Datingsite Codtetaal/ Jargon...

07-04-2012 00:18 156 berichten
--
Ik denk dat ze geen vrouw willen die de hele dag bonbons vretend op de bank naar soaps zit te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Geen flauw idee wat ze ermee bedoelen.

Past voor mij in het rijtje.. Op zok naar een "leuke" vrouw.

Of : ik ben een "leuke" jongeman van 40 . .

Wat is leuk, Wie bepaalt dat?

Totaal nietszeggend.
Ach. iedereen houdt ook van reizen, waarmee ze bedoelen dat ze met de vakamtie 14 dagen op het strand hebben gelegen in een resort in een exotisch land en aan 1 georganiseerde excursie hebben gedaan.
Vrouw die weet wat ze wil = niet timide, ambitieus, gericht op het verwezenlijken van eigen doelen in haar leven. Kan zichzelf dus vermaken en zeurt niet de hele tijd aan je hoofd over onbenullige dingen.
--
Leuk topic .

Wat ik ook niet begrijp/ irritant vind is als gasten meteen gaan vragen waar naar ik op zoek ben, tijdens een chat. Binnen een paar minuten. Wat moet ik zeggen, ik zoek een man van dat en dat type die zus en zo is voor een vaste relatie en dan graag binnen een paar jaar samenwonen, trouwen, kinderen? Tjeez.

Weet ik veel wat ik wil. Ik wil gewoon een leuk gesprek en kijken of er een klik is voor wat dan ook.

Haha zo dat moest ik even kwijt! :P Voor meer mensen herkenbaar?
"Een vrouw die weet wat ze wil" dat bestaat gewoon niet, dus daar zou ik ook nooit naar vragen. Daar is een vrouw toch een vrouw voor.
Ow, en weet je wat ik erg vind?! dat ze op zoek zijn naar een "maatje".........ga lekker naar de visboer denk ik dan...
ik vind het altijd een beetje hetzelfde geblaat als in vacatures, eerlijk gezegd. Een hoop holle termen waar je niks mee kunt.

"Ik ga ga graag uit, maar een avondje op de bank vind ik ook gezellig" is nog wel de ergste. Ja duh, wie niet?
quote:rara70 schreef op 07 april 2012 @ 02:02:

Ow, en weet je wat ik erg vind?! dat ze op zoek zijn naar een "maatje".........ga lekker naar de visboer denk ik dan... Wat een schijnheilige bullshit daar moet je al helemaal niet intrappen. Wie onder de 50 is er nu op zoek naar een maatje. De meeste hebben wel vriendinnen of vriendschappen, maar daar ga je niet mee naar bed. Ik en vele zoeken juist die fysieke klik, maatjes heb ik genoeg daar hoef ik er echt niet meer van.
Haha, heel herkenbaar! Met name van het woord "spontaan" krijg ik kokhalsneigingen. Wat is dat eigenlijk? Dat je overal superenthousiast op reageert? Ik moet er niet aan denken. Gadverdamme.

Overigens heb ik wel een hele leuke man ontmoet op RP waar ik nu al bijna vijf jaar mee samen ben.... Maar die heeft wel net zo'n hekel aan het woord "spontaan" als ik
quote:_lupine_ schreef op 07 april 2012 @ 02:08:

"Ik ga ga graag uit, maar een avondje op de bank vind ik ook gezellig" is nog wel de ergste. Ja duh, wie niet?
Spontaan is dat je vrolijk overkomt, dingen snel leuk vind, een lekkere vlotte babbel zeker niet terughoudend bent tegen onbekende nog meer van dat soort dingen dus ik snap niet wat er mis is met het woord spontaan. Als je echt zo bent mag je dat toch te kenne geven?
Of : "ik zoek iemand die stevig in zijn / haar schoenen staat"

Moet die gene zijn / haar voeten ingetaped hebben ofzo???

Of man van 40:" iemand zonder rugzakje".

Hallo dan zoek je het op de middelbare school en dat is gelukkig verboden......

Of " hou jij net als ik ook zo van lekker eten?"

Nee mijn voorkeur gaat ut naar niet lekker eten....pffff

Eigenlijk is het gewoon grappig......
quote:Tijntje schreef op 07 april 2012 @ 01:51:

"Een vrouw die weet wat ze wil" dat bestaat gewoon niet, dus daar zou ik ook nooit naar vragen. Daar is een vrouw toch een vrouw voor.Nou, ik weet wél wat ik wil. En ook wat ik niet wil! Ik wil geen man die van me verwacht dat ik mijn leven op hold ga zetten omdat ik hem heb leren kennen bijv.
quote:Tijntje schreef op 07 april 2012 @ 02:20:

[...]

Wat een schijnheilige bullshit daar moet je al helemaal niet intrappen. Wie onder de 50 is er nu op zoek naar een maatje. De meeste hebben wel vriendinnen of vriendschappen, maar daar ga je niet mee naar bed. Ik en vele zoeken juist die fysieke klik, maatjes heb ik genoeg daar hoef ik er echt niet meer van.

Ik ben bóven de 50 en zoek óók geen maatje hoor...

Fysiek moet een man me dus ook aanspreken, want vrienden en maatjes heb ik al...
Als ik in een omschrijving zie staan: Ik trek er graag met de sleurhut op uit, ben ik al weg!

Ik houd inderdaad van reizen, maar niet op die manier. Ik heb 2 jaar geleden 3 weken alleen rondgereisd in Costa Rica, dát noem ik reizen!
Het valt me op dat ze ook allemaal van een goede film met een glas wijn houden :p en dol zijn op dieren :p
En de heren willen ook allemaal de bos- en strandwandeling, wandelen en fietsen . . . . .
En ze houden allemaal van een goed gesprek
Neem het niet zo letterlijk allemaal.

Het kan soms een mensenleven duren voordat je er achter bent wie je nou eigenlijk bent. Dus wat is de geldigheid van de gemiddelde profieltekst denk je?

Het maakt echt helemaal niets uit wat je schrijft, dat heb ik zelf ervaren. Alles draait om je foto.
En als ze bij hobbyś "mn kids" hebben staan.....Kids is soieso een jeukwoord!
quote:rara70 schreef op 07 april 2012 @ 11:06:

En als ze bij hobbyś "mn kids" hebben staan.....Kids is soieso een jeukwoord!

Ik snap dat sowieso niet.

Ik heb een kind maar ook hobby's waar hij niks mee te maken heeft.

Beetje hoog moederkloek gehalte.
quote:rara70 schreef op 07 april 2012 @ 11:06:

En als ze bij hobbyś "mn kids" hebben staan.....Kids is soieso een jeukwoord!Dan weet je al zeker dat je altijd op de tweede plaats komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven