Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Vergeten jullie de konische dekens niet. Miesj Mizan Misa-en avteurs blocken sbelangrijk. Hebder zinnin. Passie, dat zeg ik.
O ja. Opletten dvat Leo zichh niet verhangt. Góed opletten!! Komt amaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Staat het champagneontbijtje klaar Koor? Ik kom er nù aan, wil voor het echte paasgevoel nog wat eieren verstoppen in het clubhuis.

Zie jullie zo dames!
Yette .. heb je er wel aan gedacht de eieren te koken.. ~veegt wat derrie van d'r voeten~ OHja.. en tegen de drempel aan is niet echt verstoppen he.

Dames ik vind het wel spannend hoor.. heb nog nooit opgetreden..
Later is nu
Vstop ook wat eienren op de berg Goglota. Ruimte zat. Mwoehahaha!

Dreamer wat zie je der eng uit mens. Je lijkt wel melaats. En je hevt ei aan je vvoet.
Dames, ik stond vanmorgen op de bus te wachten om naar de kerk te gaan, maar toen ik in het bushokje jullie aanplakbiljet zag met de aankondiging van jullie optreden ben ik omgekeerd en inmiddels heb ik me verkleed en sta ik klaar om naar jullie toe te komen. Mooi aanplakbiljet trouwens, compliment daarvoor, ik heb hem meegenomen voor mijn verzameling reclameposters.

Ik wil jullie niet uit je concentratie halen, maar ik heb nog wel een vraag als dat kan. Mag ik vanuit het publiek ook heel hard "kruisig hem!" roepen? Dat vind ik altijd zo mooi passioneel!
Natuurlijk mag dat, Novina, laat je lekker gaan! Onze uitvoering van de Matthäus gaat dieper dan de traditionele - die vooral over verraad, lijden en verdriet gaat. Bij ons kan je ook humor en woede verwachten. En goedmaakseks.
Breek een been meiden
Novina, kun jij op Korenwolf passen?

Ze ligt nu volkomen out in de darkroom en de COC meiden jongens wapperen haar koelte toe maar ze scheldt iedereen uit en wil 'alleenzlape!'.

Sorry dat ik je meteen een taak geef maar we zijn verder allemaal heel erg druk met de eieren weer opgraven en aangezien iedereen zo'n beetje eieren verstopt heeft en vergeten waar, kan Elynn lelijk ten val komen bij die klim de berg op. En ok, het moet wel over lijden gaan en echt lijken maar ik weet niet in hoeverre de verzekering tegenwoordig nog écht enge ongelukken dekt. Voor je het weet moet je voor kunstledematen een stuk eigen risico betalen en de BEO-kas is na deze prijzige productie zo goed als leeg.....

Ok, ik moet door, de hosti's zijn nog niet belegd en de jodenkoeken zitten nog in dozen, die moeten op schalen en dergelijke.
quote:aambij schreef op 08 april 2012 @ 12:37:

Breek een been meidenDank je wel aambij, dat zal bést lukken!
en of het gelukt is...ik zit al een uur op de SEH op een röntgenfoto te wachten. Ik vond het ,leuk dat het publiek passioneel participeerde in het stuk, maar het werd toch wel te realistisch toen ze een woedende menigte gingen uitbeelden.

Maar hé, alles voor de kunst.

Volgende week workshopje 'gips beschilderen'?
Ok ik heb me over Korenwolf ontfermd en ik geloof dat ik haar tot rust heb gebracht. Ze reageerde na een tijdje nergens meer op dus ik heb haar ergens op een rol tapijt gelegd. Ik weet niet meer waar precies, jullie clubhuis heeft veel donkere hokjes en gangetjes. Maar jullie vinden haar wel weer toch? Ik was de weg een paar keer kwijt. En ben vergeten nog even weer te kijken omdat ik helemaal opging in de kruisiging. Wat realistisch ging dat er aan toe. Deed het niet onwijs veel pijn? Topmiddag gehad, zit nog na te genieten. Ik heb trouwens wat foto's gemaakt, willen jullie die hebben? Zitten hilarische plaatjes tussen!
Oh, leuk, foto's! Zijn ze goed genoeg voor bij mijn stuk in de Beomonde?

Ik heb Koor nog niet gevonden, misschien dat ik haar hoor snurken after de afterparty, die goedmaakseks met dat legioen Romeinen is een groot succes, maar ook vrij veel herrie met al dat blik.
Oooh, was dat Koor.. ik hoorde wat engs uit een donker hoekje komen en heb er snel het tapijt omheen gerold en het weggedragen naar de composthoop. Werd nog geschopt en geslagen, maar dacht echt aan een wild beest. Die nieuwe blauwe plekken kwamen wel goed uit bij m'n melaatse uiterlijk.

Ik vond ook dat de doornenkroon erg goed uitkwam, jullie niet?

En Leo, wat een prachtige Judas was jij! Dat je geen haar had viel eigenlijk helemaal niet op, die TP deed het geweldig. Had je die stiekem speciaal getraind?

Starshine, sterkte met je been. Ik zit bij de huisartsenpost om de laatste rozendoorns uit m'n voet te laten halen. Het zijn kleurige kunstwerken geworden, inmiddels.

Ben ook benieuwd naar de foto's. Kunnen we een dia-avond organiseren? Het COC heeft toch darkrooms genoeg.
Later is nu
Heeft iemand Elynn trouwens alweer van het kruis gehaald? IK dacht dat Starshine dat zou doen, maar die zit natuurlijk bij de eerste hulp.
Later is nu
Kann ieman me evn los komEeen maken? (Het forrumt wat lasstigg met m'n mobbil zo aan et kruis)
Elynn!

Ik dacht dat jij al lang en breed in de grot lag!

Natuurlijk word je losgemaakt! Ik vond je fantastisch. Bruin en de bombonettes bleven wat prominent aanwezig maar toch goed hoor! Hoe is het met je rug? Je krijste wel hard zeg, bij de zweepslagen.

De verraadscene in de tuin van Gethsemane is toch zonder tongzoen dacht ik?

Ik ga me even afvragen wie er dán in de grot van Simon terecht is gekomen.

Wie brengt Pamela naar het vliegveld?
ik zit nog steeds op de SEH hoor, er komende steeds gevallen doorheen die meer spoed vereisen. Nou ja, het is wel leuk hoor, zonet kwam Patty B. langs, die had teveel met advocaat gevulde paaseitjes op...haar maag moest leeggepompt. En toen Gordon, die had een gebroken neus, er was iets uit de hand gelopen bij de opnames van Hotter than my dotter blijkbaar. Echt ik vermaak me wel.

En weet je wie er zonet langskwam??? Die Jezus uit Winschoten, was warempel wéér voorover gekukeld met dat kruis.

Oja, Elynn moest er nog af.
Jjullie roepe nu wel datt i eraf word gehald, maarr ik hann hier nog steedss. SChiet 's oP.
Geef me vijf minuten Elynn. Blijkt dat er wat heren een verkeerde indruk van de poster hadden gekregen. Zij hebben het woord 'passie' anders opgevat dan door ons bedoeld en zijn door de COC meiden m/v opgesloten in de darkroom. In hun ondergoed, of minder. Kennelijk hadden ze hun kleding afgegeven in de garderobe.

Kom er aan!
Beste Beo's,

Ik breek even in: de buurtkinderen zijn as I speak op het buurtplein paaseieren aan het gooien naar wat ik denk dat jullie Jezus is -- de lendedoek is gemaakt van kunstig gevouwen theezakjes. Het wordt zo langzamerhand een zielige vertoning. Zelf doe ik er niks aan, want van lijden komt goeie kunst en ik wil niemand een welverdiend trauma ontzeggen. Maar ik wil er ook niet op aangekeken worden, dus vandaar.
HaAAl me er alsjebieFt aaaaf!
Die Jezus is wel een huilebalk, als ik zo vrij mag zijn.

O. nu stopt er een heel raar autootje, en komt er een dame met wapperende handen uitgerend.

O jee, ze begint aan die lendedoek te sjorren, die houdt dat nooit -- en wacht, de buurtkinderen zijn ondertussen het autootje aan het omduwen. Het is bijna niet om aan te zien!

Gelukkig maar dat ik me nooit ergens mee bemoei.
hUilebalk? He jiJ wel 's vier ur lang op dRie meeter hoogt aan viEr spijkertjs an een kruiS gehannen?
quote:Elynn schreef op 08 april 2012 @ 16:52:

hUilebalk? He jiJ wel 's vier ur lang op dRie meeter hoogt aan viEr spijkertjs an een kruiS gehannen?Over mijn seksleven doe ik op dit forum geen uitspraken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven