Welke stofzuiger is het best?

06-04-2012 22:56 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al bijna tien jaar zo'n gele Philipsstofzuiger maar ik wil een nieuwe. We hebben boven vloerbedekking en beneden hout en steen. Daar werkt die andere nog prima voor maar we hebben een tussendoorgoedkoopkreng gekocht voor boven en die is inmiddels kapot.
Ik een zakloze Philips.

En ben tevreden, erg fijne mond met extra haren aan de zijkant die goed in hoekjes komt en net iets boven de 100.

Dyson is mij toch te duur en ze komen niet fijn uit de test van de consumenten bond.
Wij hebben een Miele, en daar ben ik heel blij mee.
Ik heb een Dyson en zweer er bij. Nog nooit zo'n fijne stofzuiger gehad.
Ik heb ook al zoveel stofzuigers gehad maar nu sinds kort een Miele.. Jemig, dat kreng dat zuigt!

Geweldig!

Nog nooit zo'n fijne gehad.

Alleen een beetje kort snoer, maar dat neem ik voor lief.
Eens een miele altijd een miele!!
Ik heb ook een Miele, voor boven. Een cats&dogs gebeuren. Maar de Dyson vind ik beter, hoe goed de Miele inderdaad ook is.
Een bejaarde Miele.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb twee stofzuigers waarvan de Miele idd het hardste zuigt. Maar het ding is wel loeizwaar, dus voor boven heb ik een andere (waarmee ik ook de zoldertrap op en neer moet).

Die Dyson is toch zakloos? Is het legen dan geen vies karweitje?
.
Ik heb er nu eentje van het kijkshop huismerk. Maar die ligt continue onderste boven. Niet geschikt dus. Ik mis mijn dyson nog iedere dag.
Het legen van de Dyson is net zo niet vies als een zak verschonen. Je gooit gewoon het reservoir leeg, waar een handvat aan zit. Dus nee, niet vies.
helemaal blij met de marathon van Philips, zakloos en het filter is ook nog eens goed en makkelijk te cleanen. Goede zuigkracht en een heel prettig ontwerp van de borstel, kom er heel goed mee in de hoekjes

er zijn verschillende varianten, dus ook verschillende prijzen, volgens mij ook te koop bij B*L.com dus lage verzendkosten
Hier al de 2e Miele, ik ben er erg tevreden over, de vorige heeft het ruim 10 jaar volgehouden, met 4 katten en 2 verbouwingen (met veel bouwstof)

De Dyson leek me ook wel iets, maar die was een stukje duurder, dus toch maar weer een Miele gekocht.
eleonora, 7 uur geleden Het legen van de Dyson is net zo niet

vies als een zak verschonen. Je gooit

gewoon het reservoir leeg, waar een

handvat aan zit. Dus nee, niet vies.

Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?
.
Heb ook een Dyson. Was best wel prijzig inderdaad maar ik wil nooit meer een andere, echt top!
quote:impala schreef op 07 april 2012 @ 07:49:

eleonora, 7 uur geleden Het legen van de Dyson is net zo niet

vies als een zak verschonen. Je gooit

gewoon het reservoir leeg, waar een

handvat aan zit. Dus nee, niet vies.

Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?Ik doe het buiten, in de grijze kliko, nergens last van hoor.
quote:zusenzoo schreef op 06 april 2012 @ 23:06:

Ik een zakloze Philips.

En ben tevreden, erg fijne mond met extra haren aan de zijkant die goed in hoekjes komt en net iets boven de 100.

Dyson is mij toch te duur en ze komen niet fijn uit de test van de consumenten bond.Deze heb ik ook pas gekocht en bevalt mij ook uitstekend!!
Ik heb ook een Dyson, nóóit meer een ander! Zuigt waanzinnig goed en is makkelijk in gebruik. Ben ook allergisch voor stof, maar kieper m net als Leo na elke zuigbeurt leeg in de container en geen centje pijn. (moet je er natuurlijk niet recht boven gaan hangen...). Oh, en hij is paars!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wij hebben de roomba robotstofzuiger. Ideaal, voor mij nooit meer een andere. Elke morgen kom ik beneden in een schone woonkamer, heerlijk.
quote:lenthe27 schreef op 07 april 2012 @ 08:18:

Wij hebben de roomba robotstofzuiger. Ideaal, voor mij nooit meer een andere. Elke morgen kom ik beneden in een schone woonkamer, heerlijk.

Daar heb ik ook wel eens naar staan kijken! Lijkt me ideaal, alleen hoe doet hij de hoekjes? Ik heb een oud huis in de binnenstad, waar geen enkele muur haaks op de ander staat. Komt die roomba daar ook bij? En kan hij zo overstappen van laminaat naar stof? (het karpet in de woonkamer, neemt hij die automatisch mee?)

Ik weet wel nu al, dat m'n twee katers het fantastisch zouden vinden en juist door die twee moet ik haast dagelijks stofzuigen waar ik echt geen zin in heb of de tijd voor heb..
Heb je huisdieren, dan is de Cat&Dog van Miele een echte aanrader, of anders een ander model van Miele (er is geen betere)

There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
De Henry van Numatic. Is een professioneel merk, dat is opgeleukt voor particulieren (oogjes erop). Doet het geweldig en is onverwoestbaar.
Ik heb geen huisdieren en het is alleen voor boven. Ik laat de stofzuiger ook boven staan. (hey Eleonora, wij hebben eindelijk ons vrijstaande huis in een Drents dorpje, niet zelf gebouwd waar je me ooit eens advies over hebt gegeven maar toch bestaande bouw gekocht....ook echt heeerlijk alleen veel schoonmaakwerk ).

Ga nu even googlen naar de Dyson, moet mijn man nog overhalen die vindt het onzin!
Ik ga 'em gewoon kopen! Zie net ook andere reacties, kan niet wachten om weer een goede stofzuiger te hebben.
Een Dyson...nooit spijt van gehad en mocht deze het ooit begeven, dan ga ik zo weer een nieuwe halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven