weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zaterdag 7 april 2012 om 09:37
Wiesje
Ik zeg heel vaak geen gedag terug, ook niet tegen de vaste lezers. En misschien ben ik naar af-en-toe schrijvers ook niet altijd even hartelijk, maar er zijn er gewoon een heleboel geweest die of kwamen zaniken (steeds dezelfde met andere nick) of bijv even hun ellende spuien en daarna waren ze weer weg.
Niet dat ik daarom iedereen daarvan verdenk, maar het maakt dat ik niet meteen heel veel vraag aan iemand bijvoorbeeld.
Natuurlijk ben je welkom om mee te schrijven, zeker als je al regelmatig leest.
Ik zeg heel vaak geen gedag terug, ook niet tegen de vaste lezers. En misschien ben ik naar af-en-toe schrijvers ook niet altijd even hartelijk, maar er zijn er gewoon een heleboel geweest die of kwamen zaniken (steeds dezelfde met andere nick) of bijv even hun ellende spuien en daarna waren ze weer weg.
Niet dat ik daarom iedereen daarvan verdenk, maar het maakt dat ik niet meteen heel veel vraag aan iemand bijvoorbeeld.
Natuurlijk ben je welkom om mee te schrijven, zeker als je al regelmatig leest.
zaterdag 7 april 2012 om 10:49
Wat is het rustig hier, iedereen paasinkopen aan t doen?
Ik moet vanmiddag de jurk terugbrengen. En ergens vandaag zal ik richting ouders gaan. Ik denk dat ik het idee om naar een kerkdienst te gaan maar laat varen (vanavond zijn er paaswakes), wordt me te laat.
En dat blije gedoe op paasochtend heb ik vooralsnog niet zo'n zin in. Ik had meer behoefte aan iets ingetogens.
Ik moet vanmiddag de jurk terugbrengen. En ergens vandaag zal ik richting ouders gaan. Ik denk dat ik het idee om naar een kerkdienst te gaan maar laat varen (vanavond zijn er paaswakes), wordt me te laat.
En dat blije gedoe op paasochtend heb ik vooralsnog niet zo'n zin in. Ik had meer behoefte aan iets ingetogens.
zaterdag 7 april 2012 om 10:54
quote:Moonlight82 schreef op 07 april 2012 @ 10:49:
Ik zit even Topchefs te kijken.
Ik heb zo beroerd geslapen, ik weet niet of ik het trek om nog boodschappen te gaan doen. Ik wilde of om 8/9 uur maar ik heb geen zin om in grote rijen te staan. Het gaat zo goed met mijn hp in supermarkten (lees het niet hebben) dat ik dat niet wil gaan trickeren om naar een overvolle supermarkt te gaan. De Lidl heeft ook weinig kassa s en en altijd druk. Lange rijen op gewone dagen al. Nee dat zie ik niet zitten. Ik ga wat verzinnen wat ik met de spullen kan doen die ik heb.
Van moeigheid lig ik met de katten nog in bed dus mijn kookprogrammas te kijken. Schaam .
Ik zit even Topchefs te kijken.
Ik heb zo beroerd geslapen, ik weet niet of ik het trek om nog boodschappen te gaan doen. Ik wilde of om 8/9 uur maar ik heb geen zin om in grote rijen te staan. Het gaat zo goed met mijn hp in supermarkten (lees het niet hebben) dat ik dat niet wil gaan trickeren om naar een overvolle supermarkt te gaan. De Lidl heeft ook weinig kassa s en en altijd druk. Lange rijen op gewone dagen al. Nee dat zie ik niet zitten. Ik ga wat verzinnen wat ik met de spullen kan doen die ik heb.
Van moeigheid lig ik met de katten nog in bed dus mijn kookprogrammas te kijken. Schaam .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 7 april 2012 om 11:15
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 11:10:
Ik zit bij de kapper ga mijn haar rood laten kleuren spannend!Oh wat leuk, zeker spannend. Mail een fotootje als het klaar is. Ben benieuwd hoe het je staat.
Ik zit bij de kapper ga mijn haar rood laten kleuren spannend!Oh wat leuk, zeker spannend. Mail een fotootje als het klaar is. Ben benieuwd hoe het je staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 7 april 2012 om 11:38
zaterdag 7 april 2012 om 11:45
Ow das een leuk idee lunchen met wijkbewoners.
Ikzelf moet nog heel veel doen en eigenlijk had ik helemaal geen tijd voor de kapper. Maar ja dan wordt ik wakker en denk: IBI je kan wel een kleurtje gebruiken en voordat ik er goed over nadenk zit ik bij de kapper de verf in laten trekken haha
Moet nog 18 minuten saai!!!
Ikzelf moet nog heel veel doen en eigenlijk had ik helemaal geen tijd voor de kapper. Maar ja dan wordt ik wakker en denk: IBI je kan wel een kleurtje gebruiken en voordat ik er goed over nadenk zit ik bij de kapper de verf in laten trekken haha
Moet nog 18 minuten saai!!!
zaterdag 7 april 2012 om 11:58
IBI, je kaart (weet niet of je dat gister nog gelezen had) zit in mijn tas. Omdat ik niet zeker wist of de kaart was voor wie ik dacht heb ik envelop even opengemaakt. Wat een prachtige en passende kaart heb je weer gemaakt.
Ga zo even met de trein de spullen naar die forumster brengen.
Succes bij de kapper en met je eetvoorbereidingen.
MV, hier is AH gewoon tot 21u open en dat is het nog lang niet.
Wiesje, zaten wij vroeger wel eens samen in een topic? Voor mijn gedachten wel, maar weet niet mer welk topic.
Nu even opschieten om de bus zo te halen. Tot later vandaag!
Ga zo even met de trein de spullen naar die forumster brengen.
Succes bij de kapper en met je eetvoorbereidingen.
MV, hier is AH gewoon tot 21u open en dat is het nog lang niet.
Wiesje, zaten wij vroeger wel eens samen in een topic? Voor mijn gedachten wel, maar weet niet mer welk topic.
Nu even opschieten om de bus zo te halen. Tot later vandaag!
zaterdag 7 april 2012 om 12:03
nog net morgen was dat
Was draait, dadelijk ophangen en dan bedenken wat ik vandaag ga doen.
Mislukte activiteit van gistermiddag blijft in mijn hoofd spoken, maar kan moeilijk terug in de tijd voor een herkansing.
De Volkskrant heb ik dubbel gekregen vandaag en ook een tijdshrift kreeg ik zowel gisteren als eergisteren. Iemand interesse?
Nu*n pakketje is ook al binnen, dus heb nieuwe spaarlamp en stekkers aangesloten. Kado voor neef ziet er ook leuk uit.
Was draait, dadelijk ophangen en dan bedenken wat ik vandaag ga doen.
Mislukte activiteit van gistermiddag blijft in mijn hoofd spoken, maar kan moeilijk terug in de tijd voor een herkansing.
De Volkskrant heb ik dubbel gekregen vandaag en ook een tijdshrift kreeg ik zowel gisteren als eergisteren. Iemand interesse?
Nu*n pakketje is ook al binnen, dus heb nieuwe spaarlamp en stekkers aangesloten. Kado voor neef ziet er ook leuk uit.
zaterdag 7 april 2012 om 12:05
Jammer van die activiteit Watervrouw, was dat een opdracht voor je werk?
Ik zal de was ook even ophangen, hopelijk blijft het droog!
Leuk Ibi, ik heb het laatst ook knalrood gehad, alleen zo jammer dat die kleur zo snel vaag word (ik had het thuis gedaan hoor, met een pakje bij de drogist vandaan, mss dat het daar aan ligt)
Ik zal de was ook even ophangen, hopelijk blijft het droog!
Leuk Ibi, ik heb het laatst ook knalrood gehad, alleen zo jammer dat die kleur zo snel vaag word (ik had het thuis gedaan hoor, met een pakje bij de drogist vandaan, mss dat het daar aan ligt)
zaterdag 7 april 2012 om 12:13
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 april 2012 @ 12:02:
Maroon het zit tussen koperkleur en knalrood in denk ik. Nog 1 minuut laten trekken
Spannend Heb soms wat grijze haren (niet altijd of niet altijd opvallend), maar haar kleuren heb ik me nog weinig in verdiept. Ik zou alleen iets aan dat plukje willen doen, niet alles een kleurtje geven...
Deze kwam ik tegen bij de vrekken: http://www.gourmet-kat.nl/acties/
Maroon het zit tussen koperkleur en knalrood in denk ik. Nog 1 minuut laten trekken
Spannend Heb soms wat grijze haren (niet altijd of niet altijd opvallend), maar haar kleuren heb ik me nog weinig in verdiept. Ik zou alleen iets aan dat plukje willen doen, niet alles een kleurtje geven...
Deze kwam ik tegen bij de vrekken: http://www.gourmet-kat.nl/acties/