Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's Meet Again (deel 71)

31-03-2012 22:25 2964 berichten
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.

Link naar deel 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:chyou schreef op 11 april 2012 @ 12:59:

Die broeken zijn écht een aanrader; heeerlijke stof!Thnx, volgende week weet ik ook of het een aanrader is
Mooie jas Alf!

Ik heb al lang geen tas meer bij me gehad Eerst echt áltijd maar nu iPod in mijn jaszak en gaan
Mooie tassen trouwens
Een witte tas kopen was bij nader inzien ook niet zo verstandig nee

... ik ben verliefd op compleet hysterische en onpraktische schoenen. Halp? ik ben gek, toch?
Dank je Pix!

Ik heb áltijd een tas bij me, maar ik sleep dan ook met veel dingen altijd (en sowieso moeten medicijnen mee, dus dat gaat al hard).
Deze is ook leuk!!!
Ik snap het wel Alf
Ik vind de schoenen schattig alf, maar ik zou ze niet kopen.
Sorry Alf, maar wát een poppenschoenen
Ik vind ze echt GEWELDIG, waarschijnlijk omdat ze zo over de top zijn. En ik vind de doorzichtige hak geniaal, en de zool ook. Dus. Maar ik heb er echt niks aan. Ik zag ze omdat ze in het rijtje 'bruidsschoenen' stonden
ik vind deze pumps leuk.

Of deze maar dan zonder het kettinkje.

http://d1535dk28ea235.cloudfront.net/pr ... epumps.JPG
Ooooh, deze zijn leuk!!

Polkadot pumps met linten
quote:alfea schreef op 11 april 2012 @ 13:28:

Ik zag ze omdat ze in het rijtje 'bruidsschoenen' stonden En niemand die ze ziet onder de bruidsjurk of je moet met een minijurkje lopen

Is dat dan positief of negatief?
Dat is dan weer niks voor mij Ceci, ik hou niet zo van dikke platforms. Maar ik vind ze wel mooi, vooral de polka dot
Nou, bij mij zie je de schoenen dus wel goed, omdat mijn jurk tot net onder de knie komt.... maar ik zoek meer iets wat in de stijl van de 20s past.
Twenties shoes

Twenties pumps
Jaaa zoiets dus... maar dan in het wit

Leuke nieuwe jas, Alf. Mooi koopje. Enne, die pumps...

Net geluncht met dochter en vriendje. Kinders zijn nu naar het voetbalveld (met een setje klasgenoten), dus ik heb het rijk hier alleen. Ga nog even door met m'n werk en dan even naar de schoenmaker om m'n laarzen te laten oplappen + een latte op het terras. Tis mooi weer hier. Beetje fris, maar zonnig.
Lekker, terras. Heb ik ook wel zin in.
Hai Elynn!

Dank je! Ik ben erg blij met de jas.

En de pumps, ik had al verwacht dat ik gek was soms neemt de ekster in mij het over geloof ik Ik hou eigenlijk wel van hysterische schoenen, maar ik draag eigenlijk alleen hele rustige, normale.

Het weer is hier ook best ok! Zonnig inderdaad, geeft een goed gevoel. Terras klinkt als een leuk plan!
quote:alfea schreef op 11 april 2012 @ 13:34:

Nou, bij mij zie je de schoenen dus wel goed, omdat mijn jurk tot net onder de knie komt....Oh dat kan natuurlijk ook
Hier is het grijs en regenachtig

En mijn pakketje van WLF is binnen.. Ik weet nog niet wat ik er van vind eigenlijk
Pix Kan zeker, ik ben gewoon niet zo traditioneel...

Wat had je besteld, en is het anders dan je dacht?
Hier schijnt de zon, maar ik zit binnen

@Pix: Waar twijfel je over?? Is het niet wat je verwacht had?
Paar leuke tops besteld maar ze zijn op het eerste gezicht allemaal mwah.. toch best jammer, op plaatje zien ze er echt superleuk uit. Pasvorm raar, kleur blah, lengte niet goed etc.

Straks nog maar eens passen. Scheelt misschien ook dat ik nu barst van de hoofdpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven