Vloerbedekking: Waar te kopen?
dinsdag 10 april 2012 om 10:47
Hallo allen,
over 3 weken krijg ik de sleutel van mn nieuwe woning, boven en op trap zal nieuwe vloerbedekking komen. Aangezien ik niet veel tijd heb alles uit te zoeken vraag ik me af waar jullie de vloerbedekking hebben gehaald? Waar hebben ze goede vloerbedekking voor een goede prijs? Ik ben al bij carpetright geweest.
Oja we laten het zelf leggen, door iemand die we kennen.
over 3 weken krijg ik de sleutel van mn nieuwe woning, boven en op trap zal nieuwe vloerbedekking komen. Aangezien ik niet veel tijd heb alles uit te zoeken vraag ik me af waar jullie de vloerbedekking hebben gehaald? Waar hebben ze goede vloerbedekking voor een goede prijs? Ik ben al bij carpetright geweest.
Oja we laten het zelf leggen, door iemand die we kennen.
dinsdag 10 april 2012 om 11:07
Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van mijn Kwantum tapijt. Het zou 'kantoor/projectkwaliteit' ofzo zijn, dus voor intensief gebruik. Maar binnen een jaar zag je de 'loopsporen' en al duidelijk in en ook de plek waar de stoelen staan. Terwijl ik alleen ben en altijd op sokken of sloffen loop. Conclusie Kwantum 'tja, op tapijt moet geleefd worden en dergelijke slijtage was niet te voorkomen'.
Voor mij geen Kwantum dus meer, maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die er wel tevreden over zijn. Maar zorg voor goede vloerbedekking op de trap, het wordt intensief gebruikt en het moet ook veilig zijn.
Voor mij geen Kwantum dus meer, maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die er wel tevreden over zijn. Maar zorg voor goede vloerbedekking op de trap, het wordt intensief gebruikt en het moet ook veilig zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 10 april 2012 om 11:46
dinsdag 10 april 2012 om 11:49
Bij een woninginrichter! Ik heb zelf zo'n winkel, maar je hoeft niet naar mij toe te komen, voor het geval ik beschuldigd wordt van spammen.
Daar staat iemand die verstand van zaken heeft, en je goed kan adviseren. Bovendien is alles snel te leveren en heb je veel keuze.
Als je het zelf gaat leggen kunnen ze vast een mooi prijsje voor je maken.
Daar staat iemand die verstand van zaken heeft, en je goed kan adviseren. Bovendien is alles snel te leveren en heb je veel keuze.
Als je het zelf gaat leggen kunnen ze vast een mooi prijsje voor je maken.
dinsdag 10 april 2012 om 12:54