Zware Ballen
woensdag 11 april 2012 om 10:47
quote:willem22 schreef op 11 april 2012 @ 10:42:
@ very__cherry
Je motto kan je nu compleet maken. Wat dacht je van:
Voor een klein eindje worst hoef je geen heel varken te houden.
En waarom genoegen nemen met twee bitterballen als forse gehaktballen voorhanden zijn?Ik denk dat er dan een half motto komt te staan.
@ very__cherry
Je motto kan je nu compleet maken. Wat dacht je van:
Voor een klein eindje worst hoef je geen heel varken te houden.
En waarom genoegen nemen met twee bitterballen als forse gehaktballen voorhanden zijn?Ik denk dat er dan een half motto komt te staan.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
woensdag 11 april 2012 om 10:50
woensdag 11 april 2012 om 10:55
quote:ciscis schreef op 11 april 2012 @ 10:35:
Als het maar geen zwabberende hangballen zijn! zo'n engig zakie dat lubbert bwaaah Nee ik wil stevige flinke strakke ballen en groot, die tegen mn bips botsen! Jaaaah. Met een grote piemel. Dus.
En nu koffie.
Voor zo'n zoete avatar heb je nog best 'n stevige waffel!
Als het maar geen zwabberende hangballen zijn! zo'n engig zakie dat lubbert bwaaah Nee ik wil stevige flinke strakke ballen en groot, die tegen mn bips botsen! Jaaaah. Met een grote piemel. Dus.
En nu koffie.
Voor zo'n zoete avatar heb je nog best 'n stevige waffel!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 11 april 2012 om 11:02
En nu koffie.Juist. Maar eerlijk is eerlijk, dan wil ik ook geen hangtieten en cellulitis. En wel een strakke flamoes.
En nu koffie.Juist. Maar eerlijk is eerlijk, dan wil ik ook geen hangtieten en cellulitis. En wel een strakke flamoes.
woensdag 11 april 2012 om 14:50
quote:groentsoep2 schreef op 11 april 2012 @ 14:40:
Leuk, een bitchfight!
*duikt even in voorraadkast, daar moet nog een zak popcorn liggen*
Ha, ha, Nee hoor.
Maar hij had een heel poeptopic geopend.
We zullen maar zeggen dat onze smaken verschillen.
Dus leg die popcorn maar weer weg.
Of heb je de zak al opengemaakt?
Ja, dan moet hij op natuurlijk.
Leuk, een bitchfight!
*duikt even in voorraadkast, daar moet nog een zak popcorn liggen*
Ha, ha, Nee hoor.
Maar hij had een heel poeptopic geopend.
We zullen maar zeggen dat onze smaken verschillen.
Dus leg die popcorn maar weer weg.
Of heb je de zak al opengemaakt?
Ja, dan moet hij op natuurlijk.
woensdag 11 april 2012 om 16:28
donderdag 12 april 2012 om 00:03
quote:shahla schreef op 11 april 2012 @ 16:14:
Joop, mij hoor je niet.
Nee okee, dan is 't goed. Maar ciscis had zo haar eisen, en da's prima maar dat werkt dan wel twee kanten op natuurlijk
quote:lamaatje schreef op 11 april 2012 @ 16:28:
Precies,wat ik altijd zeg, de goede maat is ook los te koop.Zo is het maar net, en die heeft bovendien nooit hoofdpijn en zeurt niet aan mijn kop.
Joop, mij hoor je niet.
Nee okee, dan is 't goed. Maar ciscis had zo haar eisen, en da's prima maar dat werkt dan wel twee kanten op natuurlijk
quote:lamaatje schreef op 11 april 2012 @ 16:28:
Precies,wat ik altijd zeg, de goede maat is ook los te koop.Zo is het maar net, en die heeft bovendien nooit hoofdpijn en zeurt niet aan mijn kop.
donderdag 12 april 2012 om 00:06
En nu koffie.
En nu koffie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.