Hoe vind ik dit terug?

07-04-2012 09:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik eens wat vragen gesteld op het taartjes topic, ik heb toen hele lange antwoorden terug gekregen en zou die graag weer opzoeken.

Alleen het topic heeft ontzettend veel pagina's en ik heb geen idee op welke pagina ik heb geschreven. Weet iemand of er een manier is om dat snel terug te vinden of moet je echt alle pagina's door zoeken?

Ik lees wel wat over loepjes.. kan je die hier voor gebruiken en hoe werkt dat?

Ik hoop dat iemand kan helpen want ik wil vanmiddag een taart maken en daar heb ik die tips bij nodig...

Alvast bedankt!
Weet je een zoekterm? Dus 'chipolatataart' ofzo en dan je eigen naam rechts bij 'zoeken' invullen.

En het loepje staat onder je avatar, middelste icoontje. Dan zie je alle topics waar jij iets in hebt geschreven> Ook kun je bovenin dan kiezen voor 'bekijk berichten door Aapie'. Maar dat kunnen er evengoed nog wel veel zijn
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
aapie in "Inspiratie: taartjes! (fototopic)"
Je klikt op je eigen loepje, en dan op de berichten die je geschreven hebt, gelukkgi heb jij er maar 75 ofoz, dus dat is zo gevonden.
aapie in "Inspiratie: taartjes! (fototopic)"
Super bedankt alle 2! Ik heb hem gevonden en de link is ook super.

Nu moet alleen de taart nog lukken!
Succes !
Ik heb een keer bij mijzelf geloept en die pagina in mijn favorieten gezet. Eigenlijk is dat de eerste pagina die ik open van het forum: de topics waarin ik zelf heb gereageerd.
Dank je.

Het waren toch meer topic dan ik dacht waarin ik had geschreven, maar wel een idee om het bij favorieten te zetten.
quote:himalaya schreef op 07 april 2012 @ 10:14:

Ik heb een keer bij mijzelf geloept en die pagina in mijn favorieten gezet. Eigenlijk is dat de eerste pagina die ik open van het forum: de topics waarin ik zelf heb gereageerd.Ik ook. Helaas is dat bij de app geen optie.
quote:frizzy schreef op 07 april 2012 @ 10:25:

[...]

Ik ook. Helaas is dat bij de app geen optie.De app is sowieso waardeloos. Maar de technische dienst kijkt er al maaaanden naar. Blijkbaar blijft het bij kijken, want er verandert niets
Lekker dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven