Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
Gaat wel heel stuk beter, maar savonds begin ik het wel weer te merken.

Dus dan maar vroeg slapen.

Trusten
Thnx Elynn en de rest van jullie. Zo had ik 'm nog niet gehoord, maar inderdaad GEFELICITEERD ik word tante

Vind zo leuk (ben van de schrik bekomen)

Ik kom net thuis en erachter dat ik m'n bed afgehaald had. Even opmaken dus en dan lekker erin duiken

fijn dat je eraan gewend bent, mara !

truste !

ik zag het toevallig van het souvenir van X, elynn, idd een lelijk ding.

ben net een uur thuis van paasfeest bij ouders, puppy is cute, gezelschap zoals altijd, het viel best mee eigenlijk.

morgenvroeg naar de dokter, dat is het dan ook, daarna met zoon wachten tot zijn vriend hem komt halen en dan misschien met mijn ouders naar het museum, we zullen het nog wel zien.
truste dames !
Truste
Goedemorgen!
Hoop dat je straks wat duidelijkheid van de huisarts krijgt, PTT.

En kan iemand even mooi voorjaarsweer regelen? Het is hier grijs en nat.

*Zet voor alle fashionista's denkbeeldige en o zo lekkere lattes op tafel*
hier ook en grijs en nat, blahhh
Moguh, DR.
Goedemorgen!

*serveert warme chocomel, passend bij het weer*

Hier ook grijs en nat..

Dan maar zo:

Goedemorgen, Pix.

Warme chocolademelk is me wat te heftig, zo 's ochtends vroeg, maar van die zon neem ik graag wat mee. Hoop dat we bij de meet beter weer hebben.
Dat hoop ik ook! Ik ga meteen bij de vooruitzichten kijken
Droog met een zonnetje en een goed cijfer! Nu maar hopen dat April niet doet wat ie wil
onder het mom, wat nu valt kan straks niet vallen, vind ik alles best, zolang het maar droog is als ik over anderhalve week een weekendje weg ben
morgen dames !

ik wil wel een warme chocomel met slagroom, thanks pixie.

zoon is ook al wakker, op zijn vrije dag. ik ga zo maar even irl een kop thee zetten.

net terug van de ha, carpaal tunnelsyndroom zit nooit in je pink, het is een zenuw die door een onverwachte beweging oid op slot gaat en als ie weer gaat werken je pink en de vinger ervoor ( ja dames zo slim ben ik ) slap laat voelen, zolang het wegtrekt is er niet aan de hand.
Gelukkig dat er niks aan de hand was PTT, toch goed dat je even naar de HA bent geweest.

Heeft je zoon de hele week nog vrij?

DR
nee pix, alleen vandaag, studiedag.

idd fijn dat het iets onschuldigs is.

zo maar even terug het centrum induiken, bijna alles was er toch nog dicht om kwart voor 9.
Fijn dat er niks ernstigs aan de hand is, PTT. Goed dat je het even hebt laten checken.

Eman en dochter zijn vandaag weer naar school.
idd, ook lekker dat ik nu al aan de dag begonnen ben, scheelt weer uren in badjas hangen, daar hou ik eigenlijk wel een beetje teveel van.
fijn dat je nu zeker weet dat het niks is ptt
ik hoop dat mijn bestellingen snel komen

bij attitude stond één ding op 5-10 dagen. benieuwd of ze dan apart versturen, of dat ik dan met alles moet wachten.
volgens mij is attitude wel slim genoeg om alles in een keer op te sturen, DR.
grin, jammer

ik hoopte dat ze het op zijn bol.coms deden. hoewel dat toen we erg was was, 4 pakketjes in twee dagen
Das het enige kleine nadeel bij attitude, de levertijden.

Ben benieuwd wanneer mijn pakketje van WLF komt, geen idee wat de levertijden zijn eigenlijk.
de andere drie stonden op per direct. dus daarom hoop ik dat ze misschien splitsen. maar aan de andere kant het is toch nog te koud voor die korte sokjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven