Alle TTTOT-ers verzamelen!

28-03-2012 22:32 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!

*Troll Topic Take Over Team

**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!

(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Suus, wat is wiexer? Je garnalen zijn het, Prince is het? Wie nog meer en wát zijn ze dan?
quote:molly74 schreef op 10 april 2012 @ 14:55:

[...]

Ja, zo'n platenspeler bedoelde ik inderdaad daarstraks, met zo'n hoorn zeg maar.

Haha, moest lachen net, kan even je posting niet terugvinden, over dat je bruiloft geweldig was, maar je huwelijk ruk. Dan kun je tenminste naar alle eerlijkheid zeggen dat die mooie dag al het geld waard was!Hahaha ja hoor, dat was het meer dan waard.
Scamp, kinderen zijn wel oke. Niet mijn bloedgroep in de breedste zin van het woord. Maar het idee dat je ergens komt en ze dezelfde achternaam zien en er dan vanuit gaan dat ik de moeder ben... Neeeeeeehhhh! Dat is hel! Ze lijken zo in niets op mij!
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 14:56:

[...]

Kraak is koel!

Prince is echt goed hoor! Was vroegah echt wel serineus verliefd op die kleine geile wiexer!Vroeger??? Ik nog steeds wel...
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 10:49:

[...]

Misschien moeten we er inderdaad over vergaderen/een poll houden.

Kan zo even de quote niet meer vinden, maar iemand vroeg wie er na Hasse verantwoordelijk is?

Nou, ik ben/was de voorzitter en ik heb de TTTOT opgericht, dus het lijkt me dat ik een behoorlijke vinger in de pap heb

Inmiddels ben ik voorzitter-af, het stinkt in het clubhuis! Heb m'n katten in een reismand gestopt en we zijn onderweg naar huis... Laat maar weten als iemand met een fles HG trollspray door het clubhuis is gegaan, tot die tijd houden mijn mannen en ik ons schuil.
quote:tzippa schreef op 10 april 2012 @ 15:01:

[...]

Kan zo even de quote niet meer vinden, maar iemand vroeg wie er na Hasse verantwoordelijk is?

Nou, ik ben/was de voorzitter en ik heb de TTTOT opgericht, dus het lijkt me dat ik een behoorlijke vinger in de pap heb

Inmiddels ben ik voorzitter-af, het stinkt in het clubhuis! Heb m'n katten in een reismand gestopt en we zijn onderweg naar huis... Laat maar weten als iemand met een fles HG trollspray door het clubhuis is gegaan, tot die tijd houden mijn mannen en ik ons schuil.Jouw mening lijkt me duidelijk. Ook mijn mening overigens. En ik heb hem al een aantal keer geadviseerd. Maar hij negeert het. En dat vind ik nou net zo jammer.
Mijn avatar noem ik soms ook kleine witte wiexer.

Is een limburgs woord en laat zich denk ik het best vertalen als rukker. Maar ik bedoel het dan lief.

He is sich eine aan ut wiexe

(hij rukt zich af)

De sjoon wixe (let op! Wixe! Is anders dan wiexe)

De schoenen poetsen

Doe bis unne wiexer

Je bent een rukker

Cursus limburgs is begonnen!
Ik ken het uit t duits.
Tzippa. Ik lig op de loer en haal uit wanneer dit gepast en gewenst is.

En van al mijn wapens, is mijn tong de sterkste!

Nu is de tijd nog niet rijp. Maar ik zie je snel in het clubhuis!
Dank Suus voor de uitleg, haha.

Tzippa, ja jíj was de voorzitter inderdaad. Ik dacht daarstraks al: wie had het ook alweer als motto?

Maar het duurt niet lang hoor, je kunt al heel snel terugkeren hier, let maar op.

Waar is Grobs trouwens? Die heb ik al de hele dag niet gezien geloof ik. Of was die er vanochtend heel vroeg misschien nog?

Angel, al gebeld weer?
M is un vot mit oare...
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 14:59:

Scamp, kinderen zijn wel oke. Niet mijn bloedgroep in de breedste zin van het woord. Maar het idee dat je ergens komt en ze dezelfde achternaam zien en er dan vanuit gaan dat ik de moeder ben... Neeeeeeehhhh! Dat is hel! Ze lijken zo in niets op mij!

Hahaha.

Je kunt ook je meisjesnaam voorop doen bij trouwens. Ken meer vrouwen die dat hebben, omdat ze hun vaders naam in ere willen houden.
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 15:08:

M is un vot mit oare...Een vod met haren?
Ik lees later vandaag bij (wat lullen wij/jullie toch veel ) maar ik heb al begrepen dat we een grote vliegenvanger nodig hebben. Ik ga even shoppen en breng er één mee.
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 15:09:

[...]

Een vod met haren?

Bijna...

Een bips met oren, letterlijk. Figuurlijk een kluns...
Nope, nog niet gebeld. Ga het zo nog een x proberen.
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 15:10:

Ik lees later vandaag bij (wat lullen wij/jullie toch veel ) maar ik heb al begrepen dat we een grote vliegenvanger nodig hebben. Ik ga even shoppen en breng er één mee.De maat van een "volwassen" man graag.
quote:angel__ schreef op 10 april 2012 @ 14:51:

Mag mag mag Samson&Gert dan ook? Is uit mijn jeugd :-). Aah toe, vooruit Bassie en Adriaan neem ik ook genoegen mee :-)Die jaren '40 en verder-muziek is ook niet uit mijn jeugd hoor, zó oud ben ik nou ook weer niet!
quote:Yvonne77 schreef op 10 april 2012 @ 15:10:

Ik lees later vandaag bij (wat lullen wij/jullie toch veel ) maar ik heb al begrepen dat we een grote vliegenvanger nodig hebben. Ik ga even shoppen en breng er één mee.Ja he! Veel plezier met shoppen!
Scamp, je vriend is stukken ouder? Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zie nu een robuuste, wat ruwe kerel voor me, beetje ongeschoren, heel zachtaardig, met handen als kolenschoppen die heel lief door je haren strelen.
Prince is unne kroekesjtop

(Prince is een kurk letterlijk, figuurlijk kleine man)
quote:molly74 schreef op 10 april 2012 @ 15:12:

Scamp, je vriend is stukken ouder? Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zie nu een robuuste, wat ruwe kerel voor me, beetje ongeschoren, heel zachtaardig, met handen als kolenschoppen die heel lief door je haren strelen. Nu wil ik ook weer romantiek

Scamp, je vriend is stukken ouder? Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zie nu een robuuste, wat ruwe kerel voor me, beetje ongeschoren, heel zachtaardig, met handen als kolenschoppen die heel lief door je haren strelen.

Hou op schei uit. Moet ik weer aan gods geschenk voor de vrouw denken... Vriend van mijn partner die (helaas) sinds kort weer een nieuw lief heeft.

Poeh... Doodzonde waard...

Je beeld klopt precies . Ik meen het haha 100% correct gezien door je.

Ik ben 31 en hij is 56.
quote:secondhandsuus schreef op 10 april 2012 @ 15:14:

Prince is unne kroekesjtop

(Prince is een kurk letterlijk, figuurlijk kleine man)

Ik hou van Limburgs. Ik heb ooit een beste vriend gehad uit Horst.

Het aller aller leukste limburgse woord vind ik het woord voor vaatdoekje. Fonetisch: schottelslet

Ik zal er vast helemaal naast zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven