weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een man die alles kan eten wat hij wil en nog geen grammetje vet heeft. Die ligt 's nachts in bed volop te snacken en daarna te snoepen. Eerst deed ik geregeld mee en ja, mijn kleding begon logisch enorm te knellen. Toen de tweede rol verscheen, vond ik het genoeg.
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:28:

[...]

Ja, het Moos mag na 8 uur niet aan de toastjes en chips-dieet.haha briljant!
Nou dat valt me echt 100% mee Ieb.

Misschien hebben die afwijzende mensen al gegireerd en zo niet, niet mee zitten Ieb. Is niks persoonlijk tenslotte.
Ergerlijk he, die mensen die dat kunnen, alles eten.. Ik hoef er maar naar te kijken en kom al een kilo aan.
Patrick kon ook zo schommelen met zijn gewicht. Alles eten wat los en vast zat. Erachter komen dat broeken begonnen te knellen dus even opletten. Tijdje (echt kort hoor paar dagen hooguit 2 weken) later zat alles weer lekker voor zijn doen en dan kon hij er weer een paar maanden tegenaan. Nou was hij nooit echt slank hoor kon zeker niet alles zomaar eten maar het was er wel altijd snel weer af als hij dat wilde.
hoera ik heb een nieuw topic geopend!

hier kunnen we verder
Ben nog wat dingen aan het voorbereiden voor morgen. Ik wil zoveel doen dat het waarschijnlijk niet allemaal gaat lukken op een dag. Mag ook nog werken.

Goed Ibi dat je collecteerd (?) voor de Hartstichting

Ik eet regelmatig vega en mis vlees dan totaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven