Hollands Got Talent 2012
vrijdag 6 april 2012 om 21:12
quote:Summerdance schreef op 06 april 2012 @ 21:05:
[...]
Whoehahahahahahah......ik dacht dat je wegging!
Pip, waar blijft de foto van VVNee joh ik heb geen sociaal leven dat weet je toch
[...]
Whoehahahahahahah......ik dacht dat je wegging!
Pip, waar blijft de foto van VVNee joh ik heb geen sociaal leven dat weet je toch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 april 2012 om 21:13
quote:giuliettacapuletti schreef op 06 april 2012 @ 21:11:
Mij maakt het niet uit eigenlijk, of iemand met nickname vriend is of privé. Had ik op Hyves ook. Maar een beetje gek is het wel soms.
Mij geeft het ook niet, dat ik bijv. Pippin niet ken ofzo, maar ik wil gewoon niet dat er mensen zijn die mij IRL kennen en die misschien ook wel hier lezen en dan denken: verrek, daar heb je Pip en Sum en dan zal Soleil wel Frans Zonnetje zijn.
Of zeg ik nu iets heel raars?
Mij maakt het niet uit eigenlijk, of iemand met nickname vriend is of privé. Had ik op Hyves ook. Maar een beetje gek is het wel soms.
Mij geeft het ook niet, dat ik bijv. Pippin niet ken ofzo, maar ik wil gewoon niet dat er mensen zijn die mij IRL kennen en die misschien ook wel hier lezen en dan denken: verrek, daar heb je Pip en Sum en dan zal Soleil wel Frans Zonnetje zijn.
Of zeg ik nu iets heel raars?
vrijdag 6 april 2012 om 21:14