Datingsite Codtetaal/ Jargon...

07-04-2012 00:18 156 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Deze contactadvertentie kwam ik tegen op marktplaats, inclusief fotootje wat echt past bij het verhaal.

Hilarisch..ik heb hier zo om gelachen...

lente kriebels

herken je dat gevoel ook, eigenlijk niet op zoek naar een relatie maar toch wat missen.

Gescheiden in 2005, daarna een knipperbol relatie gehad van 3 jaar die een jaar geleden gestopt is.

Ja en wat zoek je dan eigenlijk, nou daar ben ik intussen wel achter

Een leuke vrouw met humor, geen zelfonderschatting, zelfstandig, de bekende rugzak allang achter zich gelaten en zeker niet achterdochtig en bemoederend ingesteld

Ik ben wie ik ben, zo leef ik al 58 jaar, een spijkerbroek en t-shirt, caballero zonder filter, dommelsch bier,de dijk, dire straits, joe cocker en soms een beetje andre hazes.

Sportief ingesteld, handbal en squash, geen probleem met naaktstranden.

Van mij kan je verwachten dat ik monogaam ben, eerlijk en geen schulden/verplichtingen heb, een goed betaalde job en zondag een ontbijtje in bed geserverveerd krijg

Daarnaast ben ik dol op oosters eten, liever rijst dan aardappels

wil je nog meer van mij weten, reageer dan
Lees ik nu goed dat meneer op zondag onbijt op bed wenst?
quote:bankje schreef op 08 april 2012 @ 14:32:

Lees ik nu goed dat meneer op zondag onbijt op bed wenst?

Ja, zo lees ik het ook

Hij serveert zijn eigen ontbijtje maar hoor...
Ik denk dat hij bedoelt dat hij dat ontbijt aan 'je' zal serveren, maar zo staat het er in ieder geval niet.
Wat is volgens de mannen een vrouwlijke vrouw?
Hahaha, geweldig deze verhalen....

Zelf kom ik net uit een lange relatie en met internetdaten al helemaal geen ervaring. Na wat uitzoekwerk ben ik ingeschreven op 1 site en meteen al erg leuk contact met een man. Het chatten gaat erg vlot en het klikt gewoon goed. Profielen zeggen me niet zoveel want zorg maar eens dat je origineel bent, lastig.

Een andere man die contact met me opnam wilde binnen drie zinnen al weten waar ik woon en wat voor werk ik doe. Sorry, maar daar zit ik dus niet op te wachten. Laten we een beetje luchtig beginnen denk ik dan.
quote:limelight schreef op 08 april 2012 @ 15:44:

Wat is volgens de mannen een vrouwlijke vrouw?Qua kleding versta ik daar onder rokken, jurkjes, laarzen, pumps etc. Tegenover enkel spijkerbroeken en sneakers bijvoorbeeld.
quote:Tijntje schreef op 08 april 2012 @ 15:52:

[...]

Qua kleding versta ik daar onder rokken, jurkjes, laarzen, pumps etc. Tegenover enkel spijkerbroeken en sneakers bijvoorbeeld.

Dat vermoeden had ik ook al.

Toch zie ik wel eens vrouwen in rok/jurk op hakken en met make up, die ik door houding/taal/gedrag absoluut niet vrouwelijk vind

Terwijl een vrouw in een broek op sneakers, best wel heel vrouwelijk kan zijn.

Ik vind het ook wel grappig of eigenlijk best wel triest, als je soms ziet wat voor mannen een vrouwelijke vrouw willen.
In mijn omgeving vallen de mannen helemaal niet zozeer op het type 'vrouwelijke vrouw'. Spijkerbroek, shirtje, sneakers... meer de one-of-the-guys-types. Ho ik praat nu wel heel erg in hokjes.
Weet het niet zeker, maar volgens mij is het niet toegestaan teksten van iemand anders (mails, chatteksten en ws ook profielteksten) hier te plaatsen.

Of het moet anders zijn omdat het toch al openbaar is...
quote:Tijntje schreef op 08 april 2012 @ 14:19:

Tjonge ja Marco Borsato dan begin ik ook met rennen. Wat nog erger is. Wanneer er bij muzieksmaak Top40 staat. Daar kan ik echt niks mee. Meestal komt dat pas na een tijdje en stuur ik onwetend wat metaldat toevallig in de top40 heeft gestaan, maar dat is gek genoeg nooit wat ze bedoelen :-) Als het op muziek aankomt zie ik het liefst gewoon wat bands of een stijl. Met top40 kan niemand wat

Maar wat doet dat ertoe dan? Kun jij wel of niet een relatie met iemand beginnen omdat zij van top 40 houdt?

Valt voor mij ook in de categorie non-informatie.

(net als lievelingseten e.d. - dat kan toch nooit doorslaggevend zijn?)
Leuk topic, ik ga van de week alles eens rustig lezen. Moet zo weg.

En ja, ik heb doorzettingsvermogen Caramba. Maar heb wel twee jaar tussendoor niets gedaan op dat gebied (na minstens 50 dates!!).

Eigenlijk doe ik er nu ook niets mee, dan enkel op die site staan, die trouwens vandaag afgelopen is (mijn gratis lidmaatschap bedoel ik).

Fijne Pasen verder allemaal!
quote:Moonlight82 schreef op 08 april 2012 @ 16:54:

[...]

Maar wat doet dat ertoe dan? Kun jij wel of niet een relatie met iemand beginnen omdat zij van top 40 houdt?

Valt voor mij ook in de categorie non-informatie.

(net als lievelingseten e.d. - dat kan toch nooit doorslaggevend zijn?)Niet inderdaad. Muzieksmaak vind ik te belangrijk om buiten beschouwing te laten. Wanneer er dus staat Top40 haak ik af, want dan passen wij gewoon niet goed bij elkaar, hoe oppervlakkig dat ook mag klinken
Eens met Tijntje. Niets ten nadele van mensen die van Koos Alberts (o.i.d.) houden, maar als een potentiële date dat als zijn voorkeur zou opgeven dan zou ik hem waarschijnlijk bij voorbaat al afwijzen, hoe leuk hij verder ook zou zijn. Ik vind iemands muzieksmaak namelijk ook best wel wat zeggen over hoe iemand verder is.
quote:yvonjaspers schreef op 08 april 2012 @ 17:24:

Ik vind iemands muzieksmaak namelijk ook best wel wat zeggen over hoe iemand verder is.Precies en het voorkomt ruzie tijdens lange autoritten, geloof niet dat ik vrolijk word van een tocht naar de Côte d'Azur begeleid door de havenzangers
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ok als muziek heel belangrijk is in je leven dan snap ik het iets beter. Ik heb zelf een vrij brede smaak (top 40 ook ) en kan ook prima leven zonder muziek. Dus of iemand nou van Hazes Houdt of van Hardcore... het maakt mij niet uit. Althans het zal niet een punt zijn waarop ik bepaal of ik iemand wel of niet wil ontmoeten.

Maar vindt je top 40 muziek dan zo erg? Of gaat het om het feit dat iemand geen voorkeur uitspreekt?
quote:Moonlight82 schreef op 08 april 2012 @ 18:13:

Maar vindt je top 40 muziek dan zo erg? Of gaat het om het feit dat iemand geen voorkeur uitspreekt?Top40 is van Nick en Simon tot Foo Fighters en zo kan je nog tig tegenstellingen bedenken. Zelf vind ik vele Top40 nummers hartstikke prima, maar meestal is het een indicatie dat muziek gewoon niet heel erg belangrijk is in iemand zijn leven. Graag zie ik dus gewoon een paar voorkeuren en aan de hand daarvan weet ik dan of die persoon een beetje bij mij past. Hoeft niet eens dezelfde stijl te zijn, maar iemand die helemaal los gaat op bubbling/reggaeton en dancehall past echt niet bij mij, dat weet ik gewoon heel zeker
Ok dan is muziek bij jou dus vooral een heel belangrijke maatstaaf.

Net als bijv een reisfanaat op iemand zal afknappen die ieder jaar met de tent naar Frankrijk gaat. Terwijl iemand bij wie reizen minder belangrijk is, tevreden zal zijn met een middenweg.

Grappig wel om dit eens te horen. Ben zelf met bepaalde dingen wel 'gemiddeld' (muziek bijvoorbeeld) en had me nooit gerealiseerd dat dat ook een afknapper kan zijn.
Na alle pagina's gelezen te hebben, was deze al voorbijgekomen? 'Het ligt niet aan jou maar aan mij', of, 'ik wil wel alleen gaat het niet'. . Tuurlijk. Nu zal ik bij het eerste denken, prima, geen klik maar zeg dat dan gewoon. Het tweede heet voor mij duck out/reservebank.

En Moonlight, muziek. Ja, ik kan daar moeite mee hebben. Iemand die helemaal into heavy metal/headbang muziek is, zal ik nooit een klik mee krijgen, hoe aardig de man in kwestie ook mag zijn.
of iemand die al zijn goede eigenschappen opsomt en dan ong hetzelfde zoekt, in een vrouwelijke, stijlvolle uitvoering.
wij slapen nooit.
Of nog 'beter' Valentina, dat diezelfde eigenschap(pen) zich tegen je keren.
Wat de muziek betreft, het ligt er ook een beetje aan of iemand er zijn lifestyle van gemaakt heeft, of er alleen graag naar luistert. Voor mij iig.

Iemand die de muziek van Hazes mooi vindt vind ik prima (vind zelf sommige nummers ook wel goed ) maar iemand die leeft als Hazes, dat vind ik minder.

Of bijv Heavy Metal, als iemand zijn leven draait om bepaalde feesten en alles moet daarvoor wijken... dan wordt het lastig.
hij zoekt gewoon een kopie van wie hij denkt zelf te zijn, wat een enorme waslijst aan goeie eigenschappen staat er zeg.

ik vraag me af of vrouwen daar serieus op reageren.
wij slapen nooit.
quote:Dibbes1 schreef op 08 april 2012 @ 21:09:

Na alle pagina's gelezen te hebben, was deze al voorbijgekomen? 'Het ligt niet aan jou maar aan mij', of, 'ik wil wel alleen gaat het niet'. . Tuurlijk. Nu zal ik bij het eerste denken, prima, geen klik maar zeg dat dan gewoon. Het tweede heet voor mij duck out/reservebank.

Een mooie toevoeging hieraan. 'Ik heb toch besloten alleen te blijven' en dan met de variatie 'voorlopig' of 'altijd'. Voor mij betekend dit gewoon tot dat de juiste voorbij komt en dan wil je vast niet meer alleen zijn, maar blijkbaar staat het minder hard als je het zo brengt.
nu we toch bezig zijn, wat vinden jullie van deze openingszin;

,,wordt het lezen van mijn profiel een nieuw hoofdstuk in jouw leven?,,
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven