Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
donderdag 5 april 2012 om 11:33
Nee hoor, Lé, je bent niet de enige die met waterstofperoxide en honing gorgelt en zich er zeer bewust van is dat je stem hét instrument is. Wist alleen niet dat je het spul tot 15% moest verdunnen, vandaar dat er geen geluid uit me kwam.
Gelukkig heb ik via Twitter heel vlot een stembanddonor weten te vinden. Morgen vindt de hersteloperatie al plaats. De donor is trouwens een man, dus ik verwacht zondag Jezusachtiger te klinken dan voorheen. Al met al geen slecht nieuws dus.
Gelukkig heb ik via Twitter heel vlot een stembanddonor weten te vinden. Morgen vindt de hersteloperatie al plaats. De donor is trouwens een man, dus ik verwacht zondag Jezusachtiger te klinken dan voorheen. Al met al geen slecht nieuws dus.

donderdag 5 april 2012 om 13:58
Mag ik even lachen?
Ja?
Fijn!
Nooit eerder waterstofperoxide in mijn haar gedaan. Net wel. Er is een wereld voor me open gegaan, nu al, en dat spul is nog niet eens een uur aan het intrekken!
Gaat er een spreekwoord niet over dat die meer lol hebben, die blondjes?
Nou, dan mag die lol wat mij betreft beginnen.
De MP daar heb ik even een hard hoofd in. Ik weet dat een ander populair gezegde is dat een slechte generale een fantastische premiere oplevert en daar ga ik me dan nu maar aan vasthouden.
Hoe lang moet dat intrekken, die waterstofperoxide? Is anderhalf uur genoeg?
Ja?
Fijn!
Nooit eerder waterstofperoxide in mijn haar gedaan. Net wel. Er is een wereld voor me open gegaan, nu al, en dat spul is nog niet eens een uur aan het intrekken!
Gaat er een spreekwoord niet over dat die meer lol hebben, die blondjes?
Nou, dan mag die lol wat mij betreft beginnen.
De MP daar heb ik even een hard hoofd in. Ik weet dat een ander populair gezegde is dat een slechte generale een fantastische premiere oplevert en daar ga ik me dan nu maar aan vasthouden.
Hoe lang moet dat intrekken, die waterstofperoxide? Is anderhalf uur genoeg?
donderdag 5 april 2012 om 14:23
Ik heb inmiddels ook het idee dat niet ieders focus en prioriteit bij een succesvolle MP uitvoering ligt... We gingen toch voor lovende recenties in "Met het oog op Bunnik"? En we doen het toch uiteindelijk allemaal voor de eenbenige kangaroes (en de studiereis naar Australië)? Nou dan! Beetje meer toewijding is welkom, me dunkt!
Wat mis ik op zulke momenten de inbreng van Meds... Dat gezamel en gezemel en democratisch gedoe is helemaal des Beo's en het proces zal wel allemaal in zuivere harmonie met elkaar verlopen, maar we moeten het resultaat niet uit het oog verliezen!
Zo, ik ga zo Pamela ophalen van het station. Beetje werken aan onze schoonmoeder/ schoondochter band. Ik ga haar bemoeizuchtig, zacht dwingend doch vooral immer goedbedoeld en liefdevol opdringen wat ik denk dat goed voor haar is.
Wat mis ik op zulke momenten de inbreng van Meds... Dat gezamel en gezemel en democratisch gedoe is helemaal des Beo's en het proces zal wel allemaal in zuivere harmonie met elkaar verlopen, maar we moeten het resultaat niet uit het oog verliezen!
Zo, ik ga zo Pamela ophalen van het station. Beetje werken aan onze schoonmoeder/ schoondochter band. Ik ga haar bemoeizuchtig, zacht dwingend doch vooral immer goedbedoeld en liefdevol opdringen wat ik denk dat goed voor haar is.

donderdag 5 april 2012 om 17:40
Eens met Duup: kan best, een kale Judas. Geen haan die ernaar kraait, denk ik.
Eh, Yette, wat is er mis met de stem van meneer Leerdam? Snel reactie s.v.p. want als hij een soort Communards of Mongoolse boventoonzanger geluid produceert, hoor ik dat graag voordat ik mijn stembanden laat vervangen door de zijne.
Eh, Yette, wat is er mis met de stem van meneer Leerdam? Snel reactie s.v.p. want als hij een soort Communards of Mongoolse boventoonzanger geluid produceert, hoor ik dat graag voordat ik mijn stembanden laat vervangen door de zijne.

vrijdag 6 april 2012 om 05:08
W00t!
Wat leuk je te zien! Kom je gezellig terug of kom je alleen maar even zwaaien? Ik hoop op het eerste!
BEO's, ik las op facebook dat er door ons veel getwitterd wordt over de te hippe lipgloss van Maria en de suffige uitstraling van Petrus (Frans Bauer, dus wat wíl je?!) in de andere passion (hoezo nou weer in het Engels? Is 'passiespelen' te dubbelzinnig of zo?). Helemaal mee eens! Met die twits tweety's berichten! Fakkel ze maar af.
De aanplakbiljetten voor onze eigen passie zijn klaar. De tekst luidt;
Voor een spel met passie, kom naar onze club en deel de passie met ons!
Zegt dat niet alles?!
Kort - en meer paste er ook niet op het A-tje met lettergrootte 36 - en het geeft aan hoe gepassioneerd we zijn over het paasverhaal. Komt wel over he, zo?
Ben benieuwd of het kijkers trekt.
Ik hoop dat de mensen die komen een beetje betrokken zijn en mee willen doen.
En dan daar onder dat de entree vijf euro is (inclusief twee koffie en parkeren) gewoon in kleine letters.
Wat leuk je te zien! Kom je gezellig terug of kom je alleen maar even zwaaien? Ik hoop op het eerste!
BEO's, ik las op facebook dat er door ons veel getwitterd wordt over de te hippe lipgloss van Maria en de suffige uitstraling van Petrus (Frans Bauer, dus wat wíl je?!) in de andere passion (hoezo nou weer in het Engels? Is 'passiespelen' te dubbelzinnig of zo?). Helemaal mee eens! Met die twits tweety's berichten! Fakkel ze maar af.
De aanplakbiljetten voor onze eigen passie zijn klaar. De tekst luidt;
Voor een spel met passie, kom naar onze club en deel de passie met ons!
Zegt dat niet alles?!
Kort - en meer paste er ook niet op het A-tje met lettergrootte 36 - en het geeft aan hoe gepassioneerd we zijn over het paasverhaal. Komt wel over he, zo?
Ben benieuwd of het kijkers trekt.
Ik hoop dat de mensen die komen een beetje betrokken zijn en mee willen doen.
En dan daar onder dat de entree vijf euro is (inclusief twee koffie en parkeren) gewoon in kleine letters.

vrijdag 6 april 2012 om 13:03
goeie tekst Leo!
Ik wilde trouwens wat vanaf mijn smartfoon twitteren, maar ik heb vodafone, dus je begrijpt dat mijn berichtje pas met Pinksteren door komt.
Hoedanook, een kale Judas daar heb ik moeite mee. Heb je niet een mooie kortgedekte TP liggen?
Ik ga weer meisjes, ik ga me inleven in mijn rol van Romeinse legionnair. (=Gladiator kijken)
Ik wilde trouwens wat vanaf mijn smartfoon twitteren, maar ik heb vodafone, dus je begrijpt dat mijn berichtje pas met Pinksteren door komt.
Hoedanook, een kale Judas daar heb ik moeite mee. Heb je niet een mooie kortgedekte TP liggen?
Ik ga weer meisjes, ik ga me inleven in mijn rol van Romeinse legionnair. (=Gladiator kijken)
vrijdag 6 april 2012 om 14:17
Prima tekst, Leo. Ik hoop trouwens van harte dat je deze keer gewoon je computer hebt gebruikt en de affiches bij de copyshop hebt geprint en niet, zoals vorig jaar, met de fluorescerend gele maker 300 A4-tjes hebt beschreven. Dat oogde nogal onprofessioneel en bovendien waren ze na twee maartse regenbuien niet meer te lezen.
Wat leuk, Star, die vertraging bij Vodafone. Vond het met ouderwetse fotorolletjes ook altijd zo leuk dat je pas maanden later het resultaat te zien kreeg en dan vaak verrast was. Fijn dat ze bij Vodafone een vergelijkbaar principe hanteren. Dat vlugge gedoe van tegenwoordig ontbeert toch z'n charmes. We zien het wel rond Pinksteren. Ben benieuwd.
Wat leuk, Star, die vertraging bij Vodafone. Vond het met ouderwetse fotorolletjes ook altijd zo leuk dat je pas maanden later het resultaat te zien kreeg en dan vaak verrast was. Fijn dat ze bij Vodafone een vergelijkbaar principe hanteren. Dat vlugge gedoe van tegenwoordig ontbeert toch z'n charmes. We zien het wel rond Pinksteren. Ben benieuwd.
vrijdag 6 april 2012 om 15:25
Hadden ze in die tijd niet van die theedoeken om het hoofd? Dan maakt een beetje kaal toch niet uit? Heb je wel haar bewaard, of een geschikte TP, voor een ringbaardje?
Elynn
Speciaal voor jou maak ik vanavond foto's met een rolletje, die je volgend jaar januari mag laten ontwikkelen. Gezellig, foto's van de Passie zo na de kerstdagen. Heb helaas geen Vodafoon, dus daarmee kan ik je niet van dienst zijn.
Elynn
Speciaal voor jou maak ik vanavond foto's met een rolletje, die je volgend jaar januari mag laten ontwikkelen. Gezellig, foto's van de Passie zo na de kerstdagen. Heb helaas geen Vodafoon, dus daarmee kan ik je niet van dienst zijn.
Later is nu
vrijdag 6 april 2012 om 15:56
Dankzij het spoelen met de waterstofperoxide 15% heb ik nu ook groene tanden. Een net iets andere tint mijn groene gezicht en groene handen, maar dat is natuurlijk wel natuurgetrouw. Mijn blauwe plekken van vorige week, zijn inmiddels ook groen en geel. (Dank Elynn dat je dat kruis van je keihard tegen mijn hoofd knalde, de wijkagent heeft al drie keer gevraagd of het allemaal wel goed met mij en mijn huwelijk met Egel gaat. De man heeft nog niet door dat wij allang gescheiden zijn.)
Ik denk dat ik een heel geloofwaardige olijfberg of olijfboom kan zijn. Wie is dan nu Kajafas?
Ik denk dat ik een heel geloofwaardige olijfberg of olijfboom kan zijn. Wie is dan nu Kajafas?

zaterdag 7 april 2012 om 11:05
Spoek, sorry dat ik het kruis tegen je hoofd roste. Door het vele, vele oefenen ben ik er inmiddels helemaal mee vergroeid en heb ik vaak niet door dat ik 3,5 meter aan kruis met me meedraag. Vooral als ik me omdraai levert dat nogal eens bloederige toestanden op.
Yette, ik begrijp nu waar je heen wilde met die opmerking over meneer Leerdam. De stembandhersteloperatie verliep gister vlotjes, maar ik klink nu als een leugenachtige Surinamer. Dat Surinaamse is op zich niet erg (want multiculti), maar dat gelieg en gedraai moet ik nog wel even kwijt zien te raken. Ik ben immers de weg, de waarheid en het leven. En aan die waarheid schort het 'm nu dus.
Vrouwen, ik ga weer op pad met m'n kruis. Wel wat frisjes in m'n lendendoek, maar dat mag de pret niet drukken.
Yette, ik begrijp nu waar je heen wilde met die opmerking over meneer Leerdam. De stembandhersteloperatie verliep gister vlotjes, maar ik klink nu als een leugenachtige Surinamer. Dat Surinaamse is op zich niet erg (want multiculti), maar dat gelieg en gedraai moet ik nog wel even kwijt zien te raken. Ik ben immers de weg, de waarheid en het leven. En aan die waarheid schort het 'm nu dus.
Vrouwen, ik ga weer op pad met m'n kruis. Wel wat frisjes in m'n lendendoek, maar dat mag de pret niet drukken.

zaterdag 7 april 2012 om 19:03
Komt helemaal goed, Koor. Ik heb nog een doosje rooie staan om de stembanden te smeren en ons moed in te drinken. En Elynn krijgt wat mij betreft een hele fles voor zichzelf. Het minste dat we kunnen doen is haar zó dronken voeren dat het publiek, ondanks haar ongeloofwaardige stem, het idee krijgt dat ze de waarheid wel moet spreken. Zij speelt per slot de weg, de waarheid en het leven.

zondag 8 april 2012 om 07:57
Ik slik al een week betablokkers en ben zo relaxed als een cowboy. Het enige waar mijn hartslag een beetje van omhoog ging is het nieuwsbericht dat een Braziliaanse Judas zich per ongeluk écht had opgehangen in een al te realistische uitbeelding van de zelfmoord en niemand dat doorhad, een paar minuten lang.
Jullie snappen dat ik hoop dat jullie een beetje beter opletten dan onze Braziliaanse collega's.
Elf uur he? Verzamelen?
Starshine heb jij de baard-TP's bij je? Yet, zijn de lamabulten er voor de borsten van Maria Magdalena? De drank is ook geregeld zie ik.
Ik heb ook getwitterd met mijn nieuwe #leovandebeo account. 'deel onze passie!' heb ik de wereld ingestuurd.
Tot straks!
Jullie snappen dat ik hoop dat jullie een beetje beter opletten dan onze Braziliaanse collega's.
Elf uur he? Verzamelen?
Starshine heb jij de baard-TP's bij je? Yet, zijn de lamabulten er voor de borsten van Maria Magdalena? De drank is ook geregeld zie ik.
Ik heb ook getwitterd met mijn nieuwe #leovandebeo account. 'deel onze passie!' heb ik de wereld ingestuurd.
Tot straks!