Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Okee Molly, point taken....

Geen probleem ook uiteraard. Ik snap dat ik in dit topic nieuwkomer ben.
Draai maar een tijdje mee, stel oprechte interesse...en het komt vanzelf.

Trusten voor nu. Ik ga zo slapen.
Slaap lekker molly!!
Slaap lekker Molly!
Ik ga ook slapen. aan allen!

O, en Martin. Laat je niet teveel beïnvloeden door dat boek.
Slaap lekker Acy!

(En welk boek heb je het nu over? Mijn eigen boek of The Game?)
Game, je eigen boek is er nog niet toch? Naja, WE, ik ga slaaaaapen. En langer dan 20 minuten.

Slaap lekker Ace. Ik kruip trouwens zelf ook mijn mandje in! En ook ik ga voor langer dan 20 minuten
Goedemorgen maisjes!

Het is weer een fijne, grauwe, grijzige en natte dag! Rise and shine!

Nog 4 dagen werken en dan heb ik weekend! Hoera! (en het is museumweekend aankomend weekend, en ik hoef dan niet te werken! Hoera!)

Wie wil er koffie, thee, sapje, croissantje, havermoutpap of anderszins ontbijterige zooi? T staat allemaal in de keuken klaar!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Goedemorgen dames,

ik hoop dat een aantal leden nog gaan reageren .

Verder heb ik een lekker kopje thee en brinta.

Vandaag is de dag.. Ik ga straks naar een zorginstelling bellen of ik kan komen werken.. Kennis van mij zei dat t ging..

Eerst maar weer eens aan t werk..
Mogge,

K ben moe en ik heb het koud? Wie is vergeten een blokje op t vuur te gooien?
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 08:30:

Mogge,

K ben moe en ik heb het koud? Wie is vergeten een blokje op t vuur te gooien?*voelt voorhoofd van Maja*: meis toch, ik heb vanmorgen de open haard hoogstpersoonlijk aangestoken, zie je wel? Ik denk dat je een beetje ziekjes word... Hier is dekentje, appelsap, thee met honing en een kippenboullion. Ga maar lekker liggen op de bank!
Moet werken helaas. K neem wel een kop thee extra. *gaaaaaap*
Oh en dan vanavond vroeg je nestje in..

Maken wel kippensoep klaar voor je
[quote]martin81 schreef op 09 april 2012 @ 23:12:

[...]

Beetje flauw Molly.... ik heb al meerdere keren heel expliciet gezegd dat ik geen match zie tussen ons (nog los van het feit dat ik een schat van een vriendin heb), hoewel ik je wel een heel warme, lieve vrouw vind.

Maar niet kies dat je dan suggereert dat ik aan het hengelen ben. Ik vond het een acceptabele vraag, aangezien er hier vaak persoonlijke onderwerpen aan bod komen (o.a. de spannende ontwikkelingen rond Scamp).

Uiteraard alle respect dat je sommige dingen liever niet deelt, maar imo niet nodig om over hengelen te beginnen.[/quot

e]

Wie heeft jou een sleutel gegeven!?

Ik las eerst je slijmposts hier en nu begin je alweer te zeiken. Nog 1 keer en je moet je sleutel inleveren Martin. Je jeukt.
quote:Hasse88 schreef op 10 april 2012 @ 07:33:

Wie wil er koffie, thee, sapje, croissantje, havermoutpap of anderszins ontbijterige zooi? T staat allemaal in de keuken klaar!Mmmm..... lekker!
quote:mjdh schreef op 10 april 2012 @ 09:41:

[quote]martin81 schreef op 09 april 2012 @ 23:12:

[...]

Ik las eerst je slijmposts hier en nu begin je alweer te zeiken. Nog 1 keer en je moet je sleutel inleveren Martin. Je jeukt.Hij heeft nog geen sleutel, maar we kletsen af en toe aan de voordeur. Die sleutel moet ie nog verdienen.
quote:mjdh schreef op 10 april 2012 @ 09:41:

Ik las eerst je slijmposts hier en nu begin je alweer te zeiken. Nog 1 keer en je moet je sleutel inleveren Martin. Je jeukt.

Eensch. Ik vertrouw hem niet en dit geslijm is alleen maar om te zorgen dat ie geen ban krijgt. Ik ben hier foetsie. Vertel maar als er gedweilt is.

Iets over een vos die misschien wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 09:47:

[...]

Hij heeft nog geen sleutel, maar we kletsen af en toe aan de voordeur. Die sleutel moet ie nog verdienen.

Het voelt voor mij niet fijn , sorry.

Doe m'n best om lief en aardig te zijn, maar merk dat ik me aan hem irriteer
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 09:48:

[...]

Eensch. Ik vertrouw hem niet en dit geslijm is alleen maar om te zorgen dat ie geen ban krijgt. Ik ben hier foetsie. Vertel maar als er gedweilt is.

Iets over een vos die misschien wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.

Is goed, Maja, ik snap het. Zit er ook over te denken.

Maar kan mn TTTOT-jes niet missen
Ik vraag me af welke draden er allemaal verkeerd lopen als je denkt zomaar hier binnen te kunnen vallen met 'gezellige' kletpraat.

Ik ga werken. Laters
Dat ook.

Werk ze Maya!
Elke keer als ik een reactie van M. lees op een van mijn lieve, en inmiddels dierbare Totjes hier, moet ik even slikken en voel ik me onheimisch. Kom niet aan hen, dan kom je aan mij! De voordeur blijft voor M. voorlopig nog even op slot. Je mag niet door het gaatje kijken en alleen door de brievenbus praten.

Geen idee of je te vertrouwen bent. En dar is dit topic nou juist voor. We hebben ons verzameld en bewapend, juist om dit soort personen te weren.

Maiden, ik stel een vergadering voor. Hier kunnen we niet omheen. Ik weet dat Hasse moet werken, wie heeft de voorlopige verantwoordelijkheid gekregen als zij er niet is?

*grijpt bijna naar de Baily's maar realiseert zich dat het nog wel vroeg is voor een glaasje....*
Ik ga zoon halen bij mijn ouders. Ik barricadeer de deur, maar jullie Totjes weten de geheime ingang nog wel te vinden hé?

Ik kom later weer kijken.

*schuift zware balk voor de deur en zet 4 honden op de uitkijk....*
Ik wil hem best een kans geven. Maar dan op een fatsoenlijke manier. Hij komt hier binnenvallen en denkt meteen mee te kunnen praten.

Dat vind ik gewoon verkeerd, sorry

Ik heb diep respect voor Molly en Missy dat zij zo netjes op hem hebben kunnen reageren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven