Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
deze ziet er ook erg mooi uit in het echt en 60 euro is niet heel veel geld:

http://productimages.wehk ... ss-regulier-jurk-rood.jpg

http://productimages.wehk ... -regulier-jurk-marine.jpg

mooi met dit vest

http://productimages.wehk ... s-regulier-vest-beige.jpg
Hey PTT

vind de hals wel heel hooggesloten.. vind ik bij een jurk dan vaak zo 'massief'... Klinkt als een lekker dagje trouwens!
ik moet die jurk ook nog passen VD, wie weet valt ie ook wel echt tegen.

heb het ook leuk gehad, zoon is uit logeren, wilde er toch iets van maken.
Nou inderdaad, je zou bijna uitkeringstrekker worden als forummer hahaha

Even ziekenhuis update op Lexa!

Hier verder alles goed! Alleen druk, getsiederrie!
Leuk dat je met je moeder naar M was, PTT. Klinkt als een leuke dag. Was je naar het B-museum? Wil ook wel weer 's naar M. Poos niet geweest.

Goeie Zarastuff, VD, vooral het leren jasje en de eerste jeans.
Ah hé, Roz, daar ben je nog. Vlot het een beetje, qua studie?
hoi roz !

nee het museum aan het V, dat is vernieuwd.
M. is idd altijd de moeite waard, dat klopt.
ik zet wel even op lexa welk museum als je het wil weten, elynn.
Leuk! Die overzichtstentoonstelling over 25 jaar T lijkt me wel wat.
Ja gaat op zich wel lekker. We hebben nu Engels erbij. Ik ga volgende week vragen of ik alvast examen mag doen voor Engels, dan heb ik dat klaar (en kan ik mooi om 11:00 beginnen ipv 09:00 )

En dan moet ik nog 5 grote opdrachten doen, maar daarvoor wil ik even gaan zitten met mijn baas, zodat ik hotseflots overal een beetje 'hulp' bij krijg. Verder heb ik over twee weken een toets over een mofo dik boek, maar heb van elk hoofdstuk een samenvatting gemaakt dus dat zit ook wel snor denk ik.

Dan heb ik nog een episode opdracht (maar die is heel klein) en dan heb ik nog een eindopdracht die op zich ook niet heel erg moeilijk is maar waar wel erg veel tijd in gaat zitten.

Ehm.. Even denken. Episode, eindopdracht, 5 grote opdrachten en een toets. En Engels dus.

Ja, dat is het wel zo'n beetje... Ik had deze zomer klaar kunnen zijn, maar dan zou ik alles in April in moeten leveren, en dat zag ik niet echt gebeuren Dus mijn streven is nu Oktober alles inleveren, en anders Februari.
Ik weet het al, PTT. Vrienden van Eman woonden daar heel dichtbij.
Volgens mij ben je hartstikke goed bezig, Roz. En als alles volgens planning loopt, heb je het echt heel vlot gedaan. Waarvoor hulde!
quote:Elynn schreef op 10 april 2012 @ 20:50:

Ik weet het al, PTT. Vrienden van Eman woonden daar heel dichtbij.ah zo ok, er is nu ook een heel mooi museumcafe bijgekomen en het is geheel vernieuwd, erg knap gedaan.
quote:Rozigst schreef op 10 april 2012 @ 20:50:

Ja gaat op zich wel lekker. We hebben nu Engels erbij. Ik ga volgende week vragen of ik alvast examen mag doen voor Engels, dan heb ik dat klaar (en kan ik mooi om 11:00 beginnen ipv 09:00 )

En dan moet ik nog 5 grote opdrachten doen, maar daarvoor wil ik even gaan zitten met mijn baas, zodat ik hotseflots overal een beetje 'hulp' bij krijg. Verder heb ik over twee weken een toets over een mofo dik boek, maar heb van elk hoofdstuk een samenvatting gemaakt dus dat zit ook wel snor denk ik.

Dan heb ik nog een episode opdracht (maar die is heel klein) en dan heb ik nog een eindopdracht die op zich ook niet heel erg moeilijk is maar waar wel erg veel tijd in gaat zitten.

Ehm.. Even denken. Episode, eindopdracht, 5 grote opdrachten en een toets. En Engels dus.

Ja, dat is het wel zo'n beetje... Ik had deze zomer klaar kunnen zijn, maar dan zou ik alles in April in moeten leveren, en dat zag ik niet echt gebeuren Dus mijn streven is nu Oktober alles inleveren, en anders Februari.goed bezig roz !
Ja, keek net even op de site. Ziet er goed uit. En een museumcafé is natuurlijk altijd een aanwinst.
Lieve vrouwen, ik tune uit en ga me klaarmaken voor de haarverfsessie. Wil niet al te laat naar bed en zwengel m'n laptop alvast uit.

Fijne avond en tot morgen.
Ik heb wel klasgenoten die in September begonnen zijn en nu al bezig zijn met afstuderen. Had ook wel gekund, maar ik heb naast mijn werk en school ook nog een leven. Dus wat een stress en drukte haal je je op je nek als je streeft om in juni te slagen.

Daar had ik helemaal niet zoveel zin in. Ik ben natuurlijk wel iemand die lekker rustig aan doet, haha.

Nee, valt ook wel weer mee. Maar ik heb geen zin om als een half jaar mijn hele (sociale) leven laten te verslonzen voor zo'n pokkeschool.
er werd een servies van mosa* tentoongesteld waar ik ook delen van heb trouwens, dat was mijn persoonlijke hoogtepunt van de expositie.

*het mijne is wel technisch waardeloos want lichte gebruikssporen, ach ik verkoop het toch nooit, mijn oma heeft het me gegeven met heel veel witte mosa ontbijtborden.
Fijne avond Elynn! Haarverfse!
fijne avond elynn !
Nah, met dat rustig aan valt het volgens mij wel mee, Roz. Best pittig, lijkt me, dat werken en studeren. En tuurlijk wil je je sociale leven niet stopzetten.

Mosa, mooi! Ze hebben het merk helemaal opgehipt, zag ik een poos geleden. Prachtige tegels ook.

Ben nu echt weg, doe-hoeg.
mosa tegels zijn prachtig en duur.

tot later elynn !
Fijne avond Elynn, veel plezier bij je kapper

Roz Goed bezig zeg!! Petje af!

PTT

En een goede avond
hoi pix !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven