Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
woensdag 11 april 2012 om 11:09
woensdag 11 april 2012 om 11:10
woensdag 11 april 2012 om 11:19
Heb vorige zomer ook een Hema-jurkje gekocht (blauw-groen). Valt inderdaad wel iets groot, maar het zit heerlijk. Vreesde dat ie na één zomer wel prullenbakrijp zou zijn, maar hij houdt zich prima.
Tot mijn verbazing vond ik de blauwe ook heel leuk. Weer 's wat kleur in m'n garderobe. Kost ook niks, die jurkjes.
Tot mijn verbazing vond ik de blauwe ook heel leuk. Weer 's wat kleur in m'n garderobe. Kost ook niks, die jurkjes.
woensdag 11 april 2012 om 11:27
Ik draag alleen nooit jurkjes Alleen naar het strand en zelfs dan liever een harembroek.
Heb laatst bij H&M twee zomerbroeken besteld:
Klik
De lichte én de donkere versie. Broeken moeten bij mij niet korter dan mijn knie zijn want dan vind ik het niet fijn meer ( zelfde reden waarom ik geen jurkjes draag ) Ik haat het als ik blote bovenbenen tegen elkaar voel, of als ik op een stoel zit met blote bovenbenen. Ik draag jurkjes/rokjes ( als ik ze al draag) áltijd met een legging.
Heb laatst bij H&M twee zomerbroeken besteld:
Klik
De lichte én de donkere versie. Broeken moeten bij mij niet korter dan mijn knie zijn want dan vind ik het niet fijn meer ( zelfde reden waarom ik geen jurkjes draag ) Ik haat het als ik blote bovenbenen tegen elkaar voel, of als ik op een stoel zit met blote bovenbenen. Ik draag jurkjes/rokjes ( als ik ze al draag) áltijd met een legging.
woensdag 11 april 2012 om 11:33
woensdag 11 april 2012 om 11:37
quote:Elynn schreef op 11 april 2012 @ 11:33:
Ik alleen zomers jurkjes, als het heel warm is. Vind een broek, zelfs zo'n korte, vaak zo plakkerig. En ik wil juist geen legging om m'n benen. Ik heb niet eens een legging. Ook nooit gehad.
Leuk trouwens, die broek. Erg Chi. In Jouw Album staat ook zoiets, toch?
Ik vind een legging ( wel 3 kwart dan) om mijn benen juist prettig aanvoelen Hotpants en ultrakorte spijkerbroekjes vind ik he-le-maal niks. Het zit niet lekker enzo. Als het echt warm is wil ik graag comfy kleding aan dat lekker rekt enzo.
In Album staat idd ook zoiets! Alleen die is me nu te klein... Die ik nu heb gekocht hebben een rekbare bovenkant ( lekker kinderlijk hahaha) en dat vind ik vooral prettig in de zomer. Knopen e.d. beginnen al gauw te 'smetten' en dan krijg ik uitslag.
Ik alleen zomers jurkjes, als het heel warm is. Vind een broek, zelfs zo'n korte, vaak zo plakkerig. En ik wil juist geen legging om m'n benen. Ik heb niet eens een legging. Ook nooit gehad.
Leuk trouwens, die broek. Erg Chi. In Jouw Album staat ook zoiets, toch?
Ik vind een legging ( wel 3 kwart dan) om mijn benen juist prettig aanvoelen Hotpants en ultrakorte spijkerbroekjes vind ik he-le-maal niks. Het zit niet lekker enzo. Als het echt warm is wil ik graag comfy kleding aan dat lekker rekt enzo.
In Album staat idd ook zoiets! Alleen die is me nu te klein... Die ik nu heb gekocht hebben een rekbare bovenkant ( lekker kinderlijk hahaha) en dat vind ik vooral prettig in de zomer. Knopen e.d. beginnen al gauw te 'smetten' en dan krijg ik uitslag.
woensdag 11 april 2012 om 11:42
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:38:
Onder het nom van 'dan hoef ik geen jurkje aan naar het strand'
Mèn, krijg helemaal zin in zon en strand...
Hele dag in bikini en dat doe ik voor het naar huis gaan hatseflats gewoon m'n nieuwe jurkje er even over aan. Ideaal. Heb er nu al zin in. Als ze passen dan.
Onder het nom van 'dan hoef ik geen jurkje aan naar het strand'
Mèn, krijg helemaal zin in zon en strand...
Hele dag in bikini en dat doe ik voor het naar huis gaan hatseflats gewoon m'n nieuwe jurkje er even over aan. Ideaal. Heb er nu al zin in. Als ze passen dan.
woensdag 11 april 2012 om 11:42
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 11:41:
Wel belangrijk bij een jump/playsuit is dat het goed past. Een maatje te klein en je broekjes trekt in je muus. Een maat te groot en je ziet eruit alsof je in je broek gepoept hebt.Zeker! Had een poosje geleden eentje die qua maat perfect was, maar hij had zulke rare linten en touwtjes dat ik hem niet gekocht heb. Stond heel leuk, leek net een minijurkje.
Wel belangrijk bij een jump/playsuit is dat het goed past. Een maatje te klein en je broekjes trekt in je muus. Een maat te groot en je ziet eruit alsof je in je broek gepoept hebt.Zeker! Had een poosje geleden eentje die qua maat perfect was, maar hij had zulke rare linten en touwtjes dat ik hem niet gekocht heb. Stond heel leuk, leek net een minijurkje.