Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:pixie_x schreef op 11 april 2012 @ 11:04:

[...]

(en dan hier rondhangen helpt ook niet echt..)

Opzich... het leidt wel af

Heb gewoon zoveel zin in nieuwe kleding en tassen en schoenen enzo. Weet niet waar die drang ineens vandaan komt Ben er constant mee bezig, mijn wishlist
quote:pixie_x schreef op 11 april 2012 @ 11:06:

Chi jouw 'hap'reactie in dat ene topic

Echt ik snap niet dat er nog mensen op hem reageren maar tegelijkertijd over hem lopen te zeiken soort actie/reactieIk vind het altijd wel geinig om op hem te reageren Lekker bashen
Ik heb ook een vernieuwingsdrang van mijn garderobe- mijn afvallen heeft er ook wel wat mee te maken.

En ik overweeg een webshopje op te richten.
Ik heb 3 jurkjes besteld bij de Hema. Lijken me fijn voor de zomervakantie. Weet nog niet of ik ze alle drie houd. Ben benieuwd hoe ze vallen en of ze passen (Hema en ik hebben nogal 's een ander idee over maten en pasvorm, helaas).

klik
Erg leuk, vind vooral die lichte mooi!
Leuk Elynn, vooral de blauwe. HEMA valt idd wel groot. Het lijken me wel heerlijke jurkjes voor op vakantie, had er 2 jaar geleden ook 2 tricot jurkjes gekocht met bloemenprint.
Ik vind die blauwe leuk! Vooral het printje Leuk Elynn! Hema maat S is mij vaak te groot helaas. Ik vind de kwaliteit van de Hema namelijk echt heerlijk. Heb veel ondergoed en hempjes van de Hema.
Tricot is heeerlijk voor de zomer
Heb vorige zomer ook een Hema-jurkje gekocht (blauw-groen). Valt inderdaad wel iets groot, maar het zit heerlijk. Vreesde dat ie na één zomer wel prullenbakrijp zou zijn, maar hij houdt zich prima.

Tot mijn verbazing vond ik de blauwe ook heel leuk. Weer 's wat kleur in m'n garderobe. Kost ook niks, die jurkjes.
Tricot is idd heerlijk bij hitte en voor die 13,- kun je niet zonder zitten.
Ik draag alleen nooit jurkjes Alleen naar het strand en zelfs dan liever een harembroek.

Heb laatst bij H&M twee zomerbroeken besteld:

Klik

De lichte én de donkere versie. Broeken moeten bij mij niet korter dan mijn knie zijn want dan vind ik het niet fijn meer ( zelfde reden waarom ik geen jurkjes draag ) Ik haat het als ik blote bovenbenen tegen elkaar voel, of als ik op een stoel zit met blote bovenbenen. Ik draag jurkjes/rokjes ( als ik ze al draag) áltijd met een legging.
Ik wil nog 1 of 2 playsuites voor de zomer, dat lijkt me echt ideaal- geen schurende bovenbenen en bij jurkjes moet ik er een wat langer broekje onder aan.
Ik draag alleen zomers jurkjes, als het heel warm is. Vind een broek, zelfs zo'n korte, vaak zo plakkerig. En ik wil juist geen legging om m'n benen. Ik heb niet eens een legging. Ook nooit gehad.

Leuk trouwens, die broek. Erg Chi. In Jouw Album staat ook zoiets, toch?
Zwartwitte playsuit

Playsuit met riem

Ik ga proberen ze tweedehands te scoren.
O ja, met je blote bovenbenen op een rieten terrasstoel. Krijg je rietulitis van.
quote:Elynn schreef op 11 april 2012 @ 11:34:

O ja, met je blote bovenbenen op een rieten terrasstoel. Krijg je rietulitis van.
Het spijt me, Ceci, maar ik krijg een beetje een 'rompertje-gevoel' van zo'n pakje. Niet lullig bedoeld, hoor.
quote:Elynn schreef op 11 april 2012 @ 11:33:

Ik alleen zomers jurkjes, als het heel warm is. Vind een broek, zelfs zo'n korte, vaak zo plakkerig. En ik wil juist geen legging om m'n benen. Ik heb niet eens een legging. Ook nooit gehad.

Leuk trouwens, die broek. Erg Chi. In Jouw Album staat ook zoiets, toch?

Ik vind een legging ( wel 3 kwart dan) om mijn benen juist prettig aanvoelen Hotpants en ultrakorte spijkerbroekjes vind ik he-le-maal niks. Het zit niet lekker enzo. Als het echt warm is wil ik graag comfy kleding aan dat lekker rekt enzo.

In Album staat idd ook zoiets! Alleen die is me nu te klein... Die ik nu heb gekocht hebben een rekbare bovenkant ( lekker kinderlijk hahaha) en dat vind ik vooral prettig in de zomer. Knopen e.d. beginnen al gauw te 'smetten' en dan krijg ik uitslag.
Ik heb bij Primark een rode jumpsuit gescoord met 3kwart pijpen en strapless bovenkant. Onder het nom van 'dan hoef ik geen jurkje aan naar het strand'
Haha, snap het ook wel. Maar ik vond deze echt heel leuk.

Playsuit
Wel belangrijk bij een jump/playsuit is dat het goed past. Een maatje te klein en je broekjes trekt in je muus. Een maat te groot en je ziet eruit alsof je in je broek gepoept hebt.
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:38:

Onder het nom van 'dan hoef ik geen jurkje aan naar het strand'

Mèn, krijg helemaal zin in zon en strand...

Hele dag in bikini en dat doe ik voor het naar huis gaan hatseflats gewoon m'n nieuwe jurkje er even over aan. Ideaal. Heb er nu al zin in. Als ze passen dan.
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:41:

Wel belangrijk bij een jump/playsuit is dat het goed past. Een maatje te klein en je broekjes trekt in je muus. Een maat te groot en je ziet eruit alsof je in je broek gepoept hebt.Zeker! Had een poosje geleden eentje die qua maat perfect was, maar hij had zulke rare linten en touwtjes dat ik hem niet gekocht heb. Stond heel leuk, leek net een minijurkje.
quote:Ceci schreef op 11 april 2012 @ 11:40:

Haha, snap het ook wel. Maar ik vond deze echt heel leuk.

PlaysuitHet is niet mijn smaak/stijl, maar zo snap ik het principe al beter. Meer gekleed zo. En minder rompertje.
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:41:

Een maat te groot en je ziet eruit alsof je in je broek gepoept hebt.Nou, echt iets voor jou, lijkt me! Kopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven