ivm met he klustopic

07-04-2012 21:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe je een foto kan uploaden. Ik krijg alleen de link die verwijst naar mijn computer.
Plaatjes plakken werkt niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En al werkte het plaatjes plakken wel, je kunt hier geen foto's uploaden. Dat zul je ergens anders moeten doen (bijv. bij Flickr).

Ik snap trouwens niks van de topictitel: Ivm met he klustopic ??? In verband met met het klustopic?
quote:chartreuse schreef op 07 april 2012 @ 21:40:

En al werkte het plaatjes plakken wel, je kunt hier geen foto's uploaden. Dat zul je ergens anders moeten doen (bijv. bij Flickr).

Ik snap trouwens niks van de topictitel: Ivm met he klustopic ??? In verband met met het klustopic?Ja, ivm met het klustopic en dat het mij leuk lijkt om foto's te plaatsen van dingen waarmee je bezig bent, mijn toetsenbord hapert wat.
Zonnetje, niet iedereen is op de hoogte van elk topic hier op het forum. Dat we je klustopic niet kennen is dus totaal niet vreemd. Is net zoiets als dat jij niet weet dat het al weken niet mogelijk is om plaatjes te plakken.
quote:zonnetje59 schreef op 07 april 2012 @ 22:01:

[...]

Ja, ivm met het klustopic en dat het mij leuk lijkt om foto's te plaatsen van dingen waarmee je bezig bent, mijn toetsenbord hapert wat.

Ah op die fiets.

Mag ik je nog 'n tip geven, gewoon goedbedoeld: "ivm met" is dubbel. In die zin dat "ivm" staat voor "in verband met". Als je daar dan nog 'n keer "met" achter plakt staat dat wat knullig.
www.mijnalbum.nl

Vind ik zelf een heel makkelijke site
“Don’t look back – you’re not going that way.”
tinypic.com vind ik het fijnst werken. Wel erg irritant dat het zo lang moet duren om dit geintje te repareren.
quote:chartreuse schreef op 07 april 2012 @ 22:10:

[...]

Ah op die fiets.

Mag ik je nog 'n tip geven, gewoon goedbedoeld: "ivm met" is dubbel. In die zin dat "ivm" staat voor "in verband met". Als je daar dan nog 'n keer "met" achter plakt staat dat wat knullig.lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven