Gezocht: Gezellige meiden 22-28 omgeving utrecht

08-03-2008 09:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Lieke, 22 jaar en woon inmiddels alweer een poos in utrecht. Heb hier al een aantal nieuwe mensen leren kennen maar het lijkt me leuk om mijn vriendengroep een beetje uit te breiden. Suggesties om samen te doen: Koken/eten, shoppen, terrasje pakken, stappen, sauna, film etc. Vind eigenlijk alles wel leuk

Ik werk 36 uur per week als verpleegkundige in het AMC. Verder kickboks ik 2 keer in de week. Ik ben best sportief dus ook samen skeeleren / hardlopen lijkt me erg gezellig.

Lijkt het jou ook leuk je vriendengroep uit te breiden, single of niet single, ik hoop iets van je te horen!
Hoi Lieke!

Ik zag je reactie, nee hoor geen bezwaar tegen...;-)

Lijkt me leuk om kennis te maken!

Groetjes, d
Hai!

Mij lijkt het ook leuk mijn vriendengroep uit te breiden. Ik ben 23, studeer de verkorte opleiding van de Pabo en werk op een kinderdagverblijf.

Groetjes!
Hoi!

Ik ben ook 23 jaar en studeer deeltijd pabo. Daarnaast ben ik gastouder. Ik woon sinds een maand samen in Utrecht.

(Ik ben alleen niet zo sportief :D )

Groetjes!!
Hoi!

Ik ben Maartje, ben ook 23 jaar en ik woon nu bijna 1 jaar samen in Utrecht.

Ik ben derdejaars HBO-Farmakunde..

Groetjes!
Hey!

Lijkt me leuk om jullie te leren kennen!

Ik ben te bereiken op girls-have-fun@hotmail.com

Ben 24 jaar,studeer en hou van uitgaan,sporten,shoppen,reizen en nog veeel meer!!
Hoi!

Wat een goed initiatief! Lijkt me erg gezellig om jullie te leren kennen.

Groetjes!
Lieke heeft mij gevraagd om even aan jullie door te geven dat zij niet meer kan inloggen en dus niet kan reageren. Willen jullie in contact komen met Lieke kan je je aanmelden bij haar op hyves www.liekske.hyves.nl

Je mag mij ook mailen girls-have-fun@hotmail.com (geen msn)
Misschien kunnen we gewoon een keertje afspreken in een kroeg. Even kletsen, kijken of het klikt? Misschien een idee?
Lijkt mij een super goed idee!!
Hoi meiden,

ik zou me graag ook aansluiten! Ik ben 24, ik werk parttime en doe een tweede studie. Ik sport graag, vooral hardlopen, houd van samen koken / filmpjes / terrasjes pakken / sauna... Ik woon in Utrecht, in een práchtwijk .

Het idee om eens een keer in een kroeg af te spreken lijkt me goed. Kan ik me nog aansluiten?

Ik ben te bereiken op marleen@iszichzelf.nl
anoniem_10739 wijzigde dit bericht op 24-03-2008 19:01
Reden: email toegevoegd
% gewijzigd
Hoi Lieke,

Lijkt me leuk een keer af te spreken. Liefst iets sportiefs, stuk wandelen of nog liever skaten. Maar ergens wat drinken, roseetje ofzo lijkt me ook leuk, hoor!

Groeten, Rolien.
Hoi,

Ik las jullie oproepen en het lijkt mij leuk om wat af te spreken met elkaar.Gezellig met elkaar een terrasje te pakken....

Groetjes Veronica
Hoi meiden, ik kom ook uit de omgeving!

Ik ben 24.

Spiritueel, alternatief, vrolijk, creatief...

Mailadres: forumnaam met @hotmail.com erachter.

xxx LFO
Hoi Meiden!

Als ik het goed begrijp vind iedereen het een leuk idee om een keer wat af te spreken in een kroeg om elkaar iets beter te leren kennen?! Mijn vraag is eigenlijk hoe we dit het beste kunnen regelen, via de mail of via dit forum??

Is een keer op een zaterdagavond een goed plan?

Greetssssss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven