Welke stofzuiger is het best?
vrijdag 6 april 2012 om 22:56
vrijdag 6 april 2012 om 23:38
zaterdag 7 april 2012 om 02:20
helemaal blij met de marathon van Philips, zakloos en het filter is ook nog eens goed en makkelijk te cleanen. Goede zuigkracht en een heel prettig ontwerp van de borstel, kom er heel goed mee in de hoekjes
er zijn verschillende varianten, dus ook verschillende prijzen, volgens mij ook te koop bij B*L.com dus lage verzendkosten
er zijn verschillende varianten, dus ook verschillende prijzen, volgens mij ook te koop bij B*L.com dus lage verzendkosten
zaterdag 7 april 2012 om 07:35
zaterdag 7 april 2012 om 07:49
eleonora, 7 uur geleden Het legen van de Dyson is net zo niet
vies als een zak verschonen. Je gooit
gewoon het reservoir leeg, waar een
handvat aan zit. Dus nee, niet vies.
Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?
Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?
.
zaterdag 7 april 2012 om 07:59
quote:impala schreef op 07 april 2012 @ 07:49:
Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?Ik doe het buiten, in de grijze kliko, nergens last van hoor.
Je kiepert hem leeg in de vuilnisbak? Dwarrelt al dat stof dan niet in de rondte of omhoog? Ik ben allergisch voor stof, en kan me nauwelijks voorstellen dat dat zonder niesbui te doen is?Ik doe het buiten, in de grijze kliko, nergens last van hoor.
zaterdag 7 april 2012 om 08:01
quote:zusenzoo schreef op 06 april 2012 @ 23:06:
Ik een zakloze Philips.
En ben tevreden, erg fijne mond met extra haren aan de zijkant die goed in hoekjes komt en net iets boven de 100.
Dyson is mij toch te duur en ze komen niet fijn uit de test van de consumenten bond.Deze heb ik ook pas gekocht en bevalt mij ook uitstekend!!
Ik een zakloze Philips.
En ben tevreden, erg fijne mond met extra haren aan de zijkant die goed in hoekjes komt en net iets boven de 100.
Dyson is mij toch te duur en ze komen niet fijn uit de test van de consumenten bond.Deze heb ik ook pas gekocht en bevalt mij ook uitstekend!!
zaterdag 7 april 2012 om 08:10
Ik heb ook een Dyson, nóóit meer een ander! Zuigt waanzinnig goed en is makkelijk in gebruik. Ben ook allergisch voor stof, maar kieper m net als Leo na elke zuigbeurt leeg in de container en geen centje pijn. (moet je er natuurlijk niet recht boven gaan hangen...). Oh, en hij is paars!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 7 april 2012 om 08:30
quote:lenthe27 schreef op 07 april 2012 @ 08:18:
Wij hebben de roomba robotstofzuiger. Ideaal, voor mij nooit meer een andere. Elke morgen kom ik beneden in een schone woonkamer, heerlijk.
Daar heb ik ook wel eens naar staan kijken! Lijkt me ideaal, alleen hoe doet hij de hoekjes? Ik heb een oud huis in de binnenstad, waar geen enkele muur haaks op de ander staat. Komt die roomba daar ook bij? En kan hij zo overstappen van laminaat naar stof? (het karpet in de woonkamer, neemt hij die automatisch mee?)
Ik weet wel nu al, dat m'n twee katers het fantastisch zouden vinden en juist door die twee moet ik haast dagelijks stofzuigen waar ik echt geen zin in heb of de tijd voor heb..
Wij hebben de roomba robotstofzuiger. Ideaal, voor mij nooit meer een andere. Elke morgen kom ik beneden in een schone woonkamer, heerlijk.
Daar heb ik ook wel eens naar staan kijken! Lijkt me ideaal, alleen hoe doet hij de hoekjes? Ik heb een oud huis in de binnenstad, waar geen enkele muur haaks op de ander staat. Komt die roomba daar ook bij? En kan hij zo overstappen van laminaat naar stof? (het karpet in de woonkamer, neemt hij die automatisch mee?)
Ik weet wel nu al, dat m'n twee katers het fantastisch zouden vinden en juist door die twee moet ik haast dagelijks stofzuigen waar ik echt geen zin in heb of de tijd voor heb..
zaterdag 7 april 2012 om 09:13
zondag 8 april 2012 om 09:37
Ik heb geen huisdieren en het is alleen voor boven. Ik laat de stofzuiger ook boven staan. (hey Eleonora, wij hebben eindelijk ons vrijstaande huis in een Drents dorpje, niet zelf gebouwd waar je me ooit eens advies over hebt gegeven maar toch bestaande bouw gekocht....ook echt heeerlijk alleen veel schoonmaakwerk ).
Ga nu even googlen naar de Dyson, moet mijn man nog overhalen die vindt het onzin!
Ga nu even googlen naar de Dyson, moet mijn man nog overhalen die vindt het onzin!