Alle TTTOT-ers verzamelen!
woensdag 28 maart 2012 om 22:32
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.
Dames: go your gang!
*Troll Topic Take Over Team
**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!
(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 10 april 2012 om 10:58
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 10:55:
[...]
Moeten we dan wachten op Hasse?
Ik ga zo even rusten, dus ik lees straks wel wanneer de vergadering is.
En meisjes, hou je rustig. Als het je niet aanstaat kun je de negeerknop indrukken. Wel zo rustig.Hasse, Molly, Missy, Scamp, Maja, Jij, en dan mis ik er toch nog een paar
[...]
En meisjes, hou je rustig. Als het je niet aanstaat kun je de negeerknop indrukken. Wel zo rustig.Hasse, Molly, Missy, Scamp, Maja, Jij, en dan mis ik er toch nog een paar
dinsdag 10 april 2012 om 10:59
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 10:55:
[...]
En meisjes, hou je rustig. Als het je niet aanstaat kun je de negeerknop indrukken. Wel zo rustig.
OK. Zennnnnnn. Heb 't knopje gevonden en gebruikt.
Maar 't voelt gewoon niet fijn!
[...]
En meisjes, hou je rustig. Als het je niet aanstaat kun je de negeerknop indrukken. Wel zo rustig.
dinsdag 10 april 2012 om 11:00
quote:Maja82 schreef op 10 april 2012 @ 10:34:
In het vakgebied waar ik nou zit is het niet zo gebruikelijk dat je te horen krijgt wat je goed doet. Wat er allemaal mis gata en beter moet dat plempen ze wel op je bord maar als het goed gaat hoor je niets.
Ik maak me soms een beetje zorgen om je, Maja. Je kunt soms zo kwetsbaar lijken, ondanks je toch ook wel grote mond
Hoop dat we je tot steun kunnen zijn.
In het vakgebied waar ik nou zit is het niet zo gebruikelijk dat je te horen krijgt wat je goed doet. Wat er allemaal mis gata en beter moet dat plempen ze wel op je bord maar als het goed gaat hoor je niets.
Ik maak me soms een beetje zorgen om je, Maja. Je kunt soms zo kwetsbaar lijken, ondanks je toch ook wel grote mond
Hoop dat we je tot steun kunnen zijn.
dinsdag 10 april 2012 om 11:00
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 april 2012 @ 10:59:
[...]
Jou was ik nog vergeten, mijn excuses.. Biedt een bosje bloemen aan of heb je liever wijn?
Klopt, voelt niet fijn.. Beetje, ja, uh, of je in een groep zit waar iedereen zich in moet houden.
[...]
Jou was ik nog vergeten, mijn excuses.. Biedt een bosje bloemen aan of heb je liever wijn?
Klopt, voelt niet fijn.. Beetje, ja, uh, of je in een groep zit waar iedereen zich in moet houden.
dinsdag 10 april 2012 om 11:02
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 11:00:
[...]
Je hoeft je juist niet in te houden. Er veranderd niks.
Ik snap nu wat ergens omheen forummen betekend.
is erg fijn kan ik je zeggen.
[...]
Je hoeft je juist niet in te houden. Er veranderd niks.
Ik snap nu wat ergens omheen forummen betekend.
is erg fijn kan ik je zeggen.
dinsdag 10 april 2012 om 11:04
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 11:00:
[...]
Haha, maakt niet uit. Ben ook geen fanatieke schrijver hier. Maar leest wel!
Dus dat bosje bloemen of flesje wijn is niet nodig!
Maar wat Scamp zeg... ergens omheen forummen... ik ga het proberen.
[...]
Haha, maakt niet uit. Ben ook geen fanatieke schrijver hier. Maar leest wel!
Dus dat bosje bloemen of flesje wijn is niet nodig!
Maar wat Scamp zeg... ergens omheen forummen... ik ga het proberen.
dinsdag 10 april 2012 om 11:09
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 11:07:
Sta ik nou op de negeer?
Lijkt erop dat jullie me geen tweede kans willen geven....
Je staat niet onder mijn negeer, ik ga gewoon niet op alle berichten van jou in.
Je stormt dit topic binnen zonder na te denken hoe anderen zich daarbij voelen.
En je gaat van een ego als Jupiter over naar een schoothondje. Daar krijg ik rillingen van want je bent niet echt.
Dus ik forum om je heen.
Sta ik nou op de negeer?
Je staat niet onder mijn negeer, ik ga gewoon niet op alle berichten van jou in.
Je stormt dit topic binnen zonder na te denken hoe anderen zich daarbij voelen.
En je gaat van een ego als Jupiter over naar een schoothondje. Daar krijg ik rillingen van want je bent niet echt.
Dus ik forum om je heen.
dinsdag 10 april 2012 om 11:11
quote:martin81 schreef op 10 april 2012 @ 11:07:
Sta ik nou op de negeer?
Jawel, maar niet hier in het topic.
Open zelf een topic, dan kun je ons overtuigen.
Ik voel me er persoonlijk niet fijn bij. Overigens negeerde jij ook altijd vragen en opmerkingen in je eigen topics.. Weet je meteen hoe het voelt om tegen een muur te lullen.
Sta ik nou op de negeer?
Ik voel me er persoonlijk niet fijn bij. Overigens negeerde jij ook altijd vragen en opmerkingen in je eigen topics.. Weet je meteen hoe het voelt om tegen een muur te lullen.
dinsdag 10 april 2012 om 11:15
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 11:11:
[...]
Ja, je staat op de negeer. Maar helaas zie ik je nog steeds door quotes.
De tip is je maanden geleden al gegeven: neem een nieuwe nick. En kom niet met die onzin aan om te vragen aan de mods hoe dat moet. Want je weet hoe het werkt hier.
En ja, ook mij heb je genegeerd in al jouw topics, dus ik voel me niet schuldig als ik nu hetzelfde doet met jou.
[...]
Ja, je staat op de negeer. Maar helaas zie ik je nog steeds door quotes.
De tip is je maanden geleden al gegeven: neem een nieuwe nick. En kom niet met die onzin aan om te vragen aan de mods hoe dat moet. Want je weet hoe het werkt hier.
En ja, ook mij heb je genegeerd in al jouw topics, dus ik voel me niet schuldig als ik nu hetzelfde doet met jou.
dinsdag 10 april 2012 om 11:19
dinsdag 10 april 2012 om 11:22
dinsdag 10 april 2012 om 11:23
dinsdag 10 april 2012 om 11:25
quote:scamp schreef op 10 april 2012 @ 11:23:
[...]
Of zo'n electrische mepperT, ook heerlijk.
Oh mijn god ja....
Jammer dat ik geen eigen goedlopend topic heb, kon ik M. even overnemen van jullie. Ben momenteel namelijk goed chagerijnig, dus even matten om de agressie kwijt te raken was me wellicht goed bekomen.
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen!
[...]
Of zo'n electrische mepperT, ook heerlijk.
Oh mijn god ja....
Jammer dat ik geen eigen goedlopend topic heb, kon ik M. even overnemen van jullie. Ben momenteel namelijk goed chagerijnig, dus even matten om de agressie kwijt te raken was me wellicht goed bekomen.
Maar dames, jullie hebben hier een fijn topic, met een goed gevoel en heul veul humor. Vileine, spitse humor. Laat M81 dat niet vernaggelen!