ervaring izisleep van besafe

22-03-2012 09:59 7 berichten
Ik heb als "maxi cosi" een izisleep van besafe voor de stokke wagen. Nu heb ik daarin volgens mij een soort verkleiner in zitten. Er zit zeg maar een soort extra kussentje in bij het hoofd met van die zachte kussentjes aan de zijkant. Ze zit er nu met 6 weken alleen al heel strak tussen en ik heb dat kleine kussentje er gisteren even uit gehaald. Maar nu zag ik dat er achter dat kussentje bij de riempjes geen bekleding zit. Je kijkt zo tegen het piepschuim en plastic aan waar de riempjes doorheen komen. Hoort dit zo? Ik vraag me nu nl af of dat kussentje wel echt een verkleiner is. Of moet ik het schuim uit dat ding halen en dan de bekleding van dat kussentje laten zitten? Het boekje geeft geen uitsluitsel. Ik kan niks over een eventuele verkleiner vinden daarin.

Ik laat het voor nu nog zitten hoor, zolang ze er nog tussen kan. Maar ben wel benieuwd voor hoe dat straks moet dan.
Helemaal niemand? Ook niet met een ander merk maxi cosi...hoe ziet dat eruit als je de verkleiner eruit haalt? Kijk je dan ook zo op het piepschuim?
Alle reacties Link kopieren
Bij de maxi cosi van maxi cosi zit er gewoon bekleding achter de verkleiner. Je kunt het piepschuim er ook uithalen en dan gaat de verkleiner nog iets langer mee.
Raar, ik vraag me dus ook af of het een verkleiner is of dat het niet gewoon iets is wat er altijd in hoort. Alleen het is zo smal nu. En dat extra kussentje zit met klittenband vast zeg maar, dus het komt op mij echt als een verkleiner over.
Wij hebben hem ook gebruikt, toen het nog de BeSafe was.

Dat extra kussentje wat erin zit, daar kun je de vulling van verwijderen en het kussentje dan weer met het klittenband terug "plakken" zo blijft het er netjes uitzien.

Zonder het kussentje erin ziet het er echt niet mooi uit en zit het ook niet zo lekker voor de kleintje.

Het is een super fijn stoeltje!

Maar je moet hem net even doorhebben ;)
Bedankt! Ik heb van stokke nooit meer mail terug gehad erover en kon echt nergens iets vinden. Maar dus gewoon die piepschuimen dingen eruit, dacht dat al wel maar wist het niet zeker inderdaad een heel fijn stoeltje! Al denkt dochter er anders over, die begint elke keer te huilen als ze erin moet. Totdat ze in de auto zit, dan is het weer goed en ook alleen thuis, als ze ergens anders zijn en ze moet er weer in is het geen probleem. Raar kindje hihi!
Ivetje, hier ook een dochter die een hekel aan de maxi cosy heeft. als de auto rijdt is het ok maar oh wee als we te lang stil staan.

Ik gooi het er maar op dat ze in de 1ste 2 weken te vaak onder teveel stress in het ding gezeten heeft, mama ziekenhuis in en uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven