even reageren...

Beck: dat bedrijf waar man werkt, is gewoon 1 grote puinhoop.. er is nog 1 dagdienst over, en alle anderen werken alleen 's avonds en 's nachts... Niet altijd even fijn.. Is gewoon even door de baas bepaald... Ze krijgen wel onregelmatigheidstoeslag idd, maar weet niet hoeveel %.

Speec: oef, die collega van jou durft wel met die opmerking! En jeeeeeeej... Berendje loopt! Wat goed!
Ooh, dat klinkt stressvol, deb! Maar de kop is eraf zullen we maar zeggen. Wel leuk om je collega's weer te zien?

Ja, ik ben supertrots op Berend. Hij heeft eerst 3,5 maand langs bank en tafel gescharreld, toen 3 weken achter z'n loopwagen en nu heeft ie ineens het licht gezien. Hij heeft natuurlijk gehoord dat j2 het ook kan...
Hoera voor Berend! En wat zijn ze dan ineens groot he!

En ik zou het ook nooit aan iemand vragen of ze zwanger is..

Fijn dat je eerste dag goed gegaan is deb. Is 's morgens inderdaad ook even wennen om er even een ritme in te krijgen. Ik moet zeggen dat het hier goed gaat. We hebben nu een lekker ritme en ik ben altijd mooi op tijd voor mijn werk.

Ik gebruik ook luiers van p@mpers. Ze bevallen mij toch het beste. Voor D gebruik ik alleen 's nachts nog een luier, en voor S koop ik altijd p@mpers in de aanbieding.

Laatst nog bij een supermarkt hier 6 pakken gekocht, waren al in de aanbieding en je kon er een 20 procent kortings sticker op plakken, kostte het per pak nog maar 6 euro. Dus 6 pakken voor 36 euro.
Maya, jammer dat het broekje het ook niet is. Imps en elfs valt ooknwel smal. Ik hoop dat je wat kunt vinden!
Sorry dat ik even inbreek: Fanatic, ik heb je een mailtje gestuurd. Zou fijn zijn als je vanavond of morgenochtend reageert (als dat lukt!)
quote:_kara_ schreef op 05 april 2012 @ 20:58:

Sorry dat ik even inbreek: Fanatic, ik heb je een mailtje gestuurd. Zou fijn zijn als je vanavond of morgenochtend reageert (als dat lukt!)Het is maar dat je het weet fan
Hier op werkdagen ook om 7.00 weg en rond 17.30 thuis...

Speec: ik vind het ook nogal wat van collega om dat te vragen/zeggen, zou ik nooit durven!

Ik herken dat wel hus: ik zie het ook vaak aan iemands gezicht.

Mensen verwachten het bij ons met de leeftijd van S wel steeds. Sommige vragen rechtstreeks of we een tweede willen, anderen zijn wat subtieler. Ik merk het ook erg aan mijn familie dat ze me 'in de gaten houden' qua alcoholgebruik enzo.

Speec: wat gaaaaf dat Berendje loopt, gek he dat ze eerst wat prutsen en dan ineens de hele kamer doorlopen.
Jeeeeeh, hoera voor Berend!! En voor Speec haar dikke pens! (moet je nagaan hoe slank je normaal bent, dat jouw collega dat niet alleen ziet, maar ook nog durft te benoemen!) Ach, ik voelde me ook een walvis die eerste paar weken, weet wat je bedoelt.. Met 16 weken gingen mijn darmen weer normaal doen.. En toen ging ook de vermoeidheid weg (sorry..)

Hier om strak half 8 de deur uit en rond 18:30 weer thuis (behalve als ik F. moet ophalen op maandag). Lijkt me op die dag ook wel even stressen hoor! Maar goed, dan moeten we gewoon wat vroeger opstaan.. (nu al zin in!)

Uitschrijven voor de kerk? Geen idee of ik sta ingeschreven eigenlijk.. Houden ze geen presentielijsten bij? Dan kunnen ze zien dat ik al zo'n 23 jaar niet meer geweest ben.. Wel grappig dat je dan Pasen kiest om zo'n beslissing te nemen Moom, hebben ze het eindelijk een keer druk in die kerk, moeten ze jouw opzegging nog eens gaan verwerken..

Rain, hoe is t nu? Lichamelijk weer helemaal hersteld? En verder? Leuk, eieren verven met S! Verkopen ze nog ergens die oogjesstickers enzo? F. is nogal into the stickers. En ook into de eieren, dus dat lijkt me een geslaagde combi!

Lief is dat he Maya, als je kinderen je gaan prijzen..? F. zegt nadat ik een liedje heb gezongen ook heel vaak: "oet zo!"

Ze gaat nu echt liedjes meezingen, zo scheetig. Poesje mauw, en dan even niets en dan heel hard "gauw!" "melk!" "jou!" Leuk hoor, zing ik t toch niet voor niets..
Ik krijg de laatste tijd ook weer heeeeeeeeeel vaak de vraag of wij geen 2e willen en als ik dan zeg dat we twijfelen er meteen achteraan dat het zielig is voor H en dat we echt een 2e moeten nemen (en bedankt)
hier idem dito GW. En als ik dan zeg dat ik vind dat N. zo groot wordt zegt iedereen dat het tijd wordt voor een tweede.
Pasen, is toch feest van wedergeboorte? Hihi maar loop er al langer mee, heb helemaal niets met katholieke kerk als instantie, of het geloof. Heb even gewacht ivm doop nichtje, broer kent wel ons standpunt mbt geloof, maakte hem niets uit voor peter/meterschap. Was meer eer. Dan vond ik het goed.
Speec, wat goed van berend! schattig is dat losse stappen he?

en wat een gedurfde vraag van je collega!

justdeb, dag dus overleefd. als je man avonddienst heeft kan hij dan niet pas s middags de kinderen weg brengen?

hier gaat vent er dan s ochtends met de kindjes eruit als ik moet werken. al komt dat door slaapdiensten niet vaak voor dan slapen ze bij mn ouders

de vraag of iemand geen 2e zou willen zou ik ook niet zo snel stellen. zelfde geldt ben je al een tijd bezig en wil t niet lukken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven